2012. december 12., szerda

8.Rész.Pillangó hatás...

-Ébreszd fel,meg akarom ismerni!
-Neem!Nézd milyen szépen alszik.
-Akkor is,naa Hazz,légyszi.
-Nem!.
Erre a susogásra ébredtem fel.Egy feltünően helyes fiú,és Harry susmorogtak.
-Na tessék,már felébresztetted!-mondta Harry.
-De én csak..Szia Stephanie intett oda az a helyes fiú.A banda egyik tagja volt,bár még névről nem nagyon ismerem őket,csak Harryt.Vissza intettem neki-mosolyogva.Lounak mondta Harry,hogy menjen le a nappaliba-ő lement és Hazz leült mellém.
-Jó reggelt Steph.Hogy aludtál?-kérdezte még félénken.Láttam rajta,hogy a tegnapi dolgok miatt nem nagyon akart még a szavával sem fájdalmat okozni,habár ő nem is tudott volna.
-Köszönöm,most jól,mert biztonságban érzem magamat.De közben azon gondolkodtam,hogy mi lehet Zack-el,hisz Harry tegnap leütötte.Nem vagyok ennyire szívtelen,de azért még is csak egy ember,és ott hagytuk.
-Gyere menjünk le-fogta meg a kezemet Harry.Lemenve a nappaliba 8 fürkésző szempárral találtam szembe magamat.Bemutatkoztak nekem,és én is nekik,de erre nem sok szükség volt,mivel Harry már valamennyit mesélt rólam,úgy tudom...
-Sziia-mondták kórusban.Sziasztok,tudjátok,én nem így képzeltem a megismerkedésünk pillanatát,főleg nem a tegnapi után.
-Semmi gond,Styles el mondott mindent,ha nem baj.?nézett rám Louis.
-Nem,semmi gond,mondtam.Így nekem csak könnyebb volt,hogy nem kell beszélnem az egészről.Hirtelen megkordult a Niall gyomra.-Azt hiszem éhesek vagytok-néztem a konyhára és rájuk.Elég nagy volt a felfordulás.
-Dehogy,mi nem.-és ekkor a Liam hasa is megkordult.-Na,ha megengednétek,akkor összedobnék nektek valamit,nekem most úgy is le kell foglalnom a gondolataimat-mosolyogtam.Én benne vagyok-mondta Niall.A konyhában elég nagy felfordulás volt,ezért  először elmosogattam,mert csak úgy álltak sorban a koszos edények.Krémlevest csináltam,így hamar ehettek.Leültünk az asztalhoz,először kicsit feszült volt a hangulat,de elég tapintatosak voltak.Louis szólalt meg,elkezdett vicces storykat mesélni.Ő mindig feldobja a társaságot,mondta Harry.Közben kérdezgettek is tőlem.Mindent nem mondtam el,de néhány dologról igen részletesen beszéltem,sokat akartak tudni.A fiúk tetkóiról is beszéltünk,amiből elég sok van.Felhozódott,hogy én nem szeretnék-e egyet?-Érdeklődött Zayn.Hát,kiskoromtól szeretnék egy pillangó tetkót,pedig míg kicsi voltam,azt hittem,hogy filccel van rajzolva-nevettem.
-Attól kicsit fájdalmasabb,de kibírható,mondta szintén nevetve Zayn.
-Áh,nem,én akkor is félnék,pedig elég sok dologban bevállalós vagyok,főleg mostanában,rájöttem,ki kell használnom a lehetőségeimet!De nekünk most mennünk kell,ugye Harry?-néztem rá.
-Ö..igen,biztos.Elköszöntünk a fiúktól,aztán megkértem Harryt,hogy vigyen haza.Hazavitt,mikor beléptünk a házba apám úgy köszöntötte Hazzt,mint egy régi barátot,engem pedig megölelt.Felmentem zuhanyozni,hagytam,hadd beszélgessenek.Felöltöztem,gyorsan felfogtam a hajamat,és lementem.Ők épp nagy nevetésben voltak.Lorah nem volt otthon,mert elvitte a kicsiket a nagyszülőkhöz,mivel neki is dolgoznia kellett.Harry rám mosolygott,és mondta,hogy neki már mennie kell,kikísérném?-így kezet fogott apámmal,ő pedig megölelt,mielőtt még kiértünk volna.Mondta,hogy nem nagyon lesz ideje a héten,úgyhogy majd csak néha tud velem találkozni de ha lesz ideje,akkor felhív,stb.Mikor elment,apum nézett rám vigyorogva,és dicsérte Harryt.Én leültem mellé,és elkezdtem felvázolni a helyzetet,hogy mi történt tegnap este,apám csak megölelt,és közben azt mondta,hogy máskor ő fog el vinni mindenhová.Szorosra fogja majd a szabályokat.Féltett engem,ideges volt,de én nem mondtam,hogy Zack volt az,mert akkor csak rosszabb lett volna a helyzet.Csak bólogattam,mindent helyeseltem,mert tudtam,hogy csak jót akar-felmentem a szobámba.Nem tudtam mi van köztem és Harry között,lehet,hogy ő többet érez,mint én,de már én is kezdem azt a 'pillangót' érezni a közelében.Közben azon gondolkoztam,hogy mit kellene tennem a Zack ügyben.Fel kellene jelentenem?Biztos azt kellene.De akkor nagy híre lenne,és senkinek sem tenne jót.Viszont tennem kell valamit,nem hagyhatom így,és mi van,ha nem csak velem próbálta meg ezt csinálni?Jött egy e-mailem.Zack-től.Meglepedten,félve nyitottam meg.Ő is jókor,amikor pont ezen gondolkozom,de legalább tudtam,hogy nem maradt ott a földön,az ütés után.Ez állt benne: "Steph,sajnálom,sajnálom,és még 1000x elmondom,ha kell,csak bocsáss meg nekem.Egy függőségem teszi ezt:a drog!Sokszor annyira az uralma alá kerít,hogy a vágyaimat máshogyan fejezem ki.Igen,vágyaimat,szóval te vagy az egyik.Többet érzek irántad,mint barátság,de már az úgy sem segít.Ezek után nem várok megbocsátást,csak megértést,értsd meg,hogy próbálok leszokni,de nem megy.Könnyebb lenne ha lenne valaki mellettem.Apám soha nem törődik velem,anyám meg másokkal kavar,még pénzesebb emberekkel.Kérlek érts meg,ha már megbocsátani nem tudsz,nem is várom el,csak tudd,hogy nem azért tettem,mert ezt akartam!."Törölgettem a könnyeimet,és megértettem,viszont megbocsátani tényleg nem tudok,ezt ő is tudta.Egyben sajnáltam is,mert nem volt aki mellette álljon,de és ha ez is egy csapda?Nem hiszem,ennyire nem lehet rossz,és tudom mikre képes a drog.Önkénytelenül,egyszeri kóstolás után már uralma alatt vagy,és többet és többet akarsz.Több iskolatársam is így került rossz helyzetbe,vagy halálra....
A hetek kicsit unalmasan teltek,mikor volt időm,kicsit takarítottam,vagy éppen babysitter voltam.Sétálgattam,twittereztem,néha a banda többi tagja is felhívott,és Zayn-nel beszélgettem a legtöbbeket,de amikor senkivel sem beszéltem,akkor unatkoztam.Harry többször is felhívott,és akkor nem unatkoztam.Találkozni szinte alig volt időnk,akkor is csak pár percre,és így fokozatosan kezdtem érezni,hogy HIÁNYZIK.Igen,nálam ez nagy szó,kevés embernek engedek utat a szívembe,de azokat,viszont nagyon szeretem.Mindig a Hyde parkban sétálgattam,Londonban az volt a legszebb.Bella még nem írt,pedig megígérte.Chris-sel pedig sokat beszéltem,most cserélődött a helyzet.A hétvégéket szerettem a legjobban.Eljött a 7vége.Kialudtan ébredtem,mert ilyenkor sokáig aludhatok.Rezgett a telefonom,Harry volt az.

-Szia Steph,van valami programod mára?Ha van,akkor is mindegy,mert velem leszel.
-Helló Hazz,mondtam,tényleg nincs programom,de azt hiszem elmondásod szerint ma lesz.
-Nem csak ma,Szedj össze néhány cuccot,vagy amire szükséged van,mert meglepetésem van.
-De apa,nem biztos,hogy elenged,mivel mondta-...és ekkor Harry belevágott a szavamba.
-Semmi gond,apáddal beszéltem,rám mer bízni téged,persze csak ha vigyázok rád,én pedig hogy ne vigyáznék?Szóval ügyes legyél,szia...-hallottam mosolygó hangját a telefonban.Szia-mondtam,és letette a telefont.Fogalmam sem volt,hogy mire készül,de az unalmas hétköznapoktól ez sokkal érdekesebbnek ígérkezik,gondoltam.Felvettem egy fehér szíves felsőt a kedvenc letterman dzsekimmel,egy farmer csőnacit,egy zöld convers-et,baglyos nyakláncot és fülbit,hogy kicsit feldobja a szerelésemet,és egy táskát vettem magamhoz.Kiengedtem a hajam,és elkezdtem pakolni,kb 3 napra való cuccot pakoltam be,mert nem tudtam,hogy mennyi időre és hová megyünk,azért kifejthette volna bővebben is,gondoltam.Lementem,és senki sem volt a nappaliban,sem a konyhában,de még az emeleten sem.Apa csak egy cetlit hagyott: "Vigyázzatok magatokra,és remélem Harry tudja mit csinál.Csak hogy tudd,ha más kéri ezt,amit ő,akkor nem engedtem volna meg,de azok után amiket mondott,engedtem.Ne félj,minden rendben ;)-mondta apa,és egy pillangó volt a lap szélére rajzolva."Most miért kell ezt?Nem szeretek nem tudni azokról a dolgokról,amiben én is benne vagyok.Apa szavaiból ítélve,olyan,mintha kínzó padra vinnének,és nem tudom miért kell nyugtatni,hisz ő volt nyugtalan a múltheti beszélgetésünkkor,nem én.Na mindegy,épp nyitottam volna az ajtót,mikor helyettem Harry nyitotta meg.Szia drága,köszöntött.Indulhatunk?-kérdezte.

Igen,de azért elmondhatnád,hogy hová megyünk.Az titok,mondta.Egész úton nevettünk,és beszélgettünk,vele jól éreztem magam,és elfelejtettem a rossz emlékeket...egy kis időre.
Megérkeztünk a kijelölt helyre,egy szálloda volt.Legalább is azt hittem,hogy az a kijelölt hely.Bementünk,és egy óriási terem volt,csillogott minden,és eléggé figyeltek a biztonságra,és a rendre.A hely már le volt foglalva,a recepciós eligazított minket,mi pedig felmentünk a szobába.Egy ágy volt,de én nem vagyok könnyen kapható,sőt,és remélem ő sem arra számít-és Harry,mintha gondolataimban olvasna,azt mondta,hogy nyugi,tudom mire gondolsz,de nem játszani akarok az érzéseiddel-mondta mosolyogva.Körülnéztünk a szobába,és egy kis beszélgetés után Harry mondta,hogy indulnunk kell.
-Hová?-kérdeztem.
-Sokat kérdezel,a meglepetéseket nem szokás elmondani-mondta.Beültünk az autóba,persze testőrök nélkül,mert Harry azt akarta,hogy most csak ketten legyünk,bár Paul féltett minket,és apa is.Elértünk egy szalon-hoz.Nagy betűkkel volt kiírva,hogy Tattoo Salon.Na ne,én ezt nem akarom,mondtam.
-Ne félj,én itt vagyok,és ha melletted vagyok,akkor meg mered csinálni-mondta mosolyogva.Bementünk,és eléggé kitetovált testű emberek voltak,de gondoltam "Morbid test,érző szíveket takar"-legalább is reméltem,és igazam volt.Bemenve a tetováló emberke:Bob,kedves volt.
-Hová kéred?-kérdezte mosolyogva.
-Mit?Még én sem tudom mit akarok.
-De tudod,és én is,mondta Harry.Persze,a pillangó,mondtam Harry-nek,és könnybe lábadt a szemem.Leültetett maga mellé,közben beszélt hozzám,hogy ne fájjon.Harry megfogta a kezemet,és a fejét az enyémre hajtotta.
-Ide kérem-mutattam.Miután vége lett,még éreztem a fájdalmát,de egy kicsit enyhítette a krém,amit adott rá.
-Köszönöm,mondtam Bill-nek,és aztán Harry-nek is ezeket a szavakat suttogtam.Visszaérve a szállodába megvacsoráztunk,és javasolta Harry,hogy próbáljuk ki a Jacuzzi-t.Felvettem a fehér,kockás bikinimet,és belépve a fürdőszobába Harry végignézett rajtam,majd ravaszan mosolygott.
-Nem akarom tudni mire gondolsz-mondtam nevetve,és beültem mellé.
-Ezt ne is akard-mondta Harry mosolyogva.
-Köszönöm,hogy elfeledteted velem a rossz napjaimat Styles,mondtam kicsi mosollyal a szám szélén.Harry közelebb ült hozzám,és azt mondta:
-Ez még csak a kezdet,van holnapi nap is.Én pedig azt köszönöm,hogy elfeledteted velem,hogy ki vagyok,és egy olyan gyerekké változtatsz,mint régen voltam,egy olyanná...aki mindent megtenne a számára legkedvesebb emberért.-mondta kacéran.Közelebb húzott magához,és megcsókolt.Átkaroltam....

3 megjegyzés: