2013. január 28., hétfő

31.Rész.Summer Love...:)

A levél küldője Des Styles...Harry igazi,biológiai apja.Már régen nem beszéltek és ezt Hazz sokszor hiányolja.Lehet nem mutatja ki mindig,de elég azt látnom,ahogy rá néz a régi családi képeikre.Azért váltak el a szülei,mert akkor is az apja szinte soha nem volt a családjával,csak a munkának élt és azt Anne már nem bírta.Azon gondolkoztam,hogy mi lenne ha elrendeznék nekik egy találkozót.Félnék ugyan beszélni az apjával,mert csak egyszer láttam.Harry-nek az arcán mindig fájdalom és még sok minden tükröződik,ha látja az apját.Des hiába próbál beszélni vele,a fia nem hallgat rá.Ha már a régi dolgoknál járunk...én még nem láttam anyám sírját és egyre jobban vágyok haza is.Nem ott maradni,mert már majdnem mindenkim itt van,kivéve Chris-éket.Már itt szoktam meg,ez az otthonom,London.Egyébként tényleg,ma mennek Chris-ék haza.Még el kell tőlük is köszönnöm.Néha vannak álmaim azzal kapcsolatban,hogy otthon vagyok és anyummal beszélgetek,vagy éppen azt,hogy mennyit nevettünk,hogy mindent elmondtam neki.Amikor veszekedett,akkor is tudtam,hogy csak a javamat akarja.Most pedig jó lenne újra hallani a hangja 'csengését'.                                                                  
                         ***************************************************
-Stephanie-hallottam valakit,hogy kiált.Kimentem...
-Shh,Lux alszik.
-Lux?Itt van?Jaj de jó-mondta Melodie.
-Shh,már mondtam.Kicsit csendesebben örülj.
-Oké.Harry merre van,nem veletek volt?
-De,igen csak mennie kellett próbálni a fiúkkal az esti koncertre.
-Mivel fel hoztad az estét...Belegondoltál abba,hogy hogy fogunk elmenni a koncertre?Lorah nem lesz otthon,mert visszamegy dolgozni,apud nem lesz otthon,mert ő is dolgozik.Sőt,nekem fel kell hívnom anyáékat,tudod milyen szigorúak.Szóval?
-A fenébe,tényleg.Nathan-ra kell vigyáznom.Khmm,azt azért ne mondd,hogy szigorú szüleid vannak,mert ha elengedtek ide lakni velünk,akkor csak nem lehetnek olyan szigorúak.
-Tudod mit?Van egy ötletem-néztem kicsit ravaszan.
-Na mondd,csak jó ötlet legyen..
-Fel kellene vennünk egy ház vezető nőt.
-Ahamm,és azzal nekünk mennyivel lesz könnyebb?
-Ilyet kérdezel?Soroljam?Elmehetünk este koncertre,többet lehetünk a srácokkal és nem nekünk kell kitakarítanunk legalább 35 szobát.,aminek mellesleg a felét sem használjuk.
-Igaz,igaz.Ez már apudéknak is eszükbe juthatott volna.Ha tudnák milyen okos lányuk van.-mosolygott Melodie és megölelt.
-Várj,be megyek,meg nézem Lux-ot.Mikor bementem,a kislány kicsit piros szemekkel és ártatlan nézéssel rágta a macija fülét.
-Drága,ne haragudj rám,hogy nem figyeltem.Sírtál pöttömke?-kérdeztem a számat lebiggyesztve.
-Sírtam,igen-hüppögött Lux.
-De aranyos vagy-jött be Mel.
-Steph baba,ő ki?-kérdezte a kislány.
-Ő Melodie,a barátnőm-mosolyogtam.Éhes vagy drága Lux?
-Igen,érzem pocimban.Letöröltem a könnyeit és magamhoz öleltem.
-Gyere te,le megyünk és csinálunk neked valami finomat.-mondtam még mindig mosolyogva.
-Louis bácsi szokott nekem répásat csinálni-mondta Lux.
-Mit répásat?Áh,biztos répa pürét.Mikor megcsináltam,beültettem az etető székbe és megetettem szépen lassan.
-Pocim már nem éhes,Steph baba.
-Értem,akkor akarsz valamit játszani?Menj Melodie-val és játszik veled,míg én elintézek egy dolgot.-mosolyogtam.
-Nem fog bántani a baba?
-Nem,dehogy,ő szeret téged.Barátja Zayn bácsinak.
-Akkor jó.Elfelejtettem,hogy a levelet ott hagytam az ágyon.Nem akartam elolvasni,de még is hajtott a kíváncsiság,így levittem a konyhába és kezdtem olvasni.
"Egyetlen fiamnak,Harry Styles-nak.
Kedves Harry.Nagyon sajnálom,hogy évekig nem törődtem veletek.Nem vettem észre,hogy az időmet nem tölti ki más,csak a munka.Sajnálom,én..''Itt abbahagytam az olvasást,mert egy krákogó hangra lettem figyelmes.
-Öhm,szia Harry.
-Szia Stephanie.A levél...
-Tudom Harry,miért nem mondtad el?Miért nem adsz neki egy esélyt?Egy utolsót,mert megbánta amit tett,vagy is,amit nem tett.
-Nem hiszem-vette ki kezemből a levelet és felsétált vele a szobába.Régi sebeket szakítottam ezzel fel,de nem hagyhattam,hogy úgy tegyenek,mint akik nem ismerik egymást.
-Harry-nyitottam meg kicsit az ajtót.Láttam,hogy az ágy szélén ül és egy árva könnycsepp csúszik végig az arcán.
-Ne haragudj,én nem akartam visszahozni a rossz emlékeket...
-Semmi baj,nem a te hibád,csak az övé.
-Nem,ő megbánta.Nektek akart jó jövőt biztosítani.Hidd el,megbánnád.Mire észhez kapsz,ő már nem lesz.Lehet kemény szavak,de te figyeld csak meg,ami velem történt.Míg anyum minden nap velem volt,az olyan természetes volt,most már mindent megtennék azért,hogy utoljára,legalább el tudjak köszönni tőle.Igen,még el sem köszönhettünk egymástól.Egy puszit nyomtam utoljára az arcára és már csak a rossz hírt hallottam.Harry,gondold meg.-öleltem át,mire ő a hátamat simogatta.
-Igazad van,teljesen.De már semmi sem lenne ugyan az.
-Kérlek,beszélj vele.Az én kedvemért.Veszteni valód már nincs.
-Köszönöm,hogy mellettem vagy-mosolyodott el Hazz,és a szeme csillogott a könnytől és a beszűrődő kisebb napfénytől.
        *Harry szemszöge*
Egész próba alatt csak Stephanie járt az eszemben.A fiúknak sem ment ez másképp.Sokszor át kellett próbálnunk egy-egy részletet.Mikor rá gondolok,akkor valahol más világban érzem magam,így nehéz volt koncentrálni.Volt,hogy csak úgy elmosolyodtam,mint egy hülye.Az okról azt hiszem mindenki tudott.
*****
Mikor megláttam Steph kezében apám levelét,nem rá lettem dühös,hanem apámra,aki itt hagyott.Végül is anyum nem bírta,de már én is és Gemm is tapasztaltuk,hogy esténként nem úgy voltunk,mint más normális család.Szent este hárman ültünk az asztalnál.Apámnak csak a helye volt,de ő maga nem volt ott.Mikor iskolában szereplésem volt,vagy a White Eskimo-val volt fellépésünk,akkor sem volt ott.Néha kaptam tőle egy 'fej simit',hogy ügyes voltál,vagy valami.De maga sem tudta,hogy mire mondja,hisz nem látta.Fájt ez az egész.Hhh,Stephanie tökéletes lány,úgy testileg,mint lelkileg.Most is utánam jött és rá ébresztett néhány dologra.Sajnálom ami vele történt,és teljesen igaza volt.
*************STEPH szemszöge.
Harry-vel még ültünk egy kicsit a szobában és beszélgettünk.Aztán már mennünk kellett Chris-éktől elbúcsúzni.Persze már nem sokára jöttek Lou-ék,akik nagyon kedvesek voltak,és megköszönték a segítséget.Mivel szimpatikus vagyok nekik,ezért meghívtak vacsorára..
*A repülőtéren*
-Nagyon hiányozni fogsz "bátyó".
-Te is nekem,"hugi".Már igazán el jöhetnétek vissza csak egy kis időre Párizsba.Harry-nek megmutatnál mindent,mihez annyi emlék füződik.
Ezen a mondaton elgondolkoztam.Idáig is vágytam haza,csak hogy megnézzem anyám sírját,és hogy láthassam a bácsikámat.
-Köszi,majd meglátjuk-mosolyogtam.
-Szia Stephanie,nagyon aranyos lány vagy,te pedig cuki Harry.Vigyázzatok magatokra és hallgassatok Chris-re,ha lehet-kacsintott Molly.Még utoljára intettünk egyet és elmentünk.
-Tudod,gondolkoztam,hogy el kellene mennünk Párizsba.Látom rajtad,hogy mostanában vágysz vissza.
-Igen,jó lenne elmenni.Persze már nem ott lakni,csak úgy...
***
Megbeszéltük Melodie-val,hogy keresünk egy ház vezető nőt,aki majd mindenről gondoskodik,hogy el tudjunk menni a koncertre.Csörög a telefon...
-Halló,szia Bella.
-Szia Steph és neked is szia Hazz,gondolom te is ott vagy-nevetett Bella.
-Eltaláltad-neked is szia-mondta nevetve Harry.
-El van intézve az este.Anyum ajánlott Lorah-éknak egy ideális munka erőt.Valami régi ismerős.Úgy hívják,hogy Greta.Kicsit idős már,de megbízható.Szóóval,mehetünk bulizni.Szóltál már Eleanor-nak és Danielle-nek?
-Persze,már beszéltem velük.Egyébként ha te mondod,akkor biztos el van intézve a dolog.Először is be kell mutatkoznom neki meg stb.Ugye?
-Igen,igen.ó17:30-ra ott lesz.
-Ok,de most már megyek,mert Harry-vel még alig törődtem ma-kacsintottam rá.
-Jó,jó sziasztok-
-Kicsim nagyon kérlek ne haragudj,de már mennem kell.Koncert után ígérem veled leszek,és addig ölellek,míg nem lesz eleged belőlem.Meg aztán majd olyan csókokat kapsz,amit soha nem felejtesz el.-Húzott magához közel Hazz.
-Megértelek.Belőled soha nem lesz elegem-hajtottam fejemet az övéhez,ő pedig megcsókolt.
-Menj Superman-löktem oldalba nevetve.
-Még visszajövök hercegném.-kuncogott Harry.Fél hatra pont itt volt Greta.Elsőre szimpatikus nekem.Szóval reméljük,hogy meg lehet bízni benne.Lorah-ék kiadták neki az utasításokat és szabad utam volt nekem is.Felmentem Melodie-val átöltözni és zuhanyozni.Úgy sorrendben,ahogy már régen.Alkalomhoz illően öltöztem fel,amiben jól érzem magamat.A nyakamba akasztottam a kártyát,amit Harry-től kaptam,hogy beengedjenek és elindultunk.Fél úton vettük észre,hogy Mel ott hagyta a táskáját,de már nem fordultunk vissza.A biztonsági őrök között elvesztünk a mi termetünkkel.Nem voltam alacsony,de hozzájuk képest igen.Morcos arcuk volt,de nekik ilyennek kellett lenniük.Eleanor és Danielle már vártak,Bella pedig utánunk érkezett.
-Istenem,soha nem voltam még a koncertjükre.
-Majd megszokod,nyugi-mosolygott Danielle.Gyertek,meg mutatjuk,nekünk hol a helyünk.-szólt Eleanor.A színpadnál álltunk egy ideig,majd mikor jöttek a srácok,egy csókot adtunk nekik sorban,mire Harry most elpirult.Nem szokott ilyen lenni,de most különleges helyzet volt.Mikor a ''Summer Love-ot'' énekelték,Harry rám nézett és egy 'Szeretlek-et' tátogott el.Na igen,a mi szerelmünk is nyáron kezdődött.'Én is,nagyon'-mondtam vissza és egy szívet mutattam neki,ő pedig megmutatta a gödröcskés mosolyát.Ebben a boldog pillanatomban megpillantottam valakit a tömeg között egy V.I.P kártyával a nyakán az első sorban.....
Sziasztok,remélem tetszik a rész :) Kaptam már díjat is,csak nem volt időm ki tenni.Örülnék a komiknak,hogy lássam nem érdemtelenül kaptam díjat:)))

6 megjegyzés: