2012. december 29., szombat

15.Rész.Új hely,új baj...

Az a nagy bökkenő az az,hogy Zack is abban a suliban tanul.Apa elmondása szerint,Mr.Jackson-Zack apja oda küldte,mert észrevette,hogy rossz társaságba keveredett és többet már nem is részletezett.Apa persze azt hiszi,hogy még mindig jóban vagyunk,pedig ha tudná...Azt hiszi,hogy jól meg leszünk.Az iskola híres,de az engem nem annyira érdekelt,elég lett volna egy egyszerű suli.Mint kiderült,ez egy olyan iskola,ahol már egyetemi anyagokat tanulunk,máshogy értelmezve már egyetemi képzést ad.Nem kellesz több iskolába járnom,ha ezt kijárom,de viszont nagyon keményen kell tanulni.Itt már leérettségizhetek.Egyszerre két szakot is tanulhatok:a managament-ség,az mindig közel állt hozzám,és az,hogy ének tanár legyek,persze itt többet kapnék érte,mint Párizs akármelyik helyén.Ott van Zack,te jó ég!Ebbe még csak most gondoltam bele.Már régen nem láttam,nem is beszéltem vele.Mivel Mel a Zack-es ügyről nem tudott,el kellett mesélnem.A szavak nehezen préselődtek ki a fogaim közül,ezzel a történettel kapcsolatban.A lány nagyon meglepődött,de megértette a helyzetemet és nem kérdezett többet,csak megölelt.Ki kellett kapcsolódnunk,és újra behozni a nevetést a házba.Apumék mikor dolgozni mennek,a fél nap a miénk,és úgy is csak unatkoznánk.Bella rám nézett és elkezdett ravaszan vigyorogni.
-Ugye most nem egy lehetetlen tervet eszeltél ki?
-Dehogy,te mit gondolsz rólam?Csak szeretném kicsit felrázni a napot.-nevetett.
Elhívtuk Danielle-t és Eleanor-t ígérve,hogy valami jó bulit csinálunk.Mikor megérkeztek,tele volt kajával a kezük.
-Ezt mire?-kérdeztem mosolyogva.
-Ha már buli,akkor ez nem maradhat el-mondta Eleanor nevetve.

Dani azt mondta,hogy mi lenne,ha azt csinálnánk,amit ők szoktak ilyenkor,hogy jobb kedvük legyen...Na erre kíváncsi voltam.Mivel volt két iszonyatosan nagy hangot csináló hangfalunk,ezért Danielle betette a UAN-cd-t.A TMH,amiről idáig csak mi tudunk,az majd valamikor ősszel jelenik meg,azt még a fiúk sem tudják pontosan.Ez jól kezdődik,gondoltam.Feltekertük a hang erőt és elkezdtünk ugrálni,és táncolni a zenére,persze az én 'okos' fejemből egy ötlet pattant ki.Felszaladtam a fürdőszobába,elvettem két fésűt és három hajlakk-os üres flakont,persze fogalmam sem volt,hogy miért tartottuk meg,de most jól jött.Mire lementem,a lányok még mindig bírtak ugrálni és énekelni,a popcorn illata csapta meg az orromat.Hoztam 'mikrofonokat'-próbáltam túlkiabálni a zenét.
-Mi?Mit mondasz?
-Mindegy-nyomtam kezükbe a 'mikrofonokat' nevetve.A nappaliban volt kélt tükör,az előtt táncoltunk,és énekeltünk,hát...nem lehettünk valami szép látvány.Mikor valamelyik lassabb szám ment az albumról,akkor csendben dülöngtünk ide-oda,és a fiúkra gondoltunk.Segített,hogy vidámabbak legyünk.mikor már nem bírtunk,leültünk a kanapéra tv-t nézni,a lányokat még soha nem láttam ennyire felszabadultnak.Éppen,hogy leültünk,megcsörrent a telefon.Melodie reménykedett benne,hogy Zayn lesz az,és ő szaladt előre felvenni a telefont.

-Halló,itt a Statham család,kit keres?
-Oh,szia drága-hallatszott Zayn hangja a telefonban.
-Szia Zayn.Mondta Lorah,hogy hívtál,és valami fontosat akarsz mondani.Először furcsálltam,mert ma már beszéltünk,de azért tudod,hogy örülök..
-Persze,csak annyit akartam mondani,hogy ....hogy .szeretlek-mondta most már rekedtes hangon Zayn.
-Én is téged,de ez volt a fontos dolog?
-Igen,mivel fontos vagy nekem.-válaszolt.
Miután Mel,és Zayn még beszéltek,letették a telefont.Nekem persze furcsa volt,hogy csak ennyit akart mondani.A mi kis kedv csináló esténk után felmentünk beszélgetni a szobámba.Még jó,hogy nem csak egy ágy volt,most ez jól jött.Melodie már hamar elaludt,és nem sokkal később Bella is.Körülbelül éjfél után-feküdtünk le,addigra már olyanokká váltunk,mint akik ezer éve ismerik egymást.A beszélgetésben volt szó régi szerelmekről,csalódásokról,boldogságról és gyerek kori emlékekről és arról is,hogy majd mit csináljak Zack ügyben.Nekem jelzett a telefonom,hogy üzenetem jött,Zayn-től:
"Steph,azt szeretném,hogy ezt az üzenetet ne mutasd meg Melodie-nak,sőt senkinek,mert erről még a srácok sem tudnak,amit most akarok mondani.Felhívtam Melodie-t,de nem mertem mondani,hogy..a túl sok cigizésem miatt akadozott/akadozik a lélegzet vételem.Nem tudok leállni,az őrületbe kergetett az,hogy ott kellett hagynom Mel-t és titeket.Igazán megismertelek,te tudsz segíteni.Az orvosok azt mondták,hogy kezdő fázisban romlik a tüdőm,de helyre lehet állítani,még...Mit tegyek?Stephanie,segítened kell! xx"..Istenem!Mikor ezt elolvastam,könnyek szöktek ki a szememből,amit nem csodáltam.Vissza kellett neki írnom,de mit?Nem tudok mit ajánlani,azon kívül,hogy álljon le a cigizéssel,nem szabad tovább így folytatnia.Mindenkinek szüksége van rá,és gondoljon a jövőjére,ezt írtam neki javaslatként.Volt egy barátom,még akkor,amikor rossz társaságban voltam,ő aztán tényleg sokat cigizett,és füvezett.Próbálták rám ajánlani,de csak egyszer sikerült nekik.Az életével játszik,tudnia kellene...és szerintem tudja is.
      *Szeptember 1*
Suli,soha nem szerettem oda járni,főleg,hogy most új minden,új hely,új barátok is,esetleg.De nyugtat a tudat,hogy Harry olyan kitartó mindig.Én pedig alig hívom párszor,mert tudom,hogy nem mindig elérhető,viszont ő tudja mikor van ideje.
Nem vártam ezt a napot,a lányokkal álmosan keltünk 6-kor.Lassan hazajönnek,el sem hiszem,hamar eltelt az idő.Skype-on is olyan jó látni,még ha egy kis időre is,és annyira várom már.Melodie-val és Bella-val felöltöztünk,a sulis ruhánkba,mert ott nagyon nagy fegyelem volt.
-Fúúj,ezt nem akarom fel venni,mondta Bella.
-Pedig muszáj lesz-nevettem.nekem nem volt olyan nagy gond,hogyezt a ruhát kellett felvennem.Harry-nek elküldtem egy képet,amin 'Liverpool managament &singer School'uniform-jában vagyok.
-'Hmm,sexy,alig várom,hogy újra láthassalak,és érezzem az ajkaidat,és az ölelésedet!xx'-írta vissza válasznak fürtöském.Jobban indult így a napom.Lorah pocakja már növöget,biztos aranyos baba lesz.Apa elvitt a suliba,úhh,lányok készüljetek-mondtam én is félve.A folyosók elég hosszúak voltak,az osztály termek pedig nagyok.Tisztaság volt mindenhol.Elköszöntem apától.Remélni tudtam,hogy nem Zack-el kerülünk egy osztályba.
-Nyugi Steph,biztos nem vele kerülünk egy osztályba-nyugtatott Melodie.Mintha olvasott volna a gondolataimban...Belépve az osztályba,mindenkinek be kellett mutatkoznia.Sorban elmondtuk a nevünket és hobbinkat,még néhány dolgot.Egyből kiszúrtam két lányt,akik olyan pláza cica féleségek.Próbáltam nem egyből külsőre ítélni,de ahogy megszólaltak,a külső nem hazudott.Olyan mérgesen és kényesen néztek rám,mintha ők lennének a világ közepe.A suliban egész nap csak a One Direction volt a téma,és az,hogy Cinthia-az egyik szőkeség,és a barátnője Miranda csak róluk áradoztak.hallottam azt is,ahogy minket ki  beszélnek.
-Mit képzel magáról az a három csaj?Olyan büszkén ülnek a padban,és majd néznek egyet,ha Harry-majd az enyém lesz,és a kis trófeámat,Zack-et dobom érte.
Mi?meg állt bennem a levegő,Melodie és Bella is hallotta ezt a beszélgetést.Nem,Zack nem került az osztályunkba,de a barátnője igen,pedig azt hittem,legalább kicsit jobb lesz az élet.Csak kihasználja Zack-et,és Harry-re hajt,az én Harrym-re.A rajongókat szeretem,bár most már én is az lettem,de ez már túlzás,amit még a rajongáson kívül Cinthia hozzátesz.Féltem,mi lesz majd,ha Harry a turné után bejelenti,hogy együtt vagyunk?mert azóta mindenki csak találgat..Akkor képzelem,majd milyen arcot fog vágni Cinthia,és mennyire keresztbe akar majd tenni nekem.Előre félek...Nem is ismerjük egymást,még akár barátok is lehettünk VOLNA,ha nincs ez,amit mondanak.Épp írtam volna Harry.-nek az udvaron szünetben,mikor odajött Cinthia és az a Miranda,meg azt hiszem még vagy két lány,akiket nem ismertem.Meg volt a csapata ahhoz,hogy tönkre tegyen valakit.

-Ó,a mi kis üdvöskénknek IPhone-ja van?Csak nem anyuci meg apuci fizeti?-nézett rosszallóan Cinthia és nevetett.A lányok próbáltak lefogni,mert ha nem,akkor nem állok jót magamért.Anyuci?Ez nagyon fájt,nem tudják,hogy meghalt az anyám.Ezért nem hibáztattam őket,de iszonyatosan fájt.
-Na nézzük!Mit rejteget a kis telefonod?-kapta ki kezemből a telefont Miranda.
-Semmi közötök hozzá,adjátok vissza!!-vettük volna el a kezéből a telefont.
-Nocsak,mi van itt?Vagy inkább ki?.......
 
Sziasztok,most hozom az új részt,mert sokan kértétek,és ez a nézettségen is megmutatkozik,nagyon köszönöm,hogy számíthatok rátok a komikkal kapcsolatban,ha mindig szeretnétek meglesni az új részt,iratkozzatok fel,komizzatok,és esetleg legyetek rendszeres olvasói/komizói a blognak!
Love you all.  xx :)

7 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy már most hoztad az új részt és ez is jó lett.
    Remélem Zayn-nek nem lesz semmi komoly(abb) baja. :S
    Várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
  2. köszii,és persze,hogy hoztam,ha kérik:))
    ok,majd ha lesz még komi,jön a kövi :P

    VálaszTörlés
  3. nagyon nagyon jóóó :)) alig várom a kövit !:) nagyon tetszik

    VálaszTörlés
  4. nagyon nagyon jóó :) imádom :) egyik kedvencem :)gyorsan kövit! :)

    VálaszTörlés
  5. koszonoom:)
    legalabb eg egy komi utan hozom a kovetkezot:)

    VálaszTörlés