2013. február 20., szerda

43.Rész.Ellenség,vagy barát? :)

-Jaj,.Igazán sajnálom...Véletlen volt..-mondta az előttem álló testőrnek,aki igazán fiatal és helyes...Volt.Míg én el nem találtam a sütivel.Óvatosan letörölte a süti darabokat és krémet az arcáról.Elmosolyodott és láthatóan viccesnek találta a dolgot.
-Tessék-dobta vissza rám.Folytatódott a csata.Már nem bírtam ezért leültem.
-Feladom-hadonásztam a kezeimmel.
-Rendben ült le mellém az a srác..Engem.
-Igen,igen.Már beakartuk mutatni őt.Ryan-nak hívják és Paul unoka öccse.-szólt közbe Harry.Féltékeny volt...A srácok kezet fogtak Ryan-el.
-Khmm.Leülhetek?Ő itt..a barátnőm-mondta hangsúlyozva a szavakat Hazz.
-Ú,bocs haver-szólt a fiú.A barátom leült mellém és átkarolta a derekamat.
-És Ryan.Hogy hogy nem találkoztunk még ez alatt a másfél év alatt?
-Másfél év?Szóval ti azóta?Áh,értem...Tanultam egy suliban.Paul hívott,hogy kicsit kikapcsolódjak.-mondta szomorúan.Értelmesen bólogattam és néztem a többiekre.Niall utána kérdezett,hogy hogy talált ránk.Erre annyi volt a válasza:Paul...Harry szorosan fogott és olyan volt mint egy kis cica.Folyton az ölelésemet kereste.De..ilyenkor ránézett a srácra és eléggé pipa volt rá.
-Öhm.Most már mennünk kellene-nézett Zayn.Meg sem törölközve kisétáltunk.
-Menjetek,én fizetek.Megyek utánatok-mondta Louis.Az utcán sétálva Zayn és én lemaradtunk.Hazz utánunk kiáltott.
-Mindjárt megyünk,ne aggódj.-szólt Zayn.
-Láttad?
-Mit?-mondta tudatlanul Zayn.
-Ne tegyél úgy,mintha nem tudnád.Harry nem úgy nézett a srácra,mint aki annyira szeretné.
-Tudod,ők nem nagyon bírják egymást.Az elejétől kezdve meg volt köztük az ellentét,de most,hogy láttuk hogy néz téged Ryan...Haroldunk elég ideges lett.Azért is mondtam,hogy mennünk kellene.
-Értem.De miért nem bírják egymást?Egyébként meg nem csinált semmit Paul unoka öccse.Egyszerűen csak leült mellém.
-Volt egy kis konfliktusuk,de mind egy is.Azért...mi ismerjük őt és látjuk,ha bejön neki egy csaj,szóval vigyázz-kacsintott Zayn.De,ugye neked nem az eseted?Nem lenne jó hatással Harry-re egy újabb 'szívfájdalom',hogy elveszítse,akit legjobban szeret.
-Dehogy!Honnan veszed,Te is tudod,soha nem hagynám egy ilyen nyomiért az én barna hercegemet-mosolyogtam....A 'nyomi' szó pedig nem annyira illett a srácra,de kellett valamit mondanom,hogy nehogy azt feltételezzék : Ryan az esetem.Nem volt az,de a maga módján tényleg helyes volt.Mindenki tudja mennyire szeretjük egymást Harry-vel és soha nem hagynám őt el senkiért és semmiért.
-Ez a beszéd-húzott oda magához Zayn.
-Van egy kis folt az arcodon-vettem le az ujjammal.Vagyis már csak volt.Zayn nevetett.Utolértük a többieket és Hazz megölelt.
-Szépségem.-mondta aranyosan.Én elpirultam.
-Miért mondod ezt?-mondtam szégyenlősen.
-Mert az vagy.Meg a kincsem is,szerelmem és életem.
-Óh-szorítottam magamhoz.Ő rám nézett és megcsókolt.Kezemet átfontam a nyakán és úgy álltunk egy ideig.Csak öleltük egymást...
-Krém illatod van-mondta Hazz nevetve.
-Neked meg..neked meg Harry illatod van-nevettem el magam.
-Illik hozzád ez az illat.-mosolygott és újra megcsókolt.
-De azért ha visszaértünk...Megyek zuhanyozni-viccelődtem.
-Megyek veled-kacsintott.
***Egy estére elengedtelek.Megbíztam bennetek...Erre ezt látom az újságban?Szépek vagytok-mondta tettetett komolysággal Paul,aztán belőle is kiszaladt egy apró kuncogás.
-Hát nem vagyunk rondák-vigyorgott a barátom.Csak enyhén krémesek...Jaj az a krém illat-áradozott bezárt szemmel Harry.
-Haroold!-kiáltottam rá és egy aprót a vállába ütöttem.
-Most mi van?Olyan jó illatod volt...Meg van is-adott egy csókot a nyakamra.
-Jó,jó-mosolyogtam.
-Kárba veszett az a sok kaja-biggyesztette le a száját Niall.
-Te haspók-vágott vissza Melodie.
-Mindig is az volt-mondta Danielle.
-Na mind egy,ez csak jó pont.A rajongók érdekesen fogadták-nevetett Paul.
-Nézd..Itt vagyunk mi-kuncogott Harry.
-Lassan megszokom,de azért....-vágtam be a morcos arcomat.
-Ne már,pedig olyan aranyosak vagyunk,főleg te-ölelt meg a barátom.
-De tudod,hogy nem szeretek ilyen képeken lenni.Főleg nem újságban.-húztam fél mosolyra a számat.
-Na és találkoztatok már Ryan-nal?-kérdezte Paul.
-Ahamm.-válaszoltam.Mire Hazz oldalra fordította a fejét és felnézett rám.Ezt hallgasd ;)
-Tudod,hogy csak téged szeretlek-nyugtattam meg és kezeinket összekulcsoltam,mire Harry egy csókot nyomott a szám szélére.Magával húzott a szobába.
-Ugye nem ő az eseted?-kérdezte Harry.Közben már a zárral ügyködött,hogy bezárja az ajtót.A falnak nyomott..Szorosan fogott magához.Keze a fejemnél pihent a falnak támaszkodva.Éles leheletét éreztem a nyakamnál.
-Nem,nem szeretek senki mást,csak téged-mondtam dadogva..
-Reméltem-harapott alsó ajkamba.Érintése alatt gyorsabban vettem a levegőt.A gondolatomat más irányba tereltem és elfordítottam a fejem.Kibújtam keze alól és az ágyra feküdtem.Harry odabújt hozzám és mellém feküdt.Csak csendben és egymás arcát nézve feküdtünk az ágyon.Akaratlanul is mosoly húzódott a számra.ha láttam,hogy megjelennek azok a gyönyörű nevető gödröcskéi,miközben engem néz.Kezeivel végigsimított az arcomon,mire a kezéhez dörgölőztem.Próbáltam azt a cukiságot utánozni,amit ő tett a McDonald's-ban.
Nagyon bocsi a rövid részért,mert nem volt időm.De ha összegyűl elég komi az új részhez,akkor hozom és az hosszúú :))
xx


13 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Nagyon várom a kövi részt! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó,már várom a kövit! Siess!

    VálaszTörlés
  3. eszméletlen! nagyon jó*--* siess a következő résszel!:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett. Várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon nagyon jóó lett!! :)
    hamar kövit!: )

    VálaszTörlés
  6. nagyon jóó lett!!! :)
    Hazza de édes :$ :3 <3
    nagyon jóóll irsz! :) ügyes vagy! :)
    alig várom a kövit!:)

    VálaszTörlés
  7. nagyon tetszik a blogod ! :) nagyoonn nagyon jóó ! :) egyik kedvencem :) imdádom !:) <3
    hamar kövit!:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyoon szépen köszönöm!!!! :))) :333

    VálaszTörlés
  9. annyira jóóó.gyorsaan a kövit :33 <3

    VálaszTörlés
  10. Imádom a blogod! mióta küldted,azóta csak ezt olvasom! Egyszerűen tökéletes! I'm proud of you! :3 :D

    VálaszTörlés
  11. köszönöm szépen Szilvia :) és neked is Meli:)

    VálaszTörlés