2013. január 26., szombat

30.Rész-The interesting things...:)

Harry befogta a számat,mert különben hangot adok az örömömnek.Mindenki lassan oda volt simulva a falhoz és halkan kuncogott.Niall és Bella a medence szélénél ültek,de nem vettek észre minket.
-Bella én sajnálom,nem hagytad,hogy megmagyarázzam.
-Nem,nem Niall,mit akarsz megmagyarázni?Hogy azon az estén nem törődtél velem?-kérdezte Bella.Niall a füle mögé tűrte Bella haját.
-Édes,ne haragudj rám,nekem csak te számítasz-mondta az ír manó és egyre közeledve Bella-hoz és egy hosszú békítő csókkal ajándékozta meg a barátnőjét.
-Haragszol még?-nézett a tengerkék szemeivel Niall.
-Jól van na,megbocsájtok neked,de csak mert annyira szeretlek.-mondta Bella és Naillerrel végre összeölelkezve álltak.Harry adott egy hosszú puszit a hajamra.
-Átérzem,amit ők csinálnak-suttogta és jobban magához ölelt.
-Én is,suttogtam halkan.
-Mikor osontunk volna elfelé,Liam felkiáltott.
-Áú,a lábam.Hoppá,ez hangos volt.Gyorsan elkezdtünk szaladni,már amennyire tudtunk és kuncogtunk.
-Na megálljatok-kiáltott utánunk Niall.Én és Harry beugrottunk a medencébe és lebuktunk a víz alá,remélve,hogy nem vesznek észre.Harry átkarolt és megcsókolt.A víz alatt...Kicsit ki dugtuk a fejünket a vízből,hogy megnézzük elmentek-e?..
-Harry,víz alatti csók?-kérdeztem halkan nevetve.
-Ha már esőben nem,akkor víz alatt igen-válaszolt mosolyogva.
Mire kimásztunk volna a vízből,két lábat pillantottam meg magam előtt és felnéztem.
-Öhm,szia Bella..Te mit keresel itt?-Ja,ez hülye kérdés volt,azt hiszem...most megyek.
-A-A,nem mész te.Kihallgattatok mindent?-kérdezte kicsit már vidámabban a barátnőm.
-Nem is voltunk ott csak egy kicsit.Na jó,nem sok mindent hallottunk-Izé,mindent hallottunk-kuncogtam.
-Aki kíváncsi örökké fiatal marad,nem tudtad?-kérdezte Hazz.
-Haha,nagyon vicces vagy.Lökött társaság vagytok.Egyébként ez nem is így van-nézett ránk kicsit morcosan Bella.
-Naa,ne haragudj már- öleltem át Bella-t..
-Mind egy,úgy is elmondtam volna-mondta a barátnőm.
-Nem akartok jönni?Vacsorázunk-szólt Harry.
-Éjfélkor?-kérdeztem.
-Mi nem,szépségem-kacsintott Hazz és lágyan összekulcsolta ujjainkat.
-Úgy érzem mi sem-szólt büszkén Niall.
Mi felsétáltunk a szobába.Harry adott kendőt és megtörölköztünk.Nagyon jó illat töltötte be a szobát és a selyem takaró Harry ágyán kicsit gyűrött lett,mikor rá feküdtünk.Egy ideig csak feküdtünk csendben és egymás szemébe néztünk.
-Csodálatos vagy-mondta fürtöském.
-Miért mondasz nekem ilyeneket?Én tudom magamról,hogy nem vagyok az...
-De igen,te nem látod magadat úgy,ahogy én vagy valaki más.Különleges vagy...
-Köszönöm-hajtottam fejemet az izmos testére.
-Milyen volt az első véleményed rólam?-kérdezte a barátom.
-Nem tudom pontosan...Voltak előítéleteim.Először azt hittem,hogy az a tipikus szár vagy,mint a többi.Aztán...Féltem.
-Féltél?Hogy érted?.
-Attól,hogy nem felelek meg neked.Ezért kellett várnod a csókra,ezért nem akartam semmit..
-Óh,ha ezt tudom.Kimutattam volna,hogy számomra te tökéletes vagy.
-Harry,nem a te hibád,mindig ilyen ember voltam.Először csináltam valamit és csak aztán gondolkoztam,de ez megváltozott.
-Szeretlek kincsem-puszilta meg a homlokomat Hazz.
-Én is téged.
-Hol is tartottunk a medencénél?-kérdezte mosolygós hangon a barátom.
-Hmm,nem is tudom.Talán itt-csókoltam meg.Harry úgy csókolt,hogy csókja perzselte a számat,érzelmes volt,még is vad...Olyan,mintha nem akarta volna,hogy ajkaink elváljanak egymástól.Lágyan simított végig a combomon fel a nyakamig.Közelebb húzta magához a derekamat.Mellkasán látszott a gyorsuló lélegzete.Emelkedett és süllyedt,egyre gyorsabban.Megharaptam a száját,és lágyan engedtem el mire egy férfias nyögés hagyta el a száját.Tudtam,hogy neki ez az egyik gyenge pontja.Mikor lágyan érintettem a v-vonalán,megszólalt,de akadozott lélegzet vételével.
-Szeretem,ha te irányítasz-mondta kaján mosollyal,én pedig beleharaptam alsó ajkamba.
-Ez beindít-mormogta.Élveztem a helyzetet,hogy végre én is irányíthatom.Lágyan csókoltam végig a nyakától a hasa aljáig aztán a szájára tértem vissza.Melltartómtól hamar megszabadított,így neki is szabad útja volt.Meleg érintésétől kirázott a hideg.Egyre jobban ziháltam,mire egy diadalittas mosoly ült ki a fürtöském szájára.Magához ölelt és a fejét nyakamba tette.Hátán érezhetőek voltak az izzadság cseppek,a haja pedig az arcába volt hullva.Kezünket összekulcsolva aludtunk el,ahogy azt az elejétől tesszük..
                                                         ****************************
Egy hét szünetünk volt,ezért most végre megismerhettem Lux-ot és Lou-t is.Bár Lou-nak mennie kellett,mert Tom-nak valami új tetoválást csinálnak,ő pedig megy vele.Lux-ra mi vigyáztunk ő Harry-t Hally bácsi-nak hívja,mivel még nem nagyon tudja ki mondani az r-betűt én pedig Steph baba vagyok.Nagyon aranyos.Mikor lehoztam neki a babát,amit még karácsonykor vettem,megnyugvás töltött el,mert a baba nem volt nagyobb Lux-nál.
-Baba.Kösönöm-mondta a kislány és megölelt.
-Szeret téged-szólt Hazz mosolyogva.
-Reméltem,hogy nem fog majd tőlem menekülni-nevettem.
-Kéjem,Hally bácsi sapiját-mondta pöszén Lux és nyúlt a sapka után.Mikor felvette,elég nagy volt rá,így rá süllyedt a szemére.Mire ő gyermeki nevetéssel hangot adott az örömének.
-Vicces-mondta Lux,mire mi is nevetni kezdtünk.
-Ezt így kell-tűrtem fel a sapka alját.Lux rám nézett,aztán Harry-re és az én kezemet a barátoméba helyezte.
-Ezt pedig íd-mondta a kislány gyermeki pöszeséggel.Mi egymásra mosolyogtunk és csak megszorítottuk a kezünket.
-Így kell bizony-szóltam.
-Gyere mutassuk meg Steph babának milyen az ahogy mi repülünk.Lux tapsolni kezdett a kis kezeivel,Harry az ölébe vette a kislányt és fel emelte,aztán le,és újra fel.Tetszett neki ez a játék én pedig csak néztem,hogy Harry milyen törődő típus,bár már ezt én is tapasztaltam.Lux ásított egyet,mikor Hazz letette és megdörzsölte a szemét.Gyere,te álomszuszék,megyünk aludni.
-Most már nekem is mennem kellene,de nincs szívem itt hagyni ezt a két drágaságot-fintorgott Harry.
-Nyugodtan menj,a srácok már biztosan várnak.
-Előtte egy csókot..-mondta Hazz.Meg is kapta.
-Még egyet naa-most átöleltem ,amennyire tudtam és egy hosszú csók nyomát hagytam a száján.
-Köszönöm,teljesen meg vagyok elégedve.Neked is szia drága Lux,Harry bácsi nem sokára visszajön.Sziasztok.
-Cók-nevetett Lux.
-Nem szabad még olyat mondanod,az rossz-nevettem a kislányra.
-De Hally bácsi is mondta.
-Az nem számít,ő már bácsi-kuncogtam.Felmentem és elaltattam Lux-ot.Olyan édesen aludt,hogy öröm volt nézni.Hazz-nak volt egy régi gyerekkori dobozza.Tele volt matricákkal és Coldplay-s lemezekkel,figurákkal és egy levéllel.Mikor megláttam,hogy milyen név áll azon a levélen,meglepődtem de szomorú is lettem...
Na itt a következő rész,csak kérlek legyetek aktívabbak,mert szükségem van a komikra.Akik idáig is komiztak,azt köszönöm,de most már szeretném,ha bővülne a kommentárok sora :) xx

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jól írsz:)Várom a kövit =)

    VálaszTörlés
  2. Nagyoooooon jóóóóó a blogod!! Imádom*-* itt az én blogom: http://trulymadlydeeplyloveyou.blogspot.hu/ ha van időd benézhetnél..:3

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm :),és beleolvastam a blogodba,tényleg jóó :))

    VálaszTörlés
  4. Ez is jó rész lett. :)
    "-Az nem számít,ő már bácsi-kuncogtam" én nekem is nevetnem kellett :DD
    Várom a kövit! :D

    VálaszTörlés