2013. február 13., szerda

4O.Rész.Trouble,Trouble...

-Mondanom kell valamit-szólalt meg Hazz.
-Mondd,figyelek-válaszoltam.
-Az van,hogy nemsokára turné.Újra..
-Megértem,tudom mit akarsz mondani.Újra itt kell hagyj-felálltam és az ablakhoz sétáltam.
-Nem...Jönnél velem.-ölelt át.
-Tényleg?-mosolyogtam.
-Tényleg.Tavaly megígértem.Emlékszel?
-Most hogy mondod.Igen.Megígérted.
-Soha nem hagynálak itt ennyi időre.
-És ha nem engednek apumék?lehajtottam a fejem.
-Biztosan engednek,teszek róla,hogy megengedjék.Viszont...Előre el kell azt mondanom,hogy nem mindig lesz időm,sőt...Ugye akkor nem fogsz rám haragudni?Bella-t nem engedik,remélem téged igen...
-Nem tudom,de azt tudom,hogy ha engednek én elfogadom,ha nem lesz mindig időd rám.Na jó,nem teljesen,de muszáj elfogadnom.Ez a te életed,nem akadályozlak meg te tini bálvány-öleltem magamhoz,ő pedig mosolyogva egymáshoz nyomta homlokunkat.
-Te semmiben nem akadályozol engem,te adsz erőt.Ezt a szoros ölelést és 'kapcsolatot' a testvérem sírása zavarta meg.Kivettem az ágyból és az ölemben már nyugodt volt.
-Melodie-t engedik?Vagy,őt nem kérdezte még Zayn?-suttogtam.
-Talán őt engedik.Ennek örülök,mert ha nem lesz időm,akkor ő veled lehet és Zayn-nek is jó lesz így.
-Biztosan...De ő nem hasonítható hozzád.Semmiféle képen.Nem ad annyira megnyugvást és olyan biztonságot,mint a te ölelésed.-tettem vissza a már alvó testvéremet,közben Harry-nek beszéltem.
-Olyan régen voltunk már bulizni,nem?-kérdezte a barátom.
-Hát,nekem annyira nem hiányzik a bulizás-mondtam.
-Az én kedvemért,naa,gyere el..
-Nincs kedvem Hazz...
-Utolsó este,holnap már mennünk kell...Légyszi..légyszi..légyszilégyszi.-kérlelt Harry.
-Legyen,menjünk.
-Köszönöm-megcsókolt.Szóval,kezdhetsz is öltözni,mert nagyot bulizunk.
-Rendben-mosolyogtam.Bulira vagy éhes..
-Nem,nem.Csak egy jót akarok bulizni a világ legszebb barátnőjével és látni téged mini ruhában-harapott alsó ajkába.
-Naa-böktem meg.
-Tudod,hogy szeretlek,-még egy forró csók nyomát hagyta a számon és kisétált az ajtón.Meg kellett várnom Greta-t és rábíztam Nathan-t.Apumat és Lorah-t felhívtak és elmondtam azt,hogy hová készülünk.A turnét még nem említettem...Nekiálltam és kerestem valami buliba való ruhát és amit reméltem jól fog kinézni rajtam.Melodie éppen belépett a szobába,vans cipőjét lerúgta és gyorsan ő is nekiállt a ruha keresésnek.
-Téged is hívott Harry?
-Igen,akkor téged Zayn-nevettem.Ha most itt lenne Bella.Erről jut eszembe...Őz hogy hogy nem engedik a turnéra?
-Mire?Mikor?Hová?-kérdezte Mel.
-Hát,izé.Mindegy,majd biztos mondja neked Zayn.
-Mit fog nekem mondani?Stephanie.Te vagy az egyik legjobb barátnőm és nem mondtad el,hogy turnéra mennek?Másik jobbik...Zayn.Semmiről nem szólt.Jól esik,kimondottan jól esik.Köszönöm nektek-viharzott el a barátnőm zokogva.
Nem is engedte,hogy megmagyarázzam mi történt.Így is melankólikus állapotban volt,de így...Én is csak nemrég tudtam meg,Hazz nekem is csak egy nappal előre szólt.Olyan hamar felkapta a vizet Mel.Hiába szaladtam utána,nem tudom merre ment.Becsaptam az ajtót,mire utánam valaki épp kinyitotta.
-Ugh,ez fájt.-fogta a fejét Zayn.
-Ne haragudj,rád csaptam az ajtót?Az a szerencsétlen fejem...
-Semmi gond,már enyhül a fájdalom.
-Én nem úgy látom,na gyere ülj le-szóltam.

-Köszönöm.Nem láttad Melodie-t?
-Itt volt,de elviharzott,mert azt hitte,te nem akarsz neki szólni a turnéról-a fejére valami hideg a fagyasztóból vett zöldséget tettem.
-Uhh,ez így jobb.Nem tehetek róla.Harry-vel beszéltük,hogy el kellene mennünk bulizni,mert már régen voltunk.Csak mi négyen...A buli előtt akartam neki megmondani,hogy mi történt...Olyan hirtelen haragú.
-Veszem észre,hogy hirtelen haragú.Hívd fel,vagy nem tudom mit csinálj.Azt sem tudom,hogy hol van.
-Felhívtam Britt-et és Bella-t is,hogy nem látták-e.Bella-nak rossz kedve volt.Nem tudtam mit csinálni,ez így nagyon nem jól jött össze.Ezek után nem mehetek bulizni...
-Felhívtam a lányokat,de ők sem tudják hol van,így ők is idegesek lettek.Nem megyek bulizni.
-Te menj csak nyugodtan.Megérdemlitek Harry-vel.Akartam egy kis kikapcsolódást szerezni Melodie-nak,de így nem lehet.Most nem értem,nem tudja,hogy ennyire szeretem?....
-Tudja,Zayn.Tudja.Csak olyan rossz kedve volt mostanság.Nem te vagy a hibás...
-Akkor sem értem.
*Nyílik az ajtó*.
-Melodie!-szaladt oda Zayn a hideg borogatással a kezében.
-Nem ti vagytok a hibásak,én csak..-Zayn megcsókolta.
-Nem kell semmit mondanod.Én a buli előtt akartam elmondani,hogy gyere velem.-szorosan ölelték egymást.
-Oké,Zayn.De mi az a hideg,amit a hátamnál érzek?.
-Jaj,ne haragudj.Csak siettem utánad és éppen Steph is kijött.Mikor akartam befelé jönni,véletlenül rám csapta az ajtót...
-Igen,mert olyan ügyetlen vagyok-mosolyogtam szégyenlősen.
-Már nem annyira látszik-simított végig a Zayn fején dudorodó nagyon kis 'púpon' Melodie.Megbeszéltük,hogy nem megyünk a buliba,csak tartunk inkább egy közös estét,úgy jobb lesz,mert még a buliban is valami bajt sikerül összehoznunk.
-Mi van itt?Ti még nem vagytok készen?-nyitott be Harry.
-Akadt egy kis gond,de majd elmeséljük-nevettünk.Annyira mi sem bántuk,hogy nem megyünk.Felszaladtam a szobába és hallottam,hogy apum valakivel telefonon beszél.Mióta van ő itthon egyáltalán?
-Ki kell fizetned.Nem húzhatjuk tovább.A cégnek is kell a pénz.Figyelj,ha ezt elszúrjuk azzal,hogy te nem fizeted ki,akkor a cégnek nagyon nagy veszteség.Akár csődbe is mehetünk...-hangzott apám szomorú hangja.Mikor beléptem a szobájába,akkor lecsapta a telefont.
-Apa...Mi a baj?...
*Így összefoglalva mindent.Bella nem jöhet velünk a turnéra,nem megyünk bulizni,Melodie-t sem biztos,hogy engedik...Még itt van apám gondja is...ami fogalmam sincs,hogy mi...De próbálom megkérdezni és ha tudnék,segítenék.Britt-el is van valami...Ez minden csak baj,és akkor még az is gond,hogy nem tudom,hogy így elenged-e apám....?!*
*Bocsánat,hogy nem hoztam hamarabb a részt,de volt egy kis családi 'történet'.Szóval semmiféle képen nem tudtam hamarabb írni. :(.Légyszi..Komizzatok :))

6 megjegyzés:

  1. nagyon jó*--* siess a kövivel:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper!!Siess a kövi résszel!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett sies a kövi részel. :D

    VálaszTörlés
  4. nagyoon koszonom lanyok.es hozom a kov.reszt.ha lesz meg komi,de nincs :(

    VálaszTörlés
  5. Hát megleptél én lehet hogy hülye vagyok de azt hittem megkéri a kezét. :D De nagyon retszi. :)

    VálaszTörlés