2013. február 7., csütörtök

36.Rész.Dark...

-Jó reggelt csipke rózsika-keltett Harry.
-Jó reggelt neked is hercegem-húztam magamhoz közel.
-Tegnap bealudtál-viccelődött Hazz.
-Akkor azért vagyok most az ágyamban-nevettem.
-Igen,behoztalak.-mondta a barátom.
-Köszi-nyomtam egy apró puszit a szájára.
-Csak ennyit kapok reggel?-kérdezte vigyorogva.
-Hát persze,hogy nem-mondtam mosolyogva és megcsókoltam.
-Na várj,mennem kell zuhanyozni-mondtam csókunk között.
-Menj,de aztán gyere,mert Lorah megcsinálta a reggelit,a segítségemmel.
-Te segítettél neki?Nem ő neked?-kérdeztem nevetve a fürdőszobából.
-Na jó,ő segített nekem-viccelődött.Mikor lezuhanyoztam,kicsit melegebben öltöztem fel,mert esett az eső.A tavalyi nyár melegebb volt,sokkal.Kézen fogva lesétáltunk Lorah-ékhoz.Apum gyorsan megreggelizett,vette a bőröndjét és elköszönt tőlünk,egy-egy puszival,Harry-től pedig kézfogással.

-Vigyázzatok magatokra,este jövök-intett apum.Én etettem valamiféle péppel az öcsémet és ő úgy jelezte,hogy nem kér többet,hogy eltolta a tányért.
-Megértem,hogy nem szereted ezt a löttyöt-mondtam nevetve,ő pedig válaszolt egy halk gyermeki kacajjal.
-Látod?Egyetért velem-kuncogtam Harry-re.
-Lorah,Greta merre van?-kérdeztem.
-Nemsokára ő is itt lesz,még elment bevásárolni,mivel én sem leszek itthon.Visszamegyek dolgozni.Megreggeliztünk,Harry és én pedig elmosogattunk.
-Jók legyetek,és vigyázzatok Nathan-ra,míg nem jön Greta-szólt a jövendőbeli 'anyum'.Felvettem az ölembe a testvéremet és integetni kezdtem a kezével.-Köszönj szépen anyának-mondtam.Ő pedig értetlenül nézett rám.-Na jó,ezt még gyakoroljuk-nevettem.Betettem őt egy pontosan ilyen kicsi gyereknek való kipárnázott játékokkal teli helyre,hogy ne történjen semmi baj.
-Kicsim el kell mennem elpróbálni egy-két számot...Vagy is nem csak annyit,de megígérem itt leszek másfél óra múlva.
-Menj csak te sztár-nyomtam egy csókot a szájára.Míg Nathan-ra figyeltem,fél szemem a laptopomon volt.Imádtam olvasni egy fanfictiont.Régen is olvastam,bár nem tudtam,hogy Harry az ez a Harry,de mióta tudom,sokkal érdekesebb olvasni.Dark a címe.Mindig is Bo-nak képzeltem magamat,a történetbeli lány szereplőnek.Ennek a szereplője Harry és egy Bo-nevü lány.Így sokkal érdekesebb,hogy akiről írnak,ő már az enyém.Nem hasonlít a helyzetünk,sőt,a személyiségük sem,de pont ez teszi a történetben szereplő és a valóságban lévő Harry-t a legérdekesebbé.Csináltam magamnak egy forrócsokit és leültem tovább olvasni a kedvenc fanfictionom-at.Szenvedély,próbák,kísértések,próbálkozások,romantika és sötét személyiség.Ez jellemezné ezt a történetet.Bele voltam merülve a történetbe és nem láttam,hogy Nathan próbál a játékok közül kibújni,ami körülötte volt.
-Jaj,ne haragudj,drága öcsikém.-szóltam és mosolyogtam.Néhány játékot elpakoltam,hogy jobban tudjon mozogni és leültem vissza a történet olvasásához.Közben Greta is megérkezett és felvitte Nathan-t a gyerekszobába.˙Így még jobban belemerültem a fanfictionba.
'' Felém hajolt, puha ajkaival arcomat, majd az ajkaimat puszilgatta. Kissé megdöbbentem, mikor csípőjét az enyémhez nyomta. Levegőért kapkodtam a lágy dörgölőzés hatására. Minden mozdulat sokkal meghittebb volt, minit a parkban. Másabb volt légkör, nem olyan kétségbeesett. Lassabb volt a tempó, sokkal romantikusabb, de ugyanolyan heves. A ruháink hiánya csak fokozta ezt a túl fűtött vonzalmat.'' ....
Itt tartottam,mikor Harry leült mellém és kérdezte,hogy mit nézek?Annyira belemélyedtem az olvasásba,hogy nem vettem észre:megérkezett.Zavartságomban lezártam a laptopomat és halkan mondtam:
-Semmit,semmit.
-Olyan titkos?Kincsem,van olyan,amit nem tudhatok?-nézett vigyorogva.
-Ez semmi komoly csak-...
-Mi?-kérdezte és arca egyre közelebb volt az enyémhez.Nem tudtam válaszolni,így nyeltem egyet.Még a történet hatása alatt voltam,szóval nagyon Bo helyzetét éreztem.Kiböktem.
-E-egy..fanfiction.Aminek te vagy a főszereplője-..
-Én?-nézett nagy mosollyal a száján.
-Ha tudni szeretnéd...mindig túl törődő és...és ...
-És mi?..
-Puhány vagy-nevettem és megböktem.
-Csak nem a Dark-ot olvastad?-kérdezte....
-H-honnan tudod?-kérdeztem meglepődve.
-Lényegtelen.Abban ilyen érzelmileg túlfütött Harry van.Ha arra vágysz,megkapod-szája kaján mosolyra húzódott.
-Harry-ütöttem játékosan a vállába,mire az arcán lévő mosoly eltünt.
-....Ezt most ugye nem komolyan gondoltad?-kérdeztem.Bólintott....
-Itt és most-szólt rekedtes hangon és magához húzott az ágyon.
-Hülye vagy?Greta akármikor itt lehet.-mondtam nevetve.
-Olvastam a fanfictiont.Tetszik a történetbeli énem,bár néha túl sötét és..nem tud uralkodni magán.Harry felült és maga mellé húzott.-Átölelt...
-Tudod,sokszor elgondolkozok azon,hogy ezt gondolják rólam a rajongóim,hogy ilyen vagyok???
-Nem,nem.Harry.Ők csak elképzelnek egy olyan Harry-t,aki nem létezik.Mivel tudják,hogy te ennek pont az ellenkezője vagy.mire a fürtöském erre elmosolyodott.
-Beillenél Bo-nak-
-Azt mondod?-nevettem.-
-Még szép,sőt-mondta játékosan Harry és egy puszit adott a homlokomra.
-Megyünk valahová?-kérdezte Harry.
-Persze,de hová?-kérdeztem.
-A vidámparkba.Ezzel is megpróbáljuk felidézni a Dark-ot-mosolygott.
-Menjünk-mondtam.Örültem,hogy Hazz most már  hagyja,hogy magam közlekedjek.A levegő tiszta volt,mikor kimentünk,szóval én álltam még egy kicsit és szívtam a friss levegőt.
-Gyere Steph,menjünk-fogta meg a kezemet a barátom.
-Hadd érezzem még ezt a friss levegőt-motyogtam.
-Ez szmog-nevetett.
-Én nem érzem-nevettem én is.Az úton Ed Sheeran-t hallgattunk és énekeltünk.Mint két gyerek,úgy viselkedtünk.Akkor mi lesz a vidámparkban?.....**Mikor megérkeztünk már ott vártak minket Louis,Eleanor,Liam,Danielle,Bella és Niall.Melodie és Zayn később érkeztek.Leültem egy lócára Eleanor mellé,ami majdnem leszakadt a kettőnk kis súlya alatt.
-Meghíztatok-viccelődött Niall.
-Mi?Te Nando's király,inkább ne is említsem a múltkor mennyi kaját faltál fel-nevettem.
-Abban mi a rossz?Örülj,hogy nem maradt maradék-nevetett.
-Hahaha,hasonlítotok Bella-val.Kis korában is akármennyit evett,nem látszott meg rajta-hunyorgattam.
-Mert rajtad látszik?-nevetett Harry és felállított a lócáról.
-Menjünk a hullámvasútra-kiáltott El.Oopsz,ez hangos volt?..
-Egy kicsit-nevetett Louis.
-Mikor felnéztem a hullámvasútra,kicsit megijedtem,mert ez nagyobb volt annál,mint amin Párizsban ültem.
-Ne aggódj,fogom a kezed-mondta Harry,mintha csak a gondolatomban olvasott volna.
-Nem kellett volna annyit ennem otthon,mert még kijön belőlem-viccelődtem.
-Hányáspartyy-szólalt fel Niall.
-Undorító-nevettem.Mikor felültünk,gyors volt kicsit furcsa.Minden jó emlékemet visszahozta,pedig azt hittem,inkább a rosszakat fogja előidézni.A mi sikításunk nagyon messzire elhallatszott-gondoltam én.Mikor kiszálltunk-mindenki a fejét vagy a száját fogta.Nekem nem a hullámvasút hatására volt felkeveredve a gyomrom,hanem attól,amit akkor láttam,mikor leszálltunk....
*36.Rész megérkezett.Remélem tetszik.Kérlek az is írjon komit,aki még nem nagyon írt,mert sokat számít :) Már lassan a blogbeli másfél évnél járunk:) I hope you enjoyed.:))

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem olvasni a blogodat nagyon jól irsz csak igy tovább. :D

    VálaszTörlés
  2. Köviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!Hamar!!!:DD

    VálaszTörlés
  3. Ajj ez így nem jó !!!! Gyorsan kövit :D

    VálaszTörlés
  4. Ha lesz mèg komi,akkor hozom:)))

    VálaszTörlés