2012. december 17., hétfő

10.Rész.Borúra derű...

   *Stephanie szemszöge*
 buli előtt.
Nagyon jó napom volt.Bella eljött meglátogatni,jókat beszélgettünk,vásároltunk,és még Harryt is egyre jobban szeretem.Hazaérve a vásárlásból Lorah várt minket.Csodálkoztam,mert ilyenkor munkában kellene lennie.Rá is kérdeztem:
-Szia Lorah.Hogy hogy itthon vagy?-kérdeztem puszival köszöntve.
-Sziasztok drágáim.Én sem tudom,hogy mi történt velem.Egyszer csak éreztem,hogy szédülök,és erős hányingerem volt.Haza kellett jönnöm.Biztos valami kisebb betegség,már David-el is beszéltem.
-Ez a betegség nagyon gyanús nekem.De ne aggódj,biztos jobban leszel-mosolyogtam.
-Remélem.El kell mennem az orvos nőnkhöz.
Miután még beszélgettünk egy kicsit Lorah-val,hogy jobban megismerje Bella-t,gondoltam  aztán megnézünk egy vígjátékot.Sokat nevettünk,de a filmnek voltak romantikus részei is,amikor Harry-re gondoltam.Remélem,hogy nem él vissza azzal,hogy a szívembe fogadtam őt,ahol olyan kevés embernek adok helyet.A film legviccesebb részénél csörgött a telefonom.Harry volt az.Azt mondta,hogy ma nem tud eljönni,és hogy ne haragudjak,bepótoljuk.
-Hát rendben,szia-tettem le a telefont.
-Ki volt az?-kérdezte barátnőm.
-Harry volt.Sajnos így estére sem tud eljönni,szóval valami programot kellene szerveznünk.Kis gondolkozás után felhúztam a szemöldököm,és elkezdtem mosolyogni.
-Na nee,ilyenkor tudom mi jön.Valami irtózatos terv,ami a végén mindig rosszul sül el.Először pizsama party-ra gondoltam,de aztán át tértem a buli témára.Bella nem volt valami bulizós típus,mit ne mondjak,én sem,de meg akartam neki mutatni az egyik leghíresebb helyet.Kellett egy kis idő,míg rá vettem,hogy jöjjön.
-Na jó,legyen..menjünk.-mondta Bella.
-Remek.Ismersz,én sem vagyok bulizós típus,de házi bulikban el tudnám engedni magam.
-Gyere-fogtam meg a kezét,és felhúztam magammal a szobába.Na lássuk.
-És még is mit?
-Hát a ruhát,hogy miben megyünk,elvégre kikapcsolódni akarunk,nem szenvedni.
A szekrényemet kipakoltam,és teljes volt a káosz,de ez kellett ahhoz,hogy megfelelő ruhát válasszunk a bulihoz.Bella is kipakolta a cuccait.
-Te jó ég!Hogy fért egy egész szekrény a bőröndödbe?-nevettem.
-Nehezen-nevetett ő is.



-Nézelődj,én addig megyek és lezuhanyzok.Zuhanyzás után kicsit mérgesen néztem Bella-ra,hogy még mindig nem választott.Nagy nehezen sikerült ruhát választanunk:Soha nem szerettem túl öltözni,most is így tettem.Bella pedig barna ruhát vette fel kiegészítőkkel.Két különböző stílus vagyunk,ez gondolom látszott is,de ennek ellenére nagyon jól kijövünk egymással.Bella így is panaszkodott,hogy nem jól néz ki,én csak legyintettem,mert tudtam,hogy nincs igaza.Leérve észrevettük,hogy megérkezett Lorah.Érdeklődve kérdeztük,hogy mi történt,és mit mondott az orvos nő,és közben ő is megkérdezte,hogy hová lesz az út.Hoppá,neki nem szóltam.Elmondtuk,hogy megyünk a Funky Buddha-ba.
-Az jó hely,viszont vigyáznotok kell.Elég sok furcsa,gazdag,és rossz emberek járnak arra.Sajnos nem volt ott a doktornőnk,másban pedig nem bízom annyira.Holnap nem jönnétek el velem?-Persze,hogy el megyünk-mosolyogtam rá biztatóan.Elköszöntünk,és mentünk.Mivel nem volt messze a hely,ezért felültünk egy buszra,és pár utca fordulás után megérkeztünk.Bemenve elállt a lélegzetünk.Hiába,itt lakom,de nem szoktam ide jönni,egyébként sem lenne kivel.Mielőtt elkezdtünk volna táncolni,még gondoltuk körülnézünk,lesz még időnk.Egy rózsaszín-nel kivilágított szobába  mentünk.Elkezdtem kutatni a táskámban,a száj fényemet kerestem.Ekkor történt az,amire nem számítottam.Megláttam Harryt egy lánnyal.Eldobtam a táskát,és elfutottam a Hyde parkba otthagyva a barátnőmet.A 'barátom' észrevehette,hogy ott voltam.Aztán nem tudom mi történt.Megláttam egy padot a könnyektől elhomályosított szememmel-(ezt hallgasd az olvasás alatt:ZENE).Leültem arra a padra egy személy mellé.Mikor az a nénike felém fordult,a sötétben láttam az arcát,és ő is az enyémet
-Stephanie Statham?Te vagy az?-kérdezte.
-Elizabeth?Kicsi a világ,úgy látszik,törölgettem könnyeimet mosolyogva.Az a néni volt,akivel a repülőn is találkoztam.Ha ő tudná,hogy akkor még csak címlapról láttam Harry Styles,most pedig miatta sírok...
-Hát igen,de miért sírsz drágaságom,valaki megbántott?
-.....Megismertem egy fiút,akit először nem szerettem,sőt,most már nem tudom,mit érzek.Bíztam benne,magamhoz engedtem.,de ő,visszaélt vele.Gondoltam,hogy majd ő lesz az,aki nem bánt meg és nem okoz nekem fájdalmat...de tévedtem.Most ott láttam egy másik lánnyal.Ő .....-és ekkor elkezdtem gondolkozni.Mit is csinált ő velem?Nem történt semmi éjszaka,szóval nem csalt meg.De megtehette volna,és  ugyan úgy én is,ha esetleg tovább maradok,bár ritkán iszok alkoholt...
-Figyelj drága.Ne sírj,egyik férfi sem érdemli meg,én már csak tudom.Az én férjemmel nem ment könnyen a megismerkedésünk sem,de hittük,hogy van remény,és nem hagytuk ott azt a reményt az elején.Még sok mindenen keresztül fogtok menni,nem kell az elején megijedni.Még most is a kezét fognám,minden percben mellette lennék,ha tehetném,de sajnos már nem lehet,túl késő.Hidd el,tudom,hogy ez most neked rossz,amit tett.Nem tudom pontosan,hogy mit tett,de először bizonyosodj meg róla,hogy szeret-e,vagy csak játszik veled?A könnyeid alapján látszik,hogy te igazán szereted őt.Ismerd meg jobban,és mutasd ki a kötődésedet,talán akkor ez nem történik meg.Ha nem ismerem meg a férjemet,valószínűleg nem lenne teljes az életem.Nem kaptam volna ilyen gyönyörű gyermekeket,és unokákat.-törölgette könnyeimet Elizabeth,és közben ő is pityergett.Megértettem.Ez az én hibám is,de meg kellett értenie,hogy még nem akarok semmit tőle éjszaka...Azt a 'semmit' most egyre jobban akarom.Tudom,nehéz lehet neki visszatartani magát.Tényleg rá kellene kérdeznem,hogy tényleg szeret-e?Pár hónappal ezelőtt még nem ismertem,és egy olyan fiúra vágytam,mint Harry.Most itt van,és nem becsülöm meg.Akkor is durva,amit csinált,de kész vagyok megbocsátani.Meg kell beszélnünk,mert lehet,hogy már késő lenne,mire rájövök,hogy szeretem.Még tényeg az elején vagyunk,és még lehet konfliktusunk,így jobban meg kell ismernem őt,még jobban.Ekkor jöttem rá,hogy azért volt azzal a lánnyal,mert én nem feküdtem le vele.Megköszöntem Elizabeth-nek mindent,a jó tanácsokat,adtam neki egy bíztató ölelést és elindultam.Most jutott eszembe Bella,aki épp akkor sétált felém.-Jó,hogy végre megtaláltalak.Merre voltál?-Áh,egy nénivel beszéltem,aki megnyugtatott,és nagyon jó tanácsokat adott,olyan,mint egy angyal,megjelenik,ha baj van,és segít.Rá néztem a padra,és nem ült ott senki.-Furcsa...-fordultam meg.Bella elmesélte,hogy Hazz szaladt utánam,de letámadták a fotósok,és hogy most ő is elég nagy pácban van.Hazaérve már apa kifeküdt a kanapén,és aludt.Szegénykém fáradt lehetett,ezért betakargattam,és kikapcsoltam a tv-t.Ledobtuk a cipőnket,és felmentünk átöltözni.Még az ágyon ülve beszélgettünk,amikor kopogtattak.-Bejöhetek?-kérdezte Lorah.-Gyere nyugodtan,mondtuk mindketten.Leült ő is beszélgetni velünk.Elmondtuk neki,hogy mi történt.Ő is nyugtatgatott,hogy biztos nem azért csinálta,mert nem szeret.Az alkohol mindenkit rávesz valamire.De ha most ehhez folyamodott,akkor máskor mi lenne?Lorah újra csak egy nyugtató mondatot mondott,és megölelt.-Jó éjt-mondta,és kiment.Beállítom az ébresztőmet a telefonon,mert az az egy dolog,amire fel kelek,mondtam Bella-nak,amikor észrevettem,hogy van 19 nem fogadott hívásom Harrytől.Ezt majd reggel-gondoltam.Beállítottam az ébresztőt,és lehuppantunk az ágyra.Bella már akkor bevágta a szunyát,én meg csak gondolkoztam.Elég sok minden történt velem,amióta eljöttem otthonról,olyan dolgok,amit soha sem gondoltam volna.Elaludtam....
Reggel 7:30.Steeeeph,Steeph írt Harry kelj már feel-ordibált Bella.Nem tudom,mi történhetett a 1D házban,de van egy tippem.Paul biztos ki volt akadva.
''Jó reggelt drága.Ne haragudj a tegnapiért.Nem tudom mi történt velem,én nem ezt szerettem volna.Úgy indultam a buliba,hogy nem fogok semmi hülyeséget csinálni,na tessék,és sikerült.Szeretnék veled lenni egy éjszakán,bevallani,hogy szeretlek igazán!Ne érts félre,én csak azt szeretném,hogy tudd,mennyire szeretlek.Még nem tudom teljesen kimutatni,de idővel te is rá jössz.Nem véletlenül ütköztünk össze az utcán,a sors téged szánt nekem.''.Pont erre volt szükségem,hogy bevallja,hogy tényleg szeret.Könnyben volt a szemem.Lorah akkor lépett be a szobába,és nyújtott át egy hatalmas csokor rózsát.-Fogalmam sincs,hogy hogy hoztam fel idáig,ne kérdezd,de azt hiszem tudom kitől jött,mondta Lorah.Letettük az asztalra,volt hozzá mellékelve egy kis levél is.Harry hívott magukhoz a 1D házba.A nap borzasztó gyorsan telt.Visszaírtam Harrynek.Nem tudtam először,hogy mit írjak,de Lorah segített megfogalmazni.Gyorsan nekiálltunk takarítani,apáék elmentek dolgozni,mi pedig még megbeszéltük,hogy mit fogunk tenni,ha elmegyünk.Már most néztük a ruhát,hogy mit vegyünk fel,legalább is Bella mit vegyen fel,mert örökké valóságig választgatna.Jött egy levél Bella barátnőjétől,akit én is megismerhettem,szóval már az én barátnőm is.Nekem pedig egy borzasztó jó ötletem támadt.Elhívjuk őt is nálunk.-Ez jóó ötlet,mondta Bella,mivel Melodie-t könnyen elengedik.Már valamennyire ismerem őt,mert ott szoktam lenni a Bella és Melodie beszélgetésüknél.Szóval még akkor küldött egy üzenetet,hogy eljön,mert elengedték.Az út nem hosszú,ezért estére ő is itt lesz.Azt hiszem ma egy vendéggel többet viszünk.Én egy fekete-fehér ruhát vettem fel,Bella egy krém színű ruhát,és végre Melodie is megérkezett.Gyorsan előkutattunk pár ruhát,Melodie felvette azt,amelyik a legjobban tetszett neki,és elindultunk.Közben megfeledkeztem a Lorah-nak tett ígéretemről.
                                          *Harry szemszöge*
Jött egy üzenetem Stephanie-tól,míg hallgattuk Paul kisebb beszédét.Nagyon megörültem,elmosolyodtam,és Zayn tudta miről van szó.Azt hiszem Harrynek wc-znie kell,ugye Harry?-nézett rám Zayn.Hát hogy ne-mondtam.-És ahhoz ketten kell mennetek?-kérdezte Paul,de elengedett.Felmentünk az emeletre,és kiültünk az erkélyen való hinta ágyakra.Na mit írt?-nézett kíváncsian Zayn.Egy igazán megbocsátó,és megértő üzenetet.Bár nem szívleli a történteket,de kész megbocsájtani.
-Köszönöm Zayn,majd valahogy meghálálom..-míg mi beszélgettünk,addig Niall,Liam és Loui  is beszélgettek lent,már ha elengedte őket managamentünk.Hamar eljött az este.Vártam a pillanatot,mikor személyesen is bocsánatot kérhetek,és végre újra megcsókolhatom őt.Nem öltöztünk ki,csak vártuk Steph éket.Küldött egy SMS-t,hogy nem lenne-e baj,ha hoznának még egy vendéget?!..Miért ne?

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Pár napja találtam rá a blogodra, ami nekem nagyon tetszik, szóval ezentúl számíthatsz még egy új olvasóra. :)
    Már most várom a kövit, szóval remélem hamar hozod! *.* :)
    U.i.: Nekem is van egy Directionereknek való blogom, szóval ha gondolod nézz be és kövesd folyamatosan. :) http://almoknehavaloravalnak.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. nagyon köszönöm:)))
    szívesen elolvasom a blogodat!!! :)
    Még 1x köszönöm ^^

    VálaszTörlés