2013. február 18., hétfő

42.Rész.A McDonald's-os baki...;)

-Te jó ég!Adele mellett lesz lakásunk?-kérdeztem gyerekes kíváncsisággal.
-Igen,most ő is itt tartózkodik és ez a háza.Ő ajánlotta Paul-nak,hogy mellette van egy üres ház és szívesen elintézi nekünk.Ezt az ajánlatot nem lett volna szép kihagyni.Meg persze...Tudom,hogy szereted-vakarta tarkóját Harry.
-Jaj Hazz-öleltem meg,ő pedig majdnem hátraesett az örömömtől.
-Hey,hey szépségem,óvatosabban-viccelődött és adott egy apró puszit a homlokomra.Tudod örülök,hogy az éven velünk jöttél.Remélem mindig így lesz...-mondta fogai közt szorítva a szavakat és tudtam,hogy ezzel a mondattal igazat kell adnom annak,amit Melodie mondott. "A ti kapcsolatotok a legerősebb.."-hangzott a fejemben.Rámosolyogtam és megcsókoltam.
-Gyertek szerelmesek-szólt Liam.Vettük a csomagokat és elindultunk a többiek után.
-Majd elintézek neked egy találkozót Adele-al ha gondolod-mosolygott rám Harry.
-Gondoljam?-kérdeztem nevetve.
-Nincs választásod-ölelt magához.
-Akkor viszont nagyon-nagyon-nagyon köszönöm-hangsúlyoztam a NAGYON szót...
-Semmiség-kacsintott.Bementünk és annyira hasonlított Chris házukra...Bár én mindent valamihez hasonlítok,szóval ebben nem voltam olyan biztos.
-Lux!-kiáltottam,odaszaladtam a csöppséghez és apukájához.
-Szia baba-ölelte meg a nyakamat.
-Szia Stephanie-ölelt meg Tom.Vagy te már olyan ügyes,hogy ki mondd azt a szót,hogy Stephanie-mondta az apja és a kislányra nézett.Mondd szépen:Stephanie.
-S-Steph-nevetett a kislány és az ujját a szájába tette.
-Nagyon ügyes vagy kicsi lány-dicsértem meg.
-Megyek...vejed-nyújtotta kezét Lux és magához húzott.
-Na akkor menjünk,megnézzük a házat-csatoltam ki az övet és Tom bólintott,hogy vihetem.
-Hallyy!-kiáltott Lux.
-Ez úgy érzem rajtam fog maradni-nevetett Harry és megpuszilta a kezemben lévő csöppséget.Menjünk,nézzük meg a szobákat.
-Úgy érzem már csak emeletes házak fognak körül venni bennünket.-nevettem.
-És ha életre kelnek?Wáá-ijesztett Hazz.Én csak néztem nagyokat,Lux pedig pislogott.
-Hö?
-Tudod...Mint a Transformers,csak ott nem a házak kelnek életre....
-Értem Harry,értem..-toltam be őt az egyik szobába.
-Nézzétek.Ez a Nialler szobája.Kutatok egy kicsit nála,hátha lesz titokban a táskájában egy...egy tanga.Olyan nevetésben törtem ki,hogy lent is hallható lehetett.
-Biztos,talán találsz nála valami ír zászlósat,ha nem,akkor párduc mintásat-viccelődtem.
-Hát ti meg mit csináltok?-állt be az ajtóba Niall.Harry felbukott az ágy mellől és köszönt.
-Öhm,szia.Csak..tangát kerestünk,hátha van nálad-röhögött.
-Ti aztán viccesek vagytok.-mondta ír barátunk,de ő sem bírta ki nevetés nélkül.Azóta nem is nevetett,hogy eljöttünk otthonról.Hiányzik neki Bella.
-Mióta hordasz te olyat Harry?-vágott vissza Niall.
-Én nem hordok-mondta büszkén a barátom.
-Menjünk,hagyjuk itt ezeket a butákat-néztem a kislányra,aki csak mosolygott és egy puszit nyomott az arcomra.Megnéztük a többiek szobáit,de csak benéztünk.
-Nézd,ott jól el lehet játszani-mutattam a kisebb játszó házra,ami kint állt a kertben.Szeretnél oda menni?
-Ühüm-ennyi volt a válasza.Kivittem a kertbe Lux-ot és közben odajött Niall.
-Hiányzik?-kérdeztem a nyilvánvalót...
-Eléggé-mondta szomorúan.Azért jó,hogy ti itt vagytok,mert legalább nem érzem annyira egyedül magam.De akkor is,miért nem engedik?...Igazán vigyáztam volna rá,a szülei is ismernek.
-Azért,mert félnek,hogy majd nagyon 'közénk szokik' úgymond és majd keveset fog a tanulással törődni.De azért tudd,hogy szeret és semmi baj sem lesz.Hamar el megy ez a két és fél  hónap.Ő jól el lesz addig Brittany-val,Eric-el,Miranda-val és Alice-el.Látod?Még fiú is van aki megvédje...Még ha nincs is rá szükség.
-Ettől félek,hogy majd valami történik és én nem vagyok ott..
-Nyugodj meg,erős,ügyes lány ő.Hidd el,én már csak ismerem.Edzett ő.Sokszor ő volt a legbátrabb mind annyiunk közül,mikor át kellett mennünk a temető melletti úton.Számunkra az volt a legfélelmetesebb dolog,mikor kicsik voltunk.-viccelődtem,hogy kicsit jobb kedvre derítsem.
-Ha te mondod-húzta fél oldalasan a száját.Nekem nem mondta még,hogy ilyen bátor.Olyan szelíd,mikor a közelemben van.Kivéve mikor bulizunk.-nevetett.
-Mert te elmehetnél egy szelídítőnek is,azért-borzoltam fel a haját.
-Igazán jó vigasztaló vagy te Stephanie Statham.Köszönöm-ölelt meg,elmosolygott és elsietett.Harry kinézett az ablakon és kijött hozzánk.Adtam sok játékot a kislánynak és elég jól el volt.
-Kincsem,mit szólnál ahhoz,ha ma eljönnétek velünk a stúdió-st próbára?-kérdezte nagy mosollyal.Mármint te,Dani és Melodie.Hmm?
-Jó lenne,kíváncsi vagyok a próbátokra.Így is szórakoztató személyiségek vagytok,de hogy a próbákon mit műveltek,na az érdekes.Már meséltél róla...-nevettem.
-Igaz,majd meglátod mennyit bírunk hülyéskedni,aztán pedig megyünk várost nézni.Elmegyünk a McDonald's-ba kajálni.Nagyon jó lesz,hidd el.-csókolt meg és várta a válaszomat.
-Jól hangzik,persze,hogy megyek.A kajáról jut eszembe,éhes vagyok és a jelek hallatán azt hiszem Lux is.-nevettem.Kivettem a kislányt a játszó házból és bementünk kaját csinálni.
-Annyiban nem jó a munkám,hogy nem mindig van időm rátok,legfőképp Liam-re-mondta Dani.
-Elhiszem...És még van olyan,aki azt hiszi,nekünk nem kell csinálnunk semmit...
-Persze,mindig is akadtak,aki azt mondják nagyon szerencsések vagyunk mi,de a srácok velünk nem.Ezt már többször megkaptuk twitteren Eleanor és én..Úgy látom ti sem maradtatok ki ebből,de ne törődjetek az ilyenekkel.Már megszoktuk,ti is megszokjátok-mosolygott.
-Tudom,nem felelhetünk meg minden embernek-hajtottam le a fejemet.Danielle el kezdett halkan nevetni.Mi az?.-kérdeztem.
-Semmi.Csak azon gondolkozok milyen okos vagy és még is hagyod,hogy sokszor egy szó,vagy egy mondat elrontsa a napodat.Ezt nem szabad-emelte meg a fejemet.Gyere ide-ölelt meg.Igaza van,nagyon érzékeny vagyok,de ezen nem tudok változtatni,ez a természetem...Danielle-ből csak úgy dőltek a szavak.Könyvet is írhatna tanács adásból.Nagyon kedves.
****1-2-3.Kezdhetitek-szólt Paul a próbán.Megszólalt a zene és én csak ámultam.Láttam azt a sok dolgot,ami kell a próbához.Sok tudás kell oda.Mi leültünk egy lócára és onnan néztük a próbát.
-Nem lehet,Zayn.Maradj nyugton.Ha folyton elneveted a próbát,száz egyszerre sem fog jól menni.Harry-vel együtt...-utasította őket Paul.Megértem,hogy itt vannak a barátnőitek,de nem muszáj folyton őket néznetek.-nevetett.Van egy ötletem..
Szépen elültetett minket a fiúk háta mögé,hogy ne lássanak minket.Annyira nem bántam,mert legalább hátulról is nézhettük őket.Ennek hatására én kezdtem el nevetni és Melodie.A próba végén mindenki egy csapatba ült.Paul még elmondta min kell javítaniuk és tökéletesíteniük.Ők már így is azok,hogy legyenek még jobban?Na jó,az igaz,hogy elhülyéskedték ezt a próbát..
-Tetszik a hátsód-haraptam ajkamba és halkan kuncogtam.Kicsit én is hülyéskedni akartam..
-Azt mondod?-húzott magához közel és csípőnket egymáshoz nyomta.Karjaiban tartott...
-I-igen-dadogtam a közelsége miatt.Tudta,hogy mivel vesz le a lábamról.Ajkai enyémre tapadtak és kizártuk a külvilágot.
-Gyertek,indulunk.-szólt Louis.Az utcán sétáltunk,kézen fogva.Elég nagy volt a 'kis csapatunk'.Mikor találkoztunk néhány rajongóval,a fiúk szívesen megálltak velük fényképet csinálni vagy aláírást adni.Nagyon kedves lányok voltak,akik odajöttek.
-Nézzétek,asszem ott van egy meki.-mondta Zayn átkarolva Melodie-t.
-Akkor mire várunk?Menjünk-mondtam.
**Mit rendeljünk?-kérdezte Harry.
-Nekem mindegy,amit te eszel,azt eszek én is.-szóltam mosolyogva.
-Rendben.Ti?-nézett a másik két lányra.
-Hamburgert és hasáb burgonyát.Coca colat és valami üdítőt.A srácok hozták a kaját.
-Niaall!Nem semmi vagy-nevettem.
-Azta-szólt Melodie.
-Most mi van?Éhes vagyok-nevetett.Csak vettem egy gyrost,hamburgert,hot-dog-ot,fagyit,csokit..
-Jó,jó ne sorold,mert nem érünk a végére-nevetett Louis.Közben hívta Eleanor telefonon.Kihangosítottuk és beszéltünk vele mindannyian.Néztem,ahogy a buborékok a felszínre mennek,ahogy játszom a szívó szállal.Harry csak nevetett és ő is azt csinálta.Mikor kifröccsent egy kis shake a Harry arcára,akkor  óvatosan letörölte magáról és vissza fröcskölt.
-Naa.Ez már harc-szólt Melodie.Megkezdődött a kaja csata.Semmi sem maradt a helyén,az biztos.Épp megakartam dobni Hazz-t,mikor valaki mást talált el....

8 megjegyzés: