2012. december 14., péntek

9.Rész.Összejöttünk!.vagy mégsem?

Igen,kimondtam,hogy szeretem,habár,még nem éreztem annyira a súlyát ennek a szónak.Mikor kiszálltunk a jacuzziból,aztán nem történt semmi....Legalább is nem az,amire Harry várt.Befeküdtünk az ágyba,én az egyik oldalra,ő pedig a másikra fordult.Furcsáltam,mert a múltkor is kezünket összekulcsolva aludtunk el,pedig még nem is ismertem...annyira.Alig hogy el tudtam szunyókálni,ő odafordult,és átkarolt."Ezt nem bírtam ki,legalább ezt"-mondta.Gondoltam,mást egyenlőre ne várjon.Odafordított magához,és súgva kérdezte,hogy  lennék-e a barátnője?Mosolyogva igent mondtam,ami nem látszodhatott a sötétben,magához húzott,és megcsókolt.Reggel a telefonom csörgésére ébredtünk.Apa volt az,üzent,hogy haza kellene mennünk,mert nem tudja fenntartani a meglepetést.Milyen meglepetést?Abból mostanában elég sok van,mondtam.Apa csak annyit mondott,hogy 'Légyszíves gyertek'.Oké.Harry,neharagudj,nem lenne baj,ha most nem töltenénk az egész hét végét itt?Szerintem,lesz még elég időnk,vagy nem?Persze,ha akarod,akkor lesz,és semmi baj,majd máskor-mosolygott Hazz.Összepakoltunk,és annak ellenére,hogy csak egy napot voltunk a szállodában,még ez az egy nap is jó volt.Az úton nem sokat beszéltünk,én inkább a szép tájat néztem,amit idáig nem is vettem annyira figyelembe,közben azon gondolkoztam,hogy mi is lehet az a meglepetés?Mikor megérkeztünk,egy lány szaladt felém,és megölelt."Nagyon hiányoztál már,nagyon!"Mondta az ajándékom:Bella!
-Hogy kerültél ide?-néztem rá könnyes szemekkel.
-Apukáddal beszéltem,hogy jövök hozzád,mert régen találkoztunk,és gondolom látni akartál.Tudod,amikor mondtam,hogy nem sokára kerül sor a beszélgetésünkre,akkor erre az alkalomra gondoltam!Baj,hogy jöttem?-az ő szeme is könnyes volt.
-Egyáltalán nem baj!Sőt,örülök,hogy jöttél-mosolyogtam.
-Öhm,bocsánat.Bemutatom neked Harryt,azt hiszem,mi...
-Örvendek Bella,igen,mi járunk-nézett rám fülig érő mosollyal Hazz.
-Te,te az a Harry vagy?A Styles?A One Directionból?-barátnőm annyira meglepődött,hogy szinte kisebb sokkot kapott.
-Nyugalom,igen én az vagyok.De most mennem kell,el kell intéznem valamit.Arcomra nyomott egy puszit,Bella-tól is elköszönt.
-Tee,hogy ezt miért nem mondtad?Itt van neked a világ egyik leghelyesebb pasija,és te nem szólsz semmit.Am,ti jártok,és itt hagy egy puszival letudva?
-Hát,tegnap jöttünk,úgy jobban össze,igazából,nem is tudom,hallottad az ő szájából.És kipakoltál már?Most kifogtad azt a napomat,mikor nem vagyok fáradt,szóval szeretnél szétnézni a városban?
-Apukád körbevezetett a házban,és azt is megmutatta,hogy hol fogok aludni.Meg kell mondjam,gyönyörü szobáitok vannak.Wáá,még szép,hogy szeretnék-örvendezett Bella.A barátnőm 1D rajongó,mint kiderült.Terveztem egy kis városnézést.és el mentünk sétálni,mert tudtam bejön neki London.Estére pedig gondoltam megmutatok neki egy tipikus Londoni disco-t.A 1D-ből Niall a kedvence.,mert csak róla áradozott egész séta alatt.A cuki ír manó?Ő nagyon helyes,és még kedves is,hmm:itt az alkalom-gondoltam.
                                                      Harry Szemszöge:
Éjszaka nem az történt,amire számítottam.Steph nem könnyen kapható lány.Ha még egyszer mellette kell aludnom,akkor nem bírnám ki.Hozzá voltam szokva,hogy első alkalomkor a kiszemelt lány beadja a derekát,de Steph ez alól is kivétel,talán ezért is tetszik annyira.Tudom,hogy nem fogja könnyen adni magát,ezért kellene valaki,akivel kiélhetem magam,mert nem biztos,hogy tudnék parancsolni az érzelmeimnek.Hazaérve látták rajtam a srácok,hogy nem a szokásos estém volt.Elterveztük,hogy csapunk egy kisebb kiruccanós estét.Felkészültem,és arra is,hogy nem fogok semmi olyat tenni,amit később megbánnék.Még az autóban becsíptünk egy kicsit,már ha két üveg pezsgő kicsinek számít.Liam és Louis nem ittak annyit,mint mi hárman.Bementünk egy szórakozóhelyre a Funky Buddha-ba.Ez amolyan törzshely számunkra.Bementünk,és még ott is ittunk,de már nem annyit,mint az autóban.Mikor már kellően be voltam csípve ahhoz,hogy valami hülyeséget csináljak..akkor a szemem elé tünt egy lány,senki sem csinosabb Steph-nél-,de kellett egy kis szórakozás-gondoltam.Mikor odamentem hozzá,azt hiszem társra találtam,mert ő is elég sokat ivott.Leültünk egy kanapéra.A lány,még rámenősebb volt,annál,mint amire számítottam.Nagyon 'lenge' volt az öltözete,még pedig szoknyában volt,ami nekem a gyenge pontom,így beszálltam a mocskos 'játékba'.Elég jól elvoltunk,de a fiúk figyelmeztettek,mert tudták,hogy utána úgy is megbánnám,és mert Steph-et jobban szeretem,mint egy egy éjszakás kalandot.Annyira be voltam csípve,hogy semmi másra nem tudtam gondolni,csak arra,hogy ez a lány ma éjszaka az enyém lesz.Steph,és a barátnője épp akkor érkeztek,mikor a lány,akinek még a nevét sem tudtam,annak a lábát simogattam.Az állítólagos barátnőm a táskájában kutatott,amikor meglátta ezt a kínos szituációt.Annyira ledöbbent,hogy táskáját a földre ejtette,Bella gyorsan kapcsolt,és felkapta a táskáját.Már szaladt is Steph után,ha be nem előzöm és ő már nem akarta a helyzetet bonyolítani,így jobbnak látta,hogy nem avatkozik bele ebbe az egészbe.Én is Steph után rohantam,de kiérve már senkit sem láttam.Fotósok hada rohant le.Már csak azt észleltem,hogy egy kéz húz be az autóba.Paul volt az,és nagyon mérgesen nézett rám.A többiek is bent ültek már,csak én érkeztem ebben a pillanatban.Egész úton nem szóltak hozzám,csak managamentünk szinte felrobbanó arcát láttam oldalról.
-Oké,ügyes vagy Styles,holnap minden újságban az lesz,hogy részegen voltál,és nem bírtál magaddal,sőt,még azt az egy normális lányt is magadra haragíthattad,akiről meséltél-mondta Paul.
Én nem szóltam semmit,mert tudtam,hogy igaza van.Holnap rendbe hozom a dolgokat,motyogtam.
-Remélem is,holnap ha képes leszel józanon felkelni tisztáznunk kell az ügyeket,és ha nem akarod elveszíteni Stephanie-t,akkor már most gondolkozz azon,hogy ezek után mit mondasz neki,és hogy teszed ezt jóvá.-nézett rám mindig minden hibánkat kijavító managamentünk.
Mikor reggel felébredtem,csak bámultam fájós fejjel a falat,mikor Zayn behozta az újságot,és ledobta az ágyamra és ennyit mondott:
-Tudod Styles én melletted állok,de nem díjazom a tegnapi viselkedésedet.A fiúk még kicsit idegesek,de nem rád,hanem az alkohol hatására,amit veled müvelt.Jó néha kikapcsolódni,és bulizni,viszont ez akkor nem jó,ha a bandára rossz fényt vet.
-Megértem,bár most te is érts meg engem.Ezt még esetleg ki tudom magyarázni,de egy számomra fontos embernél már nehezebb kijavítani ezt a hülyeséget.Szerinted mit tegyek?Egy egyszerü 'bocsánat' nem lesz elég.
-Először is ott kezd,hogy írsz neki egy nagyon romantikus bocsánatkérő sms-t.Aztán beszélj meg vele egy találkozót egy számodra nyugodt helyen.
Megfogadtam a Zayn tanácsát,általában ő nagyon jó tanácsokat ad.Le kellett mennem a konyhába megbeszélnem a tegnapi dolgokat,és innom kellett egy kávét,mert eléggé fájt a fejem.
Vittem magammal az IPhone-om,hogy ha válaszol Steph,akkor gyorsan vissza tudjak írni.Paul egy kisebb beszédet tartott nekünk a jó viselkedésről,amikor jött egy üzenetem!

3 megjegyzés:

  1. :O és én még azt hittem h nem lehet meglepni :O hát most sikerült :))) nagyon fantasztikus :)) várom a kövit :))))

    VálaszTörlés
  2. köszönöm,nem sokára fent lesz,még ma :))))

    VálaszTörlés