2013. január 21., hétfő

27.Rész.TOGETHER Again ;)

Harry megragadta a csuklómat,ráförmedt a fiúkra.Szemei sötétebbé váltak.Tudtam,hogy ez a nézés elég lesz ahhoz,hogy elengedjenek.Mivel mindig Harry volt az erősebb,így engedtek neki.
-Nincs vége itt,nem,még találkozunk Styles én győzelmet akarok,nem csatát.Még a kis barátnődet is meghúzom egyszer...-szólt utánunk Michael.
Harry erre megállt,érezni lehetett a feszültségét,és azt,hogy mennyire fel sikerült ingerelnie őt.
-Mit mondtál?Na azt már nem.-fordult vissza Harry,nem kímélve a fiút,az arcába ütött,az ökle kicsit véres lett a Michael szájából folyó vértől.A fiú már csak annyit mondott,hogy 'Ezt még megbánod.'Nem azt a Hazz-t láttam,mint idáig.Gyenge volt a sok ütéstől,de még mindig erősebb a többieknél.Nem messze laktunk attól a helytől,ahol most voltunk,így Harry itt hagyta a kocsiját az én javaslatomra és eljött nálunk.Tudtam,hogy ivott,viszont azt nem,hogy miért.Melodie elkérte Hazz autó kulcsát,és nem nálunk hozta,hanem elment a 1D házba.Lorah és apum nem voltak otthon,így nem láthatták így a volt,vagy ..nem is tudom hogy nevezzem 'barátomat'.Egész úton nem szóltam sokszor hozzá,de ő kérdezgetett.
-Miért jöttél oda?Nem haragszol rám?Stephanie,ne haragudj,meg tudom magyarázni a Tayloros ügyet.
-Mert,és semmi szükség rá,megértem ha ő kell neked.
-Nem,ezt te nem értheted,meg magyarázom,csak hagyd-közben megérkeztünk.
-Mondd,hallgatlak.-mondtam Harry-nek.Közben utasítottam,hogy üljön le.Az arcán is voltak vérző sebek,de aprók.Kerestem vatta korongot és bevizeztem.
-Miért segítesz nekem?Nem érdemlem meg.Rossz voltam veled,itt hagytalak.Az egész azzal kezdődött,hogy Tay menedzsere felkereste Paul-t javasolva,hogy csináljanak belőlünk 'hasznot'.Paul mindent megpróbált,hogy lebeszélje őt,de Tay és a menedzsere megfenyegették.
Türelmesen törölgettem a sebeit az arcán,de mikor ezeket a szavakat hallottam,kicsit lassabban törölgettem a friss sérüléseket,a végén pedig már lehajtottam a fejemet.Hallgasd meg és ha leáll,indítsd újra :'))
-Nem volt igazi a szerelmünk érted?-emelte fel a fejemet az államnál Harry.Sőt,mit beszélek,még csak szeretni sem szerettem,nem nyúltam hozzá,egész idő alatt csak te jártál a fejemben és az,hogy mit érezhetsz most.Amikor Taylor esetleg hozzám ért volna,én nem hagytam.Mikor csókot akart,én elfordítottam a fejem.Hiányoztál,elmondhatatlanul.Bocsáss meg nekem,hogy ezt tettem.Szeretlek Stephanie.
Ezektől a szavaktól lefagytam,és álltam csendben,azt hiszem újra elvesztem azokban az őszinte szemekben.Hittem neki,bár nem voltam benne teljesen biztos..Még kicsit ittas állapotában is képes ilyeneket mondani nekem,ilyen nyugtató mondatokat.Csendben álltam és újra törölgetni kezdtem az arcát,azt mutattam,mintha nem érdekelt volna,amit mondott,de Harry csökkentette köztünk a távolságot és szánk egy pillanatra összeért,de én elhúzódtam.Bár már azt hittem,ilyen pillanataink soha nem lesznek,és engedni akartam Harry-nek,de valami még is visszatartott.Harry felállt és besétált a fürdőszobába,kezéről lemosta a kis mennyiségű vért.Felálltam én is és gondolkoztam.Ekkor kezeket éreztem a csípőmön.Harry magához fordított és közelebb húzott magához.Kezemet az övével kulcsolta össze és közben a másik keze a fenekem feletti részen pihent.
-El sem bírod képzelni,mennyire vágytam arra,hogy újra veled lehessek.
Engedni akartam,de még sem.A karjaiban mindig úgy éreztem magamat,mintha a mennyországban lennék.Lágyan megcsókolt,és kezét lejjebb csúsztatta,amit én most már nem annyira bántam.
-Azt hittem már soha nem leszünk többé együtt.Vártalak Harry...
-Ne haragudj,ne haragudj-mondta csókunk között.Felvitt a szobámba,mivel már ismerte az utat.A szem kontaktust mindig tartotta,és letett az ágyra.A nyakamnál csókolt végig,teljesen a kulcscsontomig,nedves csókokat hagyva az érintett helyeken.Forró leheletétől kicsit megrázkódtam.Harry egy büszke mosolyt küldött felém,és visszatért a számra.Ajkai édesen hívogattak magukhoz,csók csatát vívtunk,persze a dominánsabb nyert,szóval ő.Mindig értett a bocsánat kéréshez,de ennyire?!.Lábamat köré fontam ő pedig minden egyes mozdulatomra figyelt.Érintései olyanok voltak,mint ha egy madár toll siklott volna végig a bőrömön,lágy volt és puha.Élvezte a helyzetet,ha tudta,hogy mennyire el tud 'lazítani' ha ő irányít.
-Hiányoztál kicsim,remélem tudod,és még egyszer,ne haragudj,nem érdemelted meg,hogy itt hagyjalak.
Harry szemei csillogtak a hold fényben,ami bevilágított az ablakon.
-Nekem is,de azt hittem,tényleg nem szeretsz.Azt hittem,már nem is törődsz azzal,hogy mi van velem.Teljesen reménytelennek éreztem a helyzetet.
-Jaj de kis buta vagy,én neked soha nem okoznék fájdalmat és nem is hagynálak itt,de most fel kellett áldoznom magamat.
Én csak feküdtem mellette és a csillogó szemeibe néztem,oldalra fésültem haját,mire ő elmosolyodott.
*Reggel*
Jó volt újra Harry mellett ébredni.Mikor felnyitottam a szemem,ő még mindig aludt,legalább is azt gondoltam,mert lezárt szemmel elmosolyodott és jobban magához húzott.
-Jó reggelt-mosolyodott el és egy rövid reggeli puszit adott.
-Neked is,azt hiszem..sietnem kellene,mivel még iskolába járok és ezt te is tudod-mondtam már komolyabb hangnemben.Már hét óra volt,mikor én mentem lezuhanyozni,közben hallottam,hogy benyitott valaki és egy ismerős hang volt.
-Jaj Styles,húzd magadra a takarót,oda sem nézek-nevetett Melodie,így mikor készen lettem kiléptem az ajtón és kicsit megigazítottam a hajamat.
-Most már oda nézhetek?-kérdezte Mel.
-Te tudod,én nem vagyok szégyenlős-nevetett Hazz és ő is felöltözött.
-Úgy gondolom,bocsánatot kellene kérnem Lorah-éktól és elmagyaráznom nekik az egészet.
-Arra semmi szükség,én már megtettem.Nekem elmondták a srácok,én pedig tovább adtam Lorah-éknak,ha nem gond?!Ja,és vissza hoztam a Range-rovered Hazz,meg kell mondjam,nagyon jó autó.
-Hát,így eggyel kevesebb dolgunk van,és Melodie,én is bírom az autómat-nevetett Harry.
-Na mehetünk?Szívesen elviszlek titeket,sőt,ragaszkodom hozzá-mondta a barátom.Úgy mentünk el,hogy fogtuk egymás kezét Harry-vel...
.-Újra együtt?-mosolygott Lorah és ült nyugodtan,azt hiszem már csak pár napja maradt hátra,és érkezik az öcsém.
Egymásra néztünk és bólintottunk.Megpusziltam Lorah-t és apumat,bár apumnak kicsit nehezére esett,hogy elfogadja a történteket és így szólt:
-Styles fiam,ezért még ki kell engesztelned minket,legalább is engem-láttam apám arcát,aki nagyon komoly volt,de hirtelen a komolysága kedvességgé vált.
-Egyszer egy közös focimeccs nézéssel-folytatta tovább mondókáját és nevetett.
-Húh,az meg lesz,fogott kezet apuval Harry.Útközben még megálltunk az egyik Mc.Donald's-nál és vettünk valami szendvicset,aminek a felét Harry-nek adtam,mert én nem bírtam.Mikor megálltunk a kocsival,mind kiszálltunk.Mindenki látta,hogy újra együtt vagyunk,mert a fürtöském elém állt és megcsókolt,közben kezét levezette a fenekemre és belemarkolt.
-Harry!-szóltam rá.
-Miért?Mindenkinek tudnia kell,hogy újra együtt vagyunk és ma erről nyilatkozni is fogok,szóval ennyi nem árt-kacsintott Hazz.
-Szia édes,most már megyek,majd hívlak-mosolygott azzal az őrjítően szexis mosolyával.
-Szia kincsem,én pedig majd válaszolok-mosolyogtam.Annyira hiányzott már,hogy újra így hívjon,és én is őt.Cinthia felfelé robbant az idegtől.Fogta magát,csettintett az ujjával és a kis csapata utána indult.
-Ez szép volt tőletek,add a kisujjad-mondta Mel,mivel mi úgy szoktunk,hogy a kisujjunkat összeakasztjuk és örülünk a sikerünknek.A folyosón találkoztunk Britt-el és Miranda-val.
-Sziasztok,láttuk a kis akciótokat,nagyon jó volt-mondta büszkén Britt.
-Legalább már enni is fogsz-nevetett Miranda.
-Ez igaz.Egyébként mondjátok,hogy csak ti láttátok...Ugye?-kérdeztem.
-Hát nem mondhatnám,mert az egész suli látta és most mindenki Cinthia felfuvalkodott arc kifejezéséről beszél.Áh,és van egy rossz hírem,az ének tanárunk is látta és hangosan mondta,hogy "Ez az''...Olyat röhögtünk,ekkor megigazította a szoknyáját és ugyan olyan komolysággal elsétált.Hogy hogy kibékültetek?-mondta Brittany.
-Az gáz.Ez hosszú story,a nap folyamán elmondom-mosolyogtam.
Mikor a harmadik órán ültünk,sms-t írtam Bella-nak,hogy találkozzunk nálunk este,mert jó hírem van.Meglepődésemre azt írta vissza,hogy tud róla.Szegény,már nincs Niallerrel,ezért nagyon sajnáltam.Írtam sms-t Harry-nek,hogy újra össze kellene hozni őket.Elénk adtak egy lapot,hogy most kell döntenünk,hogy mit akarunk kezdeni az életünkkel.
1)Ének
2)Stylist
3)Managament .
Kettőt volt szabad bejelölni,mivel hármat egyszerre nem lehetett,ezért volt a bejelölős dolog.Nagy vacillálás után,kettőt jelöltem be,és az éneket kihúztam.nem tudom,hogy jól döntöttem-e,de majd eldől.Mikor a lapokat adtuk befelé,apum küldött üzenetet,hogy be kellett vinni Lorah-t,mert már voltak kisebb fájásai...
Remélem jó rész lett,próbáltam a szavazás állásának hitelt adni,vagy is az IGEN-eknek.Szóval most már kicsit több komit kérek a következő részhez:).Nem akartam túl bele menni,de valamennyire remélem élveztétek ;) szóóval komit,és hozom a következő részt! :))

7 megjegyzés:

  1. ez is nagyoon jóó lett..mint a többii.és ha lehet akkor aholnap a köviit :') <3

    VálaszTörlés
  2. nagyon jóó lett!!:)
    ez a kedvenc részem : "Áh,és van egy rossz hírem,az ének tanárunk is látta és hangosan mondta,hogy "Ez az''...Olyat röhögtünk,ekkor megigazította a szoknyáját és ugyan olyan komolysággal elsétált.." hát én ezen szakadtam ..:D <3 <3
    ügyes vagy alig várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  3. ez őrületesen jóó lett imádom !!!
    nagyon nagyon ügyii vagy !!:)
    alig várom már a kövit!!:) <3
    végre megint együtt vannak :) <3

    VálaszTörlés
  4. zsíírr lett ügyes !!!hamar kövit!!:) jóó lett nagyon :)

    VálaszTörlés
  5. haha :D nagyooon koszonom.ha lesz meg 2komi,akkor hozom! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett.Várom a kövit =)

    VálaszTörlés