2013. február 15., péntek

41.Rész.Your lips fits in mine...

-Apa,mi a baj?-kérdeztem.
-Csak egy ügyfél.Problémák léptek fel,de semmi komoly.
-Értem,és te mióta vagy itthon?
-Magam sem tudom.Haza kellett jönnöm.De mind egy is.És ti nem mentetek bulizni?
-Nem,nekünk is közbe jött valami.-ráztam a fejem.Apa,öhm Harry hívott,hogy menjek velük...
-Hová?
-T-turnéra.-dadogtam.Kíváncsi vagyok a válaszára.
-Még is merrefelé?Mikor?...
-Hát mindenfelé.Holnap..-tól..
-Holnap?Steph.Megőrültél?Különböző országokba felügyelet nélkül?Na jó,nyilván nem felügyelet nélkül.Én csak..csak féltelek.
-Apa,már nagyon sok mindenkit ismerek,bízok bennük,ők is bennem.Kigyúrt testőrök+Paul,felnőttek...
-Nem tudom Steph..
-Melodie is jönne..gondolom..
-Legyen.De csak ha úgy vigyáznak rád,mint a szemük fényére,mert te nekem az vagy.-apa magához ölelt.
-Biztosan nagyon-nagyon fognak rám vigyázni.Ismered Harry-t,nem hagyna egyedül.Megpusziltam és lementem a többiekhez.Bár nem tudtam,hogy apa igazat mondott-e azzal,hogy 'Semmi komoly...'.A beszélgetésből ítélve pedig nem lehet valami jó helyzetben.
-Elenged.Apa elenged-szaladtam oda Harry-hez.
-Ez nagyon jóó.Örülök neki-nyomott a számra egy csókot Hazz.Mire 18 leszel,már nem kellesz mindenhez engedély-mosolygott.
-Melodie-t is engedik.-szólt Zayn nagy örömmel a kanapéról.
-Akkor nincs harag ugye?-néztem rájuk.
-Persze,hogy nincs.Én reagáltam túl-nevetett Mel.
-Sziasztok,én már megyek is,itt sem vagyok.-intett apa és elsietett.Biztosan fontos dolga lehet,ha nem áll meg a fiúkkal kezet fogni.
-Harry.Mikor bementem apa szobájába,akkor csapta le a telefont egy nagyobb hangú beszélgetés után.Valami nincs rendben..
-Nem tudom,de már a múlt nap én is hallottam valakivel valami pénz témáról beszélni.De nem lehet olyan komoly.Reméljük-puszilta meg a homlokomat Harry.
-Ha nincs buli,akkor mit csináljunk?-kérdezte Zayn.
-Nézzünk filmet-vágtam rá.
-Az ''Igazából szerelem'' c.filmet légyszíves-mondta a barátom csücsörített szájjal.
-Oké,Harold kedvenc filmje rendel-nyomtam egy csókot csücsörítő ajkaira,de kicsit vadabbra sikerült.
-Hey,ezt a film alatt csináljátok,vagy után...-vigyorgott Zayn.
Ti sem vagytok különbek-mondta Harry kinyújtott nyelvvel.
-Igazad van-csókolta meg Mel Zayn-t.
-És még mi tartogassuk a film utánra ugye?*Felszaladtam a CD-ért,de lefelé jövet a bokámban nagy fájdalmat éreztem.Ez még néha előfordult az apró cseprő balesetek miatt,amik történtek.Fél lábon ugrálva közlekedtem.
-Veled meg mi történt?
-Csak a szokásos kisebb fájdalom a lábamban.Harry odavezetett az ágyhoz és bekapcsolta a tv-t.Olyan csillogó szemekkel kezdett neki a film nézésnek...Közben az egyik kezemet fogta,a lábam pedig az ő lábán volt.Csak bámultam a tökéletes arcát oldalról.Olyan,mintha a szánk két puzzle darabka lenne,és egymáshoz illeszkednek.Rám nézett és mosolyogva közelebb húzott magához.Mellkasába fúrtam a fejem.
-Szeretlek-mondta suttogva.
-Én sokkal jobban.
-Lenne min vitatkoznunk-nevetett.
A film végén Zayn szunyókált,Melodie pedig elaludt.Zayn felvitte Mel-t a szobájába miután felébresztettük és befeküdt mellé.
-Lenne tippem mit csináljunk..-mondta Hazz.
-Holnap hamar kelünk és még be sincs teljesen pakolva-morogtam.
-Stephanie,életem szerelme.Add meg magad-mondta játékosan.Na jó,segítek inkább neked.Segített bepakolni minden ruhámat.A legtöbbet ő választotta...A végén ráültünk a bőröndre és úgy cipzároztuk be.
-Nem is tudom miért nem viszek még egy bőröndöt.
-Azért,mert az nehéz lenne neked-csókolt meg Harry.
-Így nem nehéz?-kérdeztem nevetve.
-Shh,lehet,hogy a testvéred alszik-mondta Harry.
-Milyen igazad van,várj.Mindjárt jövök csak megnézem őt.Mikor bementem,láttam,ahogy ő is és Greta is alszik.Lekapcsoltam a villanyt és bezártam az ajtót.
*****-Harry,kelj fel.Egészen van 3O percünk,hogy elkészüljünk.
-Hmm???-hümmögött reggeli álmos hangján.
-Fel kellene kelnünk-siettettem,mire ő magára húzott és megcsókolt.
-Először is jó reggelt..kacsintott.
-Neked is,de most nincs itt az ideje a késlekedésnek.Siess-mosolyogtam.Rekord idő alatt elkészültünk.Nem gondoltam volna...
-Lorah,apa-szaladtam be a szobájukba.Elköszöntem tőlük.Apa köntösben kijött utánunk sokáig magához szorított és integetett.
-Vigyázzatok nagyon rá,és magatokra is-ölelt meg apa minket.
-Most megtapasztalod,milyen a mi életünk,mert abba a 'MI'-be már te is bele tartozol.-mosolygott Harry.Külön autókkal mentünk,de persze egy géppel.A fiúk sajátjával,így nem nagyon zavarhattak.Persze,mikor megérkeztünk,annyi fotós volt,hogy már fájt a szemem a sok kattintgatástól.Kérdezgettek is,a turnéról.A fiúk nem álltak meg beszélni,mert sietnünk kellett.Danielle is jött,de Eleanor nem tudott,mert valami nyári két hetes továbbképzésre kellett mennie.Sajnáltam Loui-t.
-Ne aggódj,majd biztos utánunk jön.Attól függ,hogy épp hol leszünk.-simogattam meg a vállát Louis-nak,ő pedig egy fél mosolyt küldött felém.
-Tudom,de már most is annyira hiányzik-mondta szomorúan.De itt vagytok nekem ti,Haroldot is beleértve-próbálta nyugtázni magát is és nagyobb mosolyra húzódott a szája.Féltem egy kicsit,még mindig.Még mindig volt bennem félelem,pedig már nem először utazok géppel.
-Nyugodj meg kincsem,semmi baj sem lesz-mondta Hazz azzal a gyönyörű nyugtató mosolyával.Nem rég még én nyugtattam Louis-t,most pedig engem nyugtat a barátom.
-Hiszek neked-csókoltam meg.A gép nem volt túl luxussá téve.Ez tetszett...
*****Megérkezve szintén nagyon sok fotós várt minket az egyik oldalon,csak hogy mi úgy mond "kicseleztük" őket,és a másik úton mentünk,hogy ne lássanak annyian.A fiúk megálltak néhány rajongónak autogramot-adni,de rajongók is alig voltak ezen a részen.Aztán mikor odaértünk a srácok bérelt házához,megláttam egy érdekes dolgot.Azt hittem kiugrik a szívem a helyéről....
Most már kérnélek benneteket,hogy akik régen komiztak,azok is jöjjenek vissza.Hová tüntetek? :)) Nagyon sok visszajelzést kapok az olvasóktól,de vannak olyanok,akik naponta megnézik az oldalt és nem mondanak véleményt.Nagyon köszönöm azoknak,akik idáig is feliratkoztak,de légyszíves,iratkozzatok még fel ;) Lassan közeledünk a 1O OOO-hez.Meg lesz ma? :))

11 megjegyzés:

  1. Nagyon jólett csak igy tovább! :D Sies a következö részel!!!!! :D

    VálaszTörlés
  2. nagyon de nagyon jó!.fantasztikusan írsz! siess a következő résszel :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett.Várom a kövit.
    Ui:És nagyon szívesen olvasnék tőled másik blogot is.Ha van. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!!Siess nagyon a kövi résszel!!:D

    VálaszTörlés
  5. Szuper ez a blog! csak így tovább és hamar a következő részt!!

    VálaszTörlés
  6. pfúúú..már régen olvastam..és hát a 38-tól elkezdem.egész délután ezt olvatam.kissebb-nagyobb sikerrel mert elaludt a villany. :D..najó.ezlényegtelen volt :D..de annyira jóó h minnél hamarabb hozzad a köv.részt:D

    VálaszTörlés
  7. jaa..és várom a nyaraat :D..az igéreted miatt:D <3

    VálaszTörlés
  8. nagyon nagyon jóó lett!!
    ügyes vagy nagyon !
    nagyon tetszik ! :)
    Zayn:$ Harry:$

    VálaszTörlés
  9. nagyon jóó lett nagyon tetszik ! :)
    ügyes vagy nagyon ! :)

    VálaszTörlés
  10. zsíírr lett :)
    IMÁDOM ezt a blogot nagyon jóó! :)
    hamar kövit!

    VálaszTörlés
  11. KÖSZÖNÖM lányok!!! :)))hozom ;)

    VálaszTörlés