2012. december 31., hétfő

16.Rész.Gyere haza!

-Nem lehet!Áh,ez biztos nem igaz..-mondta Miranda.
-Hadd nézzem,add ide!-kiáltott Cinthia.
-Ez biztos nem..Találkoztál vele?Mert úgy egyébként Harry biztos nem barátkozik,vagy mit csinál ilyen csitrikkel,mint te Stephanie Statham.-haha-nevetett Cinthia.
Persze meglátta a háttér képemet,amin Harry-vel vagyok.Megnyugodva fújtam ki a levegőt,hogy ők azt hiszik,hogy rajongóként találkoztam vele,különben nagyobb bajom lenne.Bella kiérkezte kapni a kényeske kezéből a telefonomat.
-Megmentőm vagy!-mondtam Bella-nak.
-Ne gondold,hogy ennek itt van vége Statham-egyszer úgy is bajod lesz.
Nem féltem,tőlük nem,sőt,most nagyobb erőm lett.Nem akartam tovább bonyolítani a helyzetet,így már nem szóltam vissza,csak elsétáltam.Nem érdekelt amit mondanak,inkább most az érdekelt,hogy nem sokára újra Harry-vel lehetek....
***
Nem úgy volt,hogy szeptember közepére jönnek?De,miért nem akkor jöttek?Már október van,tovább tartott a turné.A napjaink nem unalmasan teltek,mert a barátnőimmel sokat segítettünk abban,hogy senkinek se legyen rossz kedve.Segítettünk bepakolni Bella-éknak.Nem messze laknak tőlünk,de a várost meg kellett mutatni Bella szüleinek,és hogy mi hol van.Melodie szülei is elküldték még néhány cuccát,viszont nagyon féltették,és megígérték,hogy amikor csak tudják,látogatják,hisz' még is nehéz elengedni egy nagy,ismeretlen városba az egyetlen lányukat.Így gondolkozva rontott be a szobánkba(mivel már nem csak az enyém).Bella
-Hazajönneek!Ma hazajönnek!kiabált Bella izgatottan.
-Tudjuk,most már tudjuk-öleltem meg a barátnőmet..


Nagyon hiányzik Harry,de még a többi srác is.Ma már végre tényleg láthatom.-gondoltam.Miranda és Cinthia nem tudnak keresztbe tenni nekem.Próbálkozhatnak,de az mindig nekem sül el jól,az én javamra,bár ha belegondolok egyszer sikerült nekik.-gondoltam vissza a történtekre.A menzán voltunk,kiakartak akasztani mikor mentem volna elfelé a lányokkal,nem sikerült nekik,de a kedvenc blúzomat sikerült leöntenem kajával.Volt aki nevetett,de volt aki inkább mérgesen és megvetően nézett a két 'királykisasszonyra'.Ekkor sikerült még két barátot szereznem Brittany-t és a barátját Eric-et.Ők jöttek utánam és érdeklődtek a hogylétem után,így megismerkedtünk.Mindig is hittem a fiú-lány barátságban,ezért Eric velünk mindenhol ott volt.Ezért mondják,hogy minden rosszban van valami jó,most már elhiszem.Lorah egyre többször marad itthon,mert vannak napjai,amikor iszonyatosan fáj a feje,vagy többször is hány,ilyenkor én segítek neki,amiben tudok.Zayn-nel is egyre többet beszélek.Elmondása szerint letette a cigit,de néhány zsúfolt,programokkal teli napon még előveszi,de vizsgálatokra is jár.Most már el fogja mondani mindenkinek,amit nekem is,mondtam neki,hogy a többieknek is tudniuk kell erről,így talán ők is segíthetnek,sőt.Először meglepődtem,hogy pont nekem mondja el,ezt az ügyet,de most már egyáltalán nem lepődök meg.Készülődnünk kellett,már régen nem láttam a srácainkat.Egyszerű,kényelmes ruhát vettem fel.Harry üzent,hogy megérkeztek,menjünk a közös házba.Olyan örömmel mentünk mint egy kisgyerek.Még mielőtt bementünk volna kifújtam a levegőt.Lassan,félve mentünk be,Niall és Liam aludtak,Louis azt hiszem tv-zett volna,de ő is szunyókált,és Harry valahol a lábánál feküdt,de hallotta,hogy bezártuk az ajtót.
-Sziasztok-ragadott a karjai közé,én beletúrtam a hajába..Olyan jó volt újra érezni az illatát,ölelését,és őt magát:megcsókolt úgy,mintha száz év telt volna el,míg nem találkoztunk.Felmentünk az ő szobájába,és a lányok is megkeresték a többieket.
-Nagyon hiányoztál,annyi sok minden történt azóta.-mosolygott Harry.
-Nekem is,nagyon.Velünk is,hidd el van mesélni valóm.-nevettem.Ő közelebb húzott magához,és a nyakamba akasztott egy fényképező gépet.
-Én az emlékeimet,így örökítettem meg neked,nézd meg.
Kezdtem fürkészni a fényképező gépen való fényképeket.Volt sok emlékezetes pillanatuk,sok privát kép is a Live while we're young klip-ből,ami szeptemberben jelent meg,meg persze a Little Things-ből.Jól esett,hogy így gondolt rám.
-Ez a miénk,vagy is,inkább a tiéd,majd ezen örökítsük meg,a további pillanatainkat.-mosolygott Harry és megcsókolt.Szinte csók csata volt,régen találkoztunk,a hiány meg is látszott.
-Nem fogadhatom el-mondtam kedvesen.
-De pedig muszáj lesz-nézett rám.Én elfogadtam és megköszöntem.Mikor kérte,hogy meséljek,akkor nem akarództam elmesélni a történteket,persze a viccesebbeket,a tükör előtt táncolós-hajkefébe éneklőst azt elmondtam,amin jót nevettünk.Mirandáról és Cinthiáról csak annyit mondtam,hogy nem bírnak elviselni,és azt is meg említettem,hogy Cinthia-nak Hazz tetszik,meg arról álmodik,hogy majd az övé lesz.Ennél a történetnél kicsit elhúzódtam fürtöskémtől,látta,hogy ez nekem nem valami jól esik.
-Tudod,hogy szeretlek,a rajongóimat is szeretem,de az életemet én már veled terveztem,és senki sem állhat közénk-ezt tudnod kell-nyomott egy puszit az arcomra.Mivel fáradt volt,a hosszú beszélgetés után azt mondtam,hogy most pihenjen,még egy élet van elmesélni a dolgokat,amik történtek.Nem akarta,hogy elmenjek.Inkább ott maradtam,de a lányokért már jött Lorah.Megragadtam az alkalmat,és megkerestem Zayn-t míg Harry alszik.A folyosón találkoztam össze Liam-mel.
-Szia Liam,már fel is keltél?Nem sokat aludhattál.Egyre sportosabb vagy,mióta nem láttalak-nevettem.
-Szia Steph-ölelt meg.Tényleg nem sokat aludtam.Hát,skype-on tudod nem látszik,hogy Batman vagyok.Persze titokban,úgyhogy shh.-nevetett.
-Csak szeretnéd-csúfolódtam,egyébként nem láttad Zayn-t?
-De,ott van a szobájában,pont most jött fel.
-Köszi,majd ha Harry felkel,ne mondd,hogy ott vagyok oké?Csak,mert szerintem furcsálná.
-Oké,nem mondom.
Sétáltam volna elfelé,mikor utánam szólt.
-Steph,nekem....el mondta Zayn,hogy mi a helyzet.
-Reméltem,hogy elmondta.Jól tette-mondtam kis mosollyal.Mikor benyitottam volna Zayn szobájába,már előttem megnyitotta az ajtót Melodie és sírva szaladt ki,nem is figyelve arra,hogy én is ott vagyok..
-Zayn-Mi történt?És te mit csinálsz már megint?-tedd le,de azonnal!......-szóltam rá.

6 megjegyzés:

  1. Úristen nagyon nagyon.... Zayn <3 :// siess a kövivel !! :) nagyon jó lett ez a rész is :)

    VálaszTörlés
  2. Úhh ez nagyon nagyon jóóóó,ügyes :)) Zayn?! :// <3 gyorsan kövit! :)

    VálaszTörlés
  3. koszonoom lanyok!! :)) sietek! ;)

    VálaszTörlés
  4. Ez is nagyon jó lett és a vége... A legizgalmasabb résznél kell abbahagyni?! Na, azért nem haragszom, mert én is ezt tettem volna. :DD
    Várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
  5. nem sokara kiderul h mi a helyzet;)
    es koszi:)

    VálaszTörlés
  6. Hát ez kezd egyre jobb es jobb es jobb lenni nagyon jo :)) gratula ))

    VálaszTörlés