2013. február 1., péntek

33.Rész.Az évforduló :3


Az utazás után hazaérve,nem voltunk fáradtak,legalább is én nem.Nagyon pörögtem.Harry-n láttam a fáradtságot,de ő állította,hogy nem fáradt.
***Lorah és apu már tervezik az esküvőt,és talán már Gemma-ék is gondolkoznak rajta,pedig augusztusban lesz,van idő rengeteg.Az öcsém egyre nagyobb.Érdekes,mikor egy gagyogás ki jön a szájából.És az a mosoly!Ritka szép testvért kaptam.Amikor Hazz arcát kis kezei közé veszi és magához öleli,olyan aranyosak.Bár vitatkozhatnék,hogy ki az aranyosabb ilyenkor.Nem volt kedvem megválni Harry-től,de muszáj volt,mert mennie kellett interjúra.A suli,annak már majdnem vége.Letudhattam egy évet.Vizsga-vizsga hátán.A fürtöském átjött hozzám és segített tanulni,már amennyire lehetett.Kacolt,puszilgatott és néha csendben volt.Érdekes módszerei vannak a tanulásra.Mindig egy tábla csokoládéval állított be mondva:'Ez majd segít gondolkodni-'El sem hiszem,mintha csak most lett volna,hogy ide jöttem.Új barátok,új élet,szerelem,testvér és minden más.Még három vizsgám van,amit le kell adnom az ötből.Harry elkísért mindig a suliba,Cinthia 'örömére'.Még mindig az én barátomra pályázik...még mindig. ***Harry,félek.Ha nem sikerül,akkor mit csinálok?Pót vizsga nincs. -Kincsem nagyon jól fog sikerülni.Legyél optimista.Ne akard,hogy amikor kisétálsz elém egy szép ötös vizsgával a kezedben,akkor azt mondjam 'Én megmondtam,hogy sikerül.'Na jó,ez így lesz.Ne parázz,ügyes vagy.-mosolygott Hazz és ott a suli udvaron egy csókkal elköszönt tőlem. *Az osztály teremben*. -Melodie,shh,hallod?Mi a tízesre a válasz?

- C.),karikázd be-tátogta Mel.

-Köszi-súgtam mosolyogva.A tanár eléggé feszülten nézett.Össze kellene hozni a számítás technika tanárral,mert mindig olyan morcos. -kuncogtam magamban.
-Stephanie Statham,úgy látom már készen vagy a dolgozatoddal,hogy érkezel nevetni.
-Nem,még nem.Elnézést tanárnő.
-Így már jobb.
Miután beadtuk a dolgozatokat,én megkönnyebbülve fújtam ki a levegőt.
-Mindent tudtál?-kérdezte Britt.
-Azt hiszem,de nem vagyok benne biztos.És te?Egyébként hogy van az,hogy még nem találkoztam Zack-el,mikor ide jár iskolába?...
-Gondolom,hogy tudtam.Nem tudom.Mi is ritkán látjuk,furcsa fiú és ijesztő.Azt mondják nem volt ilyen mindig,ő volt a suli nagymenője,most már nem.Cinthia olyan,mintha elszomorította volna.Mióta járnak,azóta alig hallani Zack-ről.A múltkor például egy nagyon durva veszekedésüket hallhattuk.Ahogy Cinthia bánik vele...Pff..
-Áh,értem.Nem tudom,hogy melyiket sajnáljam...Van az a mondás,hogy megbocsájtok,de nem felejtek.Ez rám nem volt mindig igaz,sőt.Próbáltam a visszahúzódóak körébe tartozni,soha nem szerettem a középpontban lenni.A nap végén az utolsó órán az osztály főnök jött be és elmondta a vizsga eredményeket.
-Jobbra számítottam-mondta Melodie.
-Kisasszony.Nem felel meg?Óh te szegény-mondta Cinthia gúnyosan.
-Most fejezd be ezt,fogadjunk a te dolgozatod sem lett valami fényes,ugye?-szóltam vissza.
-Háth,engem nem is a tudásomért szeretnek-igazította meg a dekoltázsát.
-Azt képzelem-mondtam a szememet forgatva.
-Jó volt a múltkor Harry-kéddel.Azok a nyelvek mire képesek-nevetett a gonosz lány és beleharapott az ajkába.Ezt mindet a tanár előtt.
-Elég volt osztály üdvöskéje,kifelé.Ott maradsz óra végéig-szólt a tanár a lányra.Ő felvette a táskáját és nevetve kiment.Szerencsém volt,hogy az ének tanár az osztály főnökünk,aki mellesleg nagyon bír engem és Harry-t is.
-Ugye nem igaz?Melodie,mondj valamit-néztem szomorúan a barátnőmre.
-Száz százalék,hogy nem.Hogy vette volna fel vele a kapcsolatot?Egyébként is,Harry csak téged szeret,ezt te is tudod.-mosolyodott el nyugtatóan Mel.Én Zayn-nel megyek haza,érted jön a fürtöskéd,vagy vigyünk el?
-Hagyd csak,jön értem.
***Az autóban ülve nagyon csendben ültem.
-Édes,van valami baj?-kérdezte Hazz és rá tette a combomra a kezét.
-Ugye nem csaltál meg Harry?-néztem rá választ várva.
-Honnan veszed?Újabb pletyka?Tudod,hogy csak te vagy nekem.Szeretlek és kész.Az állkapcsa megfeszült és láttam,hogy zavarja ez a kérdés.
-Értem-válaszoltam.
-Akkor,hogy sikerült a vizsga?
-Jól-szóltam egy szóval.
-Most mi a baj?Ne higgy el senkinek semmit.Az emberek mindig ezt csinálják,soha nem lehetett egy kis magán életem az x-faktor után..
-De ezt most nem a hírekben hallottam,vagy neten olvastam.Ezt Cinthia mondta.
-A fenébe-dőlt az egyik kezére Hazz.Ne haragudj,hogy nem mondtam el.A múlt nap megállított részegen,valami buliból hazafelé jövet és bepróbálkozott,de én nem engedtem.
-Mi?Ezt hogy hogy nem mondtad el?Hol találkoztatok?
-A boltban voltam Liam.-mel.Mikor kifelé jöttünk,akkor látott meg és oda sétált.Még egyszer ne haragudj.Steph,nem engedtem neki....
-Jó,jó.Ahhoz,hogy te egy sztár vagy..még hozzá kell szoknom.Egy év után is.
-Apropó,egy év.Nem sokára itt az évfordulónk és szeretném jól megünnepelni.-mosolygott Harry.
-Igen?Hogy?
-A többieknek is majdnem akkor van,ugye emlékszel,hogy hogy történt?-nevetett a barátom.
-Persze-mosolyogtam.
-Végre mosolyogsz.Camping-ezni szeretnénk elmenni.Van a White tónál egy nyaraló,amit minden éven kiveszünk anyumékkal.Most mi lennénk ott és a többiek.Mit szólsz hozzá?
-Jó,menjünk.-fogtam meg a kezét.
****Melodie,mindent bepakoltál?Vigyél esetleg úszó gumit magaddal,ha Zayn nem tud úszni-nevettem csendesen.
-Nem vagy vicces.Attól hogy nem tud úszni?Én sem tudok.Két béna egy pár.Az úszó gumi az pedig itt van-mutatott a hasára.
-Na jó,poénnak szántam.Mit beszélsz te az úszó gumikról?Neked aztán nagyon sok van,maximum bőr a csontodon.Na az van..
-Nem igaz,akkor pedig azt mondod túl vézna vagyok?-nézett humoros arc kifejezéssel a barátnőm.
-Ahj,Melodie.Miért csinálod ezt?Tudod,hogy arra értem,hogy nagyon szép vagy.
-Te rólad nem beszélve-mosolygott Mel.
-Most érdekesek lehetünk.Bókolunk egymásnak-tettem számra a kezemet és nevettem.
-Gyere,inkább vigyük le a csomagokat,már biztos mindjárt itt vannak a fiúk.
-Srácok!-öleltem meg sorban őket.Zayn-veled még van beszélni valóm,mert régen nem beszéltünk már-nevettem.
-Azt meghiszem.Azt hiszed nekem nincs mondanivalóm?-nézett morcosan Zayn.Bepakoltuk az autóba a csomagokat és elindultunk a White tóhoz,ami fogalmam sincs,hogy hol található,de reméltem,hogy jó hely.
**Megérkeztünk.Mikor bementünk a nyaralóba,nagyon szép látvány fogadott minket.A tóra néző volt a kilátás a mi szobánkból.Csináltunk ebédet és közben jókat nevettünk.
-Megyünk ki?-szólt Niall.
-Az utolsót bedobjuk a vízbe-mondta Louis.Mindenki gyorsan szaladt.Liam felkapta Danielle.t és szaladt le vele.Vittük a matracokat és lementünk a partra.
-A csudába.Utolsó vagyok-mondta Zayn.
-Akkor viszont téged dobunk be a vízbe-dörzsölte tenyerét Harry.
-Azt már nem-megindult szaladni Zayn,de Louis és Harry elkapták.
-1-2-3.Ez az-ujjongtam.
-Na várj csak,ezt még megbánjátok és te is kapsz Steph-nézett ravaszan Zayn.
Kitettük a matracokat és ráfeküdtünk.A Harry ölébe tettem a fejemet,ő pedig a hajamat csavargatta és az arcomat simogatta.
-Alszok,ha nem baj,oké?-kérdeztem álmosan,mert az éjszaka nem aludtam.
-Nyugodtan aludj,én itt leszek.-mosolygott.
*Zayn szemszöge* 
-Gyere már Niall,mi tart eddig?-kérdeztem.
-Egy perc.Na itt vagyok.
-Segíts rá tolni a vízre a matracot.
-De hát...na mind egy-mondta Niall.
-Ez jó móka lesz-nevettem.
A többiek is aludtak,vagy legalább is zárt szemmel feküdtek.Harry pedig felment inni,úgyhogy nem láthatja mit csinálunk-kuncogtam.
*Stephanie szemszöge *
Mikor felkeltem,azt éreztem,hogy valami vízben van a kezem.Akkor vettem észre,hogy mi a helyzet,mikor kinyitottam a szemem.
-A francba.Körülbelül a parttól 20-30 méterre lehettem.Hallottam a Zayn és Nialler nevetését.
-Malik ha ezt te tetted,akkor szaladj,ha kiérek a partra,mert neked annyi.-kiáltottam.
-Ez csak egy visszavágó-nevetett.Harry akkor sétált le a lépcsőn kezében egy pohárral.Kiköpte a vizet,mikor meglátta,hogy hol vagyok,gondolom én.Valamit magyarázott Zayn-nek,aztán beugrott a vízbe és elkezdett úszni felém.
-Gyere,ülj fel,ha már itt vagy-mondtam Harry-nek mosolyogva.Lógattuk a lábunkat a vízbe és történeteket meséltünk.Végül is jól jött ki a kis csíny tevés.
-Egy év,Steph.Egy éve együtt vagyunk.Elmondhatatlan az érzés,amit irántad érzek.-pirult el Harry.
Ezt hallgasd :))) -Én nagyon szeretlek-bújtam oda hozzá.
-Látod?Egy IPhone mire képes?-
-Látom.Nem éltem volna ennyi mindent át,ha nem vagy te.Valószínüleg most egy nem hozzám illő fiú csapná nekem a szelet,aki nem nekem van teremtve.-szóltam csendesen.
-Én pedig lehet,hogy most is egy egyszerű egy éjszakás kalandba keverednék,mire a másik nap nem is emlékszem.Ha nem találok rád,ha nem 'akadok' beléd,akkor nem teljes az életem-mosolygott Harry és csókkal tapasztotta be a számat.Úgy érzem ezt inkább megköszönném Zayn-nek,mint veszekednék rá.Ültünk csendben és Harry egy kisebb nevetést engedett ki a száján.
-Mi az?-néztem rá én is mosolyogva.
-Az autó.Amikor lerobbant és tudod,sétáltunk.Becsapott az autó,esett az eső.Mindketten úgy álltunk egymás előtt,mint két szerencsétlen.Tudtam,hogy ez nem véletlen,az idő nekem játszott-mondta Harry.
-Azt csak te gondolod,inkább nekem.Segített,hogy megismerhesselek-mondtam és egy aprót a vállába böktem.
-Bökdösődünk?Csak nem?Na várj-elkezdett kacolni és a kacolás abba ment át,hogy a matrac feldőlt velünk.Nevetve dugtam ki a fejem a vízből.Harry magához ölelt és megcsókolt.Víztől nedves ajkai arra késztettek,hogy még hevesebben csókoljam.
-Gyere a hátamra,kiúszok veled a partra-mondta mosolyogva Harry.
-ÚÚÚ-mondta mindenki-
-Jó kis jelenet volt,el nézném még-mondta Zayn.
-Zayn,ne viccelődj-nevetett Melodie.
-Mert akkor mi lesz te vadmacska?-harapott alsó ajkába Zayn és megcsókolta Melodie-t.
-Szerelmesek-nevettem.Harry-től kaptam egy hasonló nyakláncot ahhoz,mint ami az ő nyakában lógott:egy papír repülőt.Én pedig vettem neki egy 'Remember me'-feliratos karkötőt.
-Szeretlek Steph. -Én mèg annál is jobban-hajtottam fejemet a mellkasához.Rövid hálóingem alatt kezdte egyre feljebb húzni a kezèt.Csillogó,vággyal teli szemekkel nézett rám és kacéran elmosolyodott.Mutató ujjával vègig simìtott a felsõ ajkamon.Arcunk közelebb vitte egymáshoz,egyre kiszorítva a kis távolságot is,ami köztünk volt.Nyelve utat tört magának ès innen már nem volt visszaút.Lábaimat teste körè fontam ès heves csók csatába kezdtünk.Mikor szívta a nyakamat,vagy èpp gyengéden érintett,ugyan úgy élveztem.Telt ajkai a hasamat csókolták èrzèkien.Mikor a fehèrnemü is le került rólam,már ziháltam ès Harry is.
Harry minden egyes érintése felizgatott,bár ő is eléggé be volt indulva.Belecsókolt a nyakamba és éreztem a teste melegét,minél jobban magához szorított.Nagyon lassan csókolt,ami az idegemig hatolt,és táncolt az idegeimen.Kicsit beleharaptam alsó ajkába,hogy gyorsítson.Értve a célzást,ahogy egyre lejjebb ment,úgy vesztem el karjaiban.Majd egy már várt pillanatban eggyé váltunk.Egyszerre járt át az eufória és a nyugodtság.Ő egyre jobban szorította a csípőmet magához,zihálva hajtottam fejemet a mellkasához,ő pedig még utoljára felsóhajtott és megcsókolt.
-Isteni vagy kicsim-csókolt a nyakamba.Én csak elmosolyodtam és mellkasához tettem a kezem.Éreztem,ahogy szívverése egyre lassul,bár a kaján mosoly megmaradt az arcán.

















5 megjegyzés: