2012. december 19., szerda

11.Rész-Meglepetések...

                                                                 Harry Szemszöge:
Már vártuk Steph-éket,és azt a +vendéget is,akit ígért.Mikor beléptek a házba,én boldogságot éreztem,és minél jobban jóvá akartam tenni,amit elrontottam.-Azt hiszem,azzal a lánnyal,aki Steph-ékkel jött,meghálálhatod,hogy segítettem-harapott ajkába Zayn.Nem volt kérdés,hogy bejön neki a lány.
-Sziasztok  köszöntöttük őket,én megfogtam a barátnőm kezét,és lágyan csókoltam meg.A srácok elmentek El-ért és Dani-ért,Niall meg a kaját intézte,vagy ette....
-Helló,bemutatom nektek Bella.t és Melodie-t-mutatott lányokra.Zayn-elhívta egyből Melodi-et beszélgetni.Mi pedig hárman bementünk a konyhába.Niall abbahagyta az evést,gyorsan megmosta a kezét,és köszöntötte a két lányt.
-Te Harry,igazán csinos ez a lány-nézett Bella-ra.A lányok újra be mutatkoztak neki,mikor Zayn-ék is bejöttek.Leültünk az asztalhoz és beszélgettünk.Kb alig 10perc beszélgetés után Louis,Eleanor,Danielle,és Liam is megérkeztek.Szegény lányoknak egész este csak ismerkedniük kellett.Ez így jó volt,mert be akartam mutatni nekik Stephanie-t,aki a lányokat úgy fogadta,mint aki régen ismeri őket,Dani és El is így tettek.Úgy vettem észre,hogy szimpatikusak egymásnak,szóval már nyugodtan nevetgéltünk az asztalnál.Liam és Niall kipakolták a kajákat.Stephanie-t nagyon jó volt újra látni,és azt is,hogy így ki jön egymással ez a kis 'banda'.Mindenki kérdésekkel bombázta a három lányt,de ez érthető volt,és örültem,hogy ismerkedni akartak.Egy jó óra beszélgetés és kajálás után a lányok leürítették az asztalt,aztán már mindenki a párjával,vagy a kiszemeltjével foglalkozott.Bár láttam,hogy egy kicsit ez nehezen megy a két fiúnál Niall-nél és Zayn-nél,úgyhogy megkértem Steph-et,hogy beszéljen kicsit a lányokkal.
-Na sikerült?Mi a véleményük a srácokról?-kérdeztem mosolyogva.
-Hát,még kicsit nehéz lesz először,de kölcsönös a szimpátia.-mondta a barátnőm.
-Felmegyünk a szobámba?Úgy is olyan régen voltunk ott-néztem rá vigyorogva.
-Nem is volt olyan rég,de menjünk-mondta Steph szintén nevetve.Bementünk a szobába,és barátnőm körbenézett.-'Tipikus nagy rend'-nevetett.Megállt a képeimnél a falon,én pedig hátulról átöleltem,aztán magamhoz fordítottam,és megcsókoltam.Nyelvünk csók csatát vívott...
                                     *Stephanie szemszöge*
Vártam már,hogy újra Harryvel legyek,és hogy jobban megismerhessem a srácokat.Megismerkedtem Danielle-el és Eleanor-ral,akikkel nagyon jóban lettünk.Harry is nagyon kedves volt velem,és hosszas beszélgetés után felhívott a szobájába,ahol megbeszéltük a tegnapi dolgot.Megkérdeztem,hogy miért tette azt,amit tett,pedig a lelkem mélyén gondoltam,hogy mi volt az oka.A beszélgetés után felálltam,és elkezdtem nézni a képeket a falon,amikor Harry odalépett,és hátulról átkarolt.Elkezdte csókolgatni a nyakamat,ezután magához fordított és szenvedélyesen megcsókolt,ahogy idáig még sohasem.Ebből arra következtettem,hogy számára csak én vagyok az egyetlen.
-Bízol bennem?-kérdezte ravaszan.Én csak bólintottam.Harry óvatosan elkezdett lefelé öltöztetni.Én közben kigomboltam az ingét,és megláttam a hihetetlenül beindító felsőtestét.Lefektetett az ágyra,és magunkra húzva a paplant,megtörtént,amire mindketten vágytunk.Életem egyik legszebb éjszakája volt,ezt Hazz-al is tudattam.Mellkasára hajtva a fejemet,elaludtam.Arra ébredtem,hogy Harry hozott be teát és pirítóst.
-Ugye nem bántad meg?-nézett rám kacéran,letette a kaját,és megcsókolt.
-Soha.A mi esténk után kíváncsi vagyok,hogy hogy telt a többieké,az már nagyon jó,ha fele annyira élvezték mint mi.-mondtam széles mosollyal.
-Reggelizz meg,és megmutatom hogy telt az övék-nevetett Harry.Miután megettem a reggelit,a barátom levezetett a lépcsőn,szólt,hogy halkan menjek.Mikor leértünk,kisebb nevetésbe törtem ki,amikor Harry befogta a számat,és ő is nevetett,de csak halkan.
-Most ne,nézd milyen aranyosak-mondta Harry.Zayn és Melodie ölelkezve aludtak a kanapén,Niall és Bella valahol a fotelben,Bella a Niall ölében,és a vállára volt hajtva a feje.Louis,Eleanor & Danielle,Liam biztosan azzal tölthették az időt,mint mi,mert őket nem láttuk.Gondoltam csinálok reggelit a többieknek is,még mielőtt felkelnének,Harry szerint Niall a kaja illatára egyből felpattan.Málna dzsemes Gofri-t csináltam,aminek az illatára Niall tényleg ébredezni kezdett,és az ölében ülő Bella is.
-Jó reggelt álomszuszékok-köszöntöttük nevetve a srácokat.
-Jó reggelt,mondták egy halk ásítással párosítva..és Niall egy puszit nyomott Bella arcára,ami aztán csókba ment át.
-Hát ez hamar ment,nekem valahogy meg kellett küzdeni egy bizonyos csókért-mondta Harry mosolyogva,én pedig megböktem.
-Ne verd nagy dobra,és megcsókoltam.Most már ez is könnyebben megy.Közben ébredeztek Zayn-ék is,ők rajtuk már messziről látszott,hogy összejöttek.Ők is kisebb csókkal köszöntötték egymást,és csak mosolyogtak.A fiúk éhesen szaladtak az asztalhoz.
-Kajaa-kiáltották hangosan.Kitettem az enni-inni valót,elkezdtek enni.Liam-ék és Louis-ék is lejöttek.Őket is köszöntöttük,és leültek enni.Beszéltünk a tegnap estéről,eléggé jól telt mindenkinek.
-Aj-aj..néztem az asztalt körbeülőkre.Elfelejtettem,amit Lorah-nak ígértem.El kellett volna mennem vele az orvos nőhöz,mert tegnap előtt szédült,és hányingere volt.
-Akkor viszont siess,néztek ránk mosolyogva Danielle,és Eleanor.Ja,és délután shoppingolni megyünk,szóval ha van kedvetek eljöhetnétek,úgy is jó lenne jobban megismerkednünk,persze csak a vizsgálat után.
-Persze,elmegyünk ugye lányok?
-Igen,csak menjünk haza lezuhanyozni és átöltözni,mert már szükségem lenne ezekre,mondták a lányok..Miután elpakoltunk,és elköszöntünk mindenkitől,kivéve Hazz-tól,mert ő vitt minket haza.Hazaérve megörültem,mert még láttam Lorah kocsiját,úgyhogy még biztos nem ment.Harry mondta,hogy ma fellépésük lesz,szomorkodva elköszöntünk,és bementünk.Lorah,és apám is otthon volt,pedig az apum kocsiját nem láttam,amint kiderült az ez utáni beszélgetésekből,hogy szervizben van az autó,és majd hoz el egy másikat,amíg azt csinálják.
-Öhm-apa,valakit be kell mutatnom.Bella-t ugye már ismered,mellette pedig az a kedves lány Melodie.Barátnőnk Párizsból,ide költözik a nyári szünetre,ha nem baj-néztem kiskutya szemekkel apumra.
-Semmi baj,sőt örülök neki,ha van akivel jól érezd magadat.na és Harry?Veletek mi újság?-mosolygott.
-Oké.Hát,Harry-vel jól megvagyunk-viszonoztam apám mosolygását.
-Remélem is,mert ha megbánt,akkor nem tudom mit csinálok.-nevetett.Tudom hogy apám a légynek sem merne ártani,de elég szigorú,és az üzlet is azért megy olyan jól neki,mert szigorúan és megalapozottan szól a beosztottjaihoz.Egy hosszas beszélgetés után,látva,hogy apám már jobban megismerte a barátnőimet,be akart jelenteni valamit Lorah-val együtt.
-Lányocskáim,be kell jelentenünk valamit.Egy új apró csodát várunk,egy közös gyermeket.Bár tegnap nem volt szép,hogy megígérted Lorah-nak,hogy elmégy vele az orvosnőhöz...-apám eddig tudta folytatni a mondanivalóját,mert mindhárman megöleltük őket,és gratuláltunk.Nagyon örültem,viszont attól is féltem,hogy  majd engem elhanyagolnak,de belenyugodtam,mert ez egy általános érzés,csak már ilyen idős létemre nem méltó ilyet érezni.A gratulálás után bocsánatot kértem Lorah-tól,hisz' tényleg nem volt szép tőlem.Aztán felmentünk a szobába,és egyből a rózsák illata csapott meg,amit Harry-től kaptam.A lányoknak mondtam,hogy menjenek zuhanyozni,én majd az utolsó leszek.Először Melodie ment,aztán Bella,és végül én.Hideg zuhanyt engedtem,mert elég meleg volt,és jobban tudtam gondolkozni a zuhany alatt.Másnak az éneklés megy a zuhany alatt jobban,nemek pedig a gondolkodás.Olyan csodálatos éjszaka volt,hogy visszagondolva beleborzongtam.Harry tapintatos,vad,még is szelíd és szenvedélyes volt.Örültem,hogy a karjaiban lehettem,és ha a karjaiban vagyok,akár mit mondana,én elhinném.Mikor azt hitte alszok,közben nem aludtam.Cirógatta az arcomat,és a hajamat csavargatta,jó volt visszagondolni erre.Gondolatomból Melodie kopogtatása zavart meg.
-Steph,már régen bementél a fürdőszobába,nem gondolod,hogy lenne egy kis érdekes beszámolód nekünk?-mondta kuncogva.
-Dehogy nem,de akkor ti is meséltek-kiáltottam.Kiszálltam a zuhanyzó alól,felvettem a köntösömet,és bementem a lányokhoz.Ők olyan kíváncsi arcot vágtak,ha még akartam volna,akkor sem tudtam volna levakarni azt az érdeklődést,ami az arcukon virított.-Na szóval-kezdtem a történetet,és egy fél órát csak áradoztam,persze az éjszakai dolgokba nem mentem nagyon bele,csak tájékoztattam őket,hogy megtörtént a dolog..Aztán ők meséltek.Zayn és Niall is randira hívta a lányokat.
Lementünk beszélgetni,és kérdeztük Lorah-t,hogy mennyi idős már.3hetes terhes-válaszolta.Az arcán iszonyatos boldogság látszott.
-Látod?-mondtam,hogy nekem gyanús az a betegség,én egy kicsit számítottam erre-mondtam én is boldogan.Jött egy üzenetem.-Eleanor volt az.
-Sziasztok,csajok,akkor kettőre,ha gondoljátok gyertek vásárolni,a WestEnd előterénél leszünk,lehet,hogy a srácok is eljönnek velünk,majd még csörgök,puszi.
-Na,menjünk,gondoltam,mivel mindig kapok valamennyi zsebpénzt,ezért nem kellett kérnem.Beszámoltam Lorah-nak,hogy hová megyünk.Először is megbizonyosodtam arról,hogy jól van-e?,és csak aztán mentünk.Kiválasztottuk a ruhát,és elindultunk.Melodie csak most számolt be arról,hogy tud vezetni,van jogsija.
-Öhm.oké..és ezt miért csak most mondod?-néztem kicsit morcosan
-Hát,nem kérdeztétek,de most felajánlom,hogy vezetek,mondta Mel.Szóval ha Lorah,ideadja a kocsiját,akkor én viszlek titeket.Elkértük a kocsit,mindhárman kutya pofival néztünk,és végül ideadta,de nagyon kellett vigyáznunk rá.Az úton haladva Bella bekapcsolta a rádiót,és épp a srácok dala ment,a lányok kívülről fújták,én még csak gyakoroltam,de majd bele jövök,még csak most kezdtem,és elég jól megy,szóval nevetve és énekelve mentünk a WestEnd-ig.Beérve a vásárlóközpontba láttam,hogy az előtér nagyon nagy ,ezért Eleanor küldött egy üzenetet,amiben pontosan elmagyarázta,hogy hol vannak,és észrevettük őket.
-Végre,lányok,ez egy csajos nap lesz,meg kell ismerkednünk-nézett bizalommal Danielle.Elindultunk sétálva,kicsi büszkeséget éreztem,hiszen ki ne lenne büszke,ha ilyen pasijai vannak,mint nekünk?-de nem vittem túlzásba,csak magamban örültem.Bejárva rengeteg boltot a WestEnd-en belül volt időnk beszélgetni.Elmondták a lányok,hogy hogy ismerkedtek meg Liam-mel és Louis-sal,amolyan szerelem első látásra dolog lehetett.Közben sokat nevetgéltünk,és meg is botlottunk egy párszor a nagy nevetésben.Érdekes egy nap,és végre újra jól éreztem magamat,mert jó társaságom volt:Danielle,Eleanor,Melodie,és Bella.Hirtelen fotósok hada kezdett körülöttünk összegyűlni persze a két lány már tudta,mit kell ilyenkor tenni,de mi még nem annyira.
-Mennünk kellene-nézett rám Dani és El.Én nem indultam,mikor kellett volna,és a fotósok elleptek és mindenhol csak a sok fényt láttam a kattintgatásoktól.Ekkor egy kéz nyúlt felém,és kihúzott abból a hadból...

-

5 megjegyzés:

  1. Ez is jó lett. :)
    A gyereket sejtettem, de azt hogy Hazza és Steph ennyire összemelegednek (remélem érted mire gondolok :DD) azt nem... De azért örülök neki. :)
    Várom a kövit! :D

    VálaszTörlés
  2. köszönöm,és értem a célzást:D

    :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett ) Siess a kövivel!:D

    VálaszTörlés