2013. január 14., hétfő

23.Rész.Ünnepek:kipipálva✓

Mikor már elhúzódtunk egymástól,beültünk az autóba.
-Várj,hogy felejthettem el?-nyitottam meg az autó ajtaját..
-Mit felejtettél el?-nézett értetlenül..
-Mindjárt jövök.
Visszaszaladtam az ajándékokért,mert ott hagytam bent az összeset, és a váltó ruhámat és Melodie-ét.A quad pedig már ott volt a közös háznál,csak Harry elrejtette Louis elől,már amennyire el lehet rejteni.
-Na és Lux hol van?Nem azt mondtad,hogy velünk kell lennie?
-Csak majd az év utolsó napján hozza el Lou,amikor New York-ba utaznak.
Megbeszéltük Harry-vel,hogy náluk alszom.Megérkezve a bulira már a srácok és a lányok mindennel készen voltak.Gyorsan átöltöztünk Melodie-val,neki is odaadtam a ruhát.Én felvettem egy fehér csipkés ruhát,amit nagyon szeretek.Kihívtuk Louis-t és megmutattuk neki kint az ajándékot.Nagyon meglepődött és természetesen nagyon örült neki.Már nagyon sok ajándékot kapott,de a baráti köre ajándékai tetszettek neki a legjobban.Mikor a buli már javában ment,Harry bemutatott Olly Murs-nek,aki a fiúk nagyon jó barátja,és talán még Danielle-el is jóban van amióta a háttértáncosa volt.Olly kicsit furcsán nézett,ennek nem értettem,mi az oka.Emiatt kicsit zavarban éreztem magamat.Rengeteg vendég volt,köztük Ed Sheeran,Rita Ora,Cheryl Cole, és még Simon is elnézett.Örültem,hogy velük is megismerkedtem.Simon szerint én vagyok az eddigi legjobb lány,akit választott Harry.Az ajtónk előtt sok fotós volt,persze nincs olyan alkalom,mikor ne tudnák meg,hogy hol vagyunk és mit csinálunk,behúztuk a függönyöket és kezdődhetett az igazi buli.Mikor Harry-vel és Eleanor-ral beszélgettem oldalt,oda jött Olly.Igazán szimpatikus fiú volt.Jobban megismerhettem,már nem éreztem zavartan magamat.Danielle hozott vörös bort,és azt mondta,hogy ne szomorkodjunk itt oldalt,hanem élvezzük a partyt.Pedig ebben nem volt igaza,nem voltunk szomorúak,sőt,nagyon jól éreztük magunkat.Mikor nevettünk,valaki gyönyörűen meglökte Olly-t és a vörös bor a ruhámon landolt.Ilyen szerencsétlenséget!Mikor észleltem,akkor már csak egy korty maradt Olly poharában.Azt hittem,hogy sírva fakadok.Ez az egyik kedvenc ruhám,nem beszélve az áráról.Bella látta,hogy mi történt és odajött hozzám.
-Gyere menjünk fel,megpróbáljuk kiszedni azt a foltot.
Pityeregve indultam fel,Harry pedig Olly-val próbálta megbeszélni a helyzetet.Nem volt olyan vészes,de nekem sokat számított.Próbáltuk kiszedni,de inkább csak rosszabbodott a helyzet,a piros folt tovább terjedt,maximum a színe halványodott,rózsaszínre...Láttuk,hogy értelmetlen próbálkozni és inkább abbahagytuk a folt kiszedését.
-Ez kész,a ruha mehet a szemétbe,a kedvenc ruhám..
-jaj,Steph,még van ezen kívül rengetek ruhád..
-De akkor is.
-Na jó,nyugodj meg én most le megyek.
-Menj csak-megöleltem a barátnőmet.
Ezek után már nem akartam le menni bulizni,így inkább gondoltam átöltözök a 'pizsamámba'.Miközben öltöztem át felé,nyílott az ajtó,gondoltam Bella jött vissza,de kellemetlen meglepetés ért.Olly volt az..Gyorsan eltakartam magamat a foltos ruhámat.
-Szia,csak gondoltam bocsá-.Jajj ne haragudj,nem is nézek oda.Csak bocsánatot szerettem volna kérni-fordult el a srác.
-Semmi gond,végül is nem te voltál a hibás,ez egy szimpla baleset volt.
-Aztán még álltunk két percig és én végül megszólítottam Olly-t,hogy öltözni szeretnék.
-Rendben és még egyszer bocsánat.
-Én pedig még egyszer azt mondom,hogy felejtsük el.
Mikor kilépett Olly az ajtón,éppen belépett Harry.Próbáltam a helyzetet megmagyarázni,de nem volt rá szükség,mert tudta,miért volt itt a barátja.Huncut mosolyával szorosan magához húzott és ravaszan megcsókolt,ekkor már értelmetlennek tartottam felvenni a fehérneműt...Miközben mi voltunk ebben a szobában,a többiek is jól szórakoztak.Mi már nem mentünk vissza bulizni,hanem az egész estét kettesben töltöttük.
*Szilveszter*
Louis bulija után sokat kellett takarítanunk.A szemetes zacskók sorban álltak a ház előtt,legalább annyi,mint 10 szomszédnak együtt....3 nap alatt.A Karácsony elteltével sem voltak unalmas napjaink.Mikor eljött a szilveszter estéje,akkor én már kicsit izgatott voltam,hogy egy olyan személlyel és újabb barátokkal kezdhetem az új évet,mint Harry és a többiek.Mivel mostanában elég keveset voltam a barátnőimmel,ezért az utolsó napot csajosan töltöttük,megosztottunk egymással mindent,és újra együtt örültünk.Este Cher Lloyd party-jára voltunk hivatalosak,mindannyian.Még fel néztem egyszer twitterre,ott találtam rossz megjegyzéseket is,ez egy kicsit lehangolt,de a jó megjegyzések fölényben voltak.Egy tűzpiros vadító ruhát vettem fel,itt már nem kellett félnem,hogy még ha leöntik,akkor is piros lesz...A lányok segítségével választottam.A Melodie és a Bella ruháját is közösen választottuk.A lányoknak kis mini koktél ruhára esett a választásuk.Elég hideg volt,úgyhogy meleg kabátot vettem a kis ruhára.Mikor a fiúk eljöttek értünk,csókkal köszöntöttük őket.Ilyen bulikba sem jártam addig,amíg Párizsban éltem,főleg nem hírességekére.Odaérve a buliba biztonsági őröket is láttam,de mi persze probléma nélkül bemehettünk.Cher nagyon kedvesen fogadott minket,pedig az x-faktorban annak idején eléggé jól megvoltak Harry-vel.Most végre sikerült kicsit Harry-vel táncolhattam.A lassú számoknál a vállára hajtottam fejem,mikor magas alakja felém tornyosult.De magassarkúban nem voltam sokkal alacsonyabb tőle.Mikor hozzá simultam,pulóverén keresztül érezni lehetett a kockáit.Mikor már csak 5 perc volt hátra,mindenki kiment.Harry-vel fel mentem egy lépcsőn,ami az erkélyre vezetett,utánunk jöttek még a banda többi tagjai és a lányok is.Egy perc maradt.Jó,hogy pezsgőt is hoztak magukkal.Az utolsó percekben mindenki egyszerre számolt vissza.3-2-1.
-Boldog új évet mindenkinek!-hangzott a kiabálás,ahol a saját hangunkat alig hallottuk,de most arra nem sok szükség volt,hogy beszéljünk,csókunk beszélt helyettünk.Mikor rám mosolygott,a nevető gödröcskéi jól láthatóak voltak.
-Szeretlek Harry..
-Én még annál is jobban-mondta Hazz,és átkarolt.Még pár percig néztük a tűzijátékot átkarolva egymást.Aztán pedig jöhetett az,hogy mindenki megölelt mindenkit.Mikor a nyakamhoz nyúltam,észrevettem,hogy nincs meg az én szeretett nyakláncom,amit a fürtöskémtől kaptam....
Bocsi h rövid részt hoztam,legközelebb hosszabb részt hozok,csak komizzatok ügyesen ;)) 
♥ :)

10 megjegyzés:

  1. miihamarabb a következőőőt^^.nagyoon jólett megiint <3

    VálaszTörlés
  2. ezis nagyon jó lett:) már nagyon várom a következőt!♥

    VálaszTörlés
  3. Koszonom szepen!:)
    Komik utan hozom!!!

    VálaszTörlés
  4. Várom a következő részt!! <3

    VálaszTörlés
  5. nagyon nagyon jóó lett alig várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon zsíírr lett máár alig várom a kövit!! :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon ügyii vagy :) hamar kövit nagyon király lett ! <3 :D

    VálaszTörlés
  8. jujj nagyon koszonom! Hozom ha osszegyul meg legalabb 2komi! :)

    VálaszTörlés
  9. Ez is jó rész lett. Várom a kövit! :D

    VálaszTörlés