2013. január 18., péntek

25.Rész.Harry End...

Taylor Swift-en volt a nyakláncom,legalább is neki miért kellene?Száz meg száz nyaklánca van és különböző..Rá néztem a lányokra és ők vissza rám.
-Mi van?Az nem a te nyakláncod?-kérdezte Mel.
-Hát szerinted miért nézek így??
-Biztos nem kellene neki,áh..-szólt közbe Bella.
Ezt inkább beszéljük meg,felhívom Harry-t,hogy menjünk el Taylor-hoz,ő is ott volt a bulin.
-Rendben.Akkor holnap vásárlás?-nézett rám Melodie remény teljesen.
-Persze,azért,hogy jobb kedvünk legyen.A lányok elköszöntek tőlem és elmentek.Felhívtam Harry-t.
-Szia édes,mit csinálsz?-kérdezte a mosolygós hangján Hazz.
-Szia neked is,csak azt akarom mondani,hogy te is láttad azt,hogy Taylor nyakában volt a nyakláncom?
-Láttam..
-Ennyi?Láttam?Nem akarunk elmenni,esetleg tisztázni?
-Nem-mondta Harry.
-Köszönöm,hogy ilyen bő szavú vagy,mi történt veled hirtelen?
-Semmi,most ne haragudj,de mennem kell,szia.-köszönt el a barátom.
Mi van mostanában mindenkivel?Megmondaná valaki?Mi történt hirtelen vele?Amikor ezt a témát felhozom,nem akar róla beszélni.Flegma volt velem,mintha nem érdekelte volna az egész ügy,pedig ő adta a nyakláncot,amit nagyon szeretek,de ő úgy látszik nem sokat tesz érte,hogy meg legyen.A fenébe is,ez csak egy nyaklánc,igaz én reagáltam túl,de így elköszönni?Mintha nem lenne köztünk semmi,de semmi...
*Másnap* 
Melodie és Bella sétáltak be a szobámba egy cikkel.Még alig nyitottam ki a szemem,de máris rosszat láttam vele.Címlapon Harry és Swift kisasszony voltak,ezzel a címmel leírva őket.
'Nem hiába szívtipró a beceneve'.Megdörzsöltem egy kicsit a szemem.
-Mi?Ez egy rossz álom akar lenni?Nem értek semmit.A cikk többi része nagyon aggasztott.
'Mostanában kerültek fel videók a világ hálóra,hogy Harry Styles Taylor Swift szállodájából jön ki.Egyes állítások szerint otthagyta csodálatos ám de úgy látszik még sem megfelelő barátnőjét Swift-kisasszonyért.A helyzet kezd kicsit bonyolulttá válni a One Direction környékén.Vajon igazak a hírek?Mi történhetett?'
-Nem értem...Tegnap még egy csodálatos estét töltöttünk el együtt,most pedig ezt hallom róla.Mint egy furcsa történet.Nyáron lenne egy éve,hogy együtt vagyunk,most pedig..Áh,ez hihetetlen.Biztos nem álmodom?-könnycseppek gördültek le az arcomon.A lányok sem értették az egészet..
*Eközben a One Direction házban*
Nem,nem tehetitek ezt velem,Paul,mondj valamit..Akármit.
-Én tudod,ebbe most nem szólhatok bele,hidd el megtenném,de nem lehet.Harry,el kell fogadnod.Egy kis időre Taylor-ral kell úgy tennetek,mintha járnátok,aztán mehetsz vissza Steph-hez.Mit érezhet most szegény lány?!Ha szólnék,engem is leváltanának..
-Mehetek vissza Steph-hez?Ő nem játék érted?Életem szerelme,soha nem hagynám ott.El sem bírom képzelni,hogy ez után a cikk után mit érezhet.Nem tehetem,hogy ott hagyom.Fontos nekem,nem csak egy játék,miért van erre a felhajtásra szükség?-kérdezte fel-alá járkálva Harry.Leült és fejét kezébe temette.
-Nem sok időről van szó,megértheti.De nem szabad neki elmondanod,szakítanod kell vele.
-Nem bírom megtenni!Hülye mindenki!Itt egy normális ember sincs.Ez a világ csak haszonleső emberekből áll ki?Srácok..Legalább ti mellettem álltok?
-Mi,izé..Styles most először is nyugodj le...Majd meglátjuk,hogy mit tehetünk,de tudod,hogy még mi is összevesznénk egy ilyen helyzeten és még az egy normális embert is kirúgnák mellőlünk:Pault.
-Ezt nem hiszem el,mindenki megbolondult.
-Nyugodj le Harry maci.Itt vagyunk mi egymásnak,most már nem egy kis ribanc mellett kell lenned,el van intézve..-simította vállát végig Taylor.Harry hátrafordult és ezt mondta.
-Kit nevezel ribancnak?Nézz magadra,hogy lehetsz ilyen?Undorodom tőled..
*Harry Szemszöge*
Nem hittem el,amikor közölték velem,hogy mibe kell belemennem.Szakítsak Steph-el?Életem szerelmével?Mikor megtalálom az igazit,akkor vesznek el mellőle.Egy lelkileg is törékeny lány.Milyen fájdalmat okozok így neki?Taylor próbálkozott nálam,de nem megy,a kezét sem akartam a nyilvánosság előtt megfogni.Minden az ő menedzsere ötlete volt.A nyaklánc,még valahogy ezt is direkt csinálták.Úgy éreztem senki sem áll mellettem.Vettem a kocsi kulcsot,becsaptam magam mögött az ajtót és elmentem.Nem tehettem mást,könnyektől elhomályosodott szememmel vezettem végig az úton.Anyumékhoz mentem,tanácsra volt szükségem,.Nekem még mindig volt kulcsom,így bementem.
-Anyu-kiabáltam.
-Kisfiam,jó,hogy jöttél-mosolygott anyum.
-Tanácsra lenne szükségem,meg egy kis támogatásra.
-Gyere ülj le,mondd mi bánt.Kérsz kakaót?Tudod,az régen is megnyugtatott.
-Kérek,köszönöm..
-Mesélj közben-mondta anyum.
-Szóval,minden egy nyaklánccal kezdődött és egy orbitális nagy hülyeséggel.Azt mondták,hogy szakítsak Steph-el és tegyek úgy,mintha Taylor-al járnánk.-mutattam az újság cikkre.Anyum ideadta a kakaót,én pedig odaadtam neki az újságot.
-Fiam,de miért kötelező ezt megtenned?Már elég idős vagy ahhoz,hogy te tudj döntéseket hozni,sőt,mindig is    talpraesett voltál.Nem teheted ezt Steph-el..veletek-nézett szomorúan anyum.
-Muszáj,az van,hogy ha nem engedelmeskednek Swift-nek a befolyásosabb menedzserének,akkor kirúgják Paul-t.Ő nem tehet semmiről..Még ugyan olyan nyakláncot is adtak Taylor-nak,pedig abból csak az az egy volt,amit Steph-nek csináltattam.Érzem a súlyát a döntéseimnek,de ezzel meg fog szakadni a Stephanie szíve,nem tehetem ezt vele.Eljöttem becsapva magam mögött az ajtót.Nem mondhatok neki semmit,ez borzasztó.A szerelem olyan,mint a drog,csak a Steph-felé érzett vágyam,az még nagyobb,így nem tudok nélküle élni.
-Viszont ha így van,akkor inkább ne mondj neki se rosszat,se jót,majd megoldódik.Ezek az emberek olyanok,mintha nem is felnőttek lennének.Az életben nagyon sok próba áll még előtted Harry.Nyugodtnak és meggondoltnak kell lenned.Ne engedelmeskedj nekik teljesen,úgy mond,játszd ki őket.Mármint ne engedd,hogy irányítsanak,te már most okosabba vagy tőlük,érettebb.Apádra hasonlítasz-mosolygott anyu.
-Rendben,már tudom mit fogok tenni.Nyomtam egy puszit anyum arcára,hosszan megöleltem,mert az ölelése számomra nyugtató hatású és elmentem.
*A napokban*
Nem tudok másra gondolni csak Steph-re.Már két hete csináljuk ezt a Taylor-os ügyet,de nem bírom tovább.Melodie is csak néhányszor beszél Zayn-nel,az egész miatt.Mel elmondása szerint Stephanie nagyon ki van borulva,de nem tud mit tenni,hogy már elfelejtettem,nagyon rosszul érzi magát.Nem tudom mit tegyek,talán most már véget kellene vetnem ennek az emberek által képzett Haylor-nak?Taylor minden este megpróbál valamivel elcsábítani,de én nem engedem.Egyedül csak az én "barátnőm" jár a fejemben.Több száz cikket írtak már rólunk,és erről a szerelmi háromszögrőlEzt hallgasd mikor olvasod :/.Nem értem miért kell ezt,belepusztulok.Most az ágyamon fekszek,és gondolkozok.Mintha érezném magam mellett,olyan jó lenne újra magamhoz ölelni.Mikor ujjaimat ajkaimhoz teszem,érzem édes csókját a számon,emlékszem a beszélgetéseinkre,és arra,amikor egymásba 'botlottunk'Hiányzik..nagyon.Szeretem minden 'Kis dolog-gal' együtt..Írtam egy dalt,remélem tetszeni fog neki.Little Things a címe.Bele írtam a gondolataimat,bánataimat.Steph mellett önmagam lehetek,teljesen..Nem játszom ezt tovább,cselekednem kell.Felálltam és kisétáltam a szobámból éjfélkor.Kint ültek a srácok,és Tay menedzsere is.
-Nem bírom tovább ezt,el kell mondanom valamit.
Steph szemszöge

Nem tudom hogy tehette ezt velem Harry.Nem beszéltem vele majdnem két hete.Egy azt hittem örökké tartó kapcsolatból ez lett.Most az ágyamon fekve gondolkozok.Harry sem keres,de én sem őt,még is hiányzik.Mikor rám mosolyog azzal a nyugtató mosolyával,mikor a gödröcskéi megjelennek az arcán,mintha nem is valóság lenne.Mikor bele gondolok a csókjainkba,egymás kezét fogva aludtunk el,és amikor azt mondta 'Szeretni foglak örökké'.Bele gondolok abba,amikor találkozott a tekintetem azzal a zöld szem párral,amit soha nem felejtek el.Perzselő érintéseire,és arra,hogy mindig mellettem volt.Ha ő nem szeret,én akkor is szeretni fogom.....
Hosszú részt hoztam,és most már komit kérek légyszi,nagyon szükség lenne arra,hogy megmondjátok a véleményeteket.Remélem jól átadtam,amit éreztem.Most átéreztem,amit írtam,így ez a rész szívből készült,bocsi ha az ezelőtti résszel csalódást okoztam :/.
Love you all.xxx :)

8 megjegyzés:

  1. gyjaaaj*O*.annyira jóó..csak hát Taylor..de.légyszii.minnél hamarabb hozzad a következőt :) <3

    VálaszTörlés
  2. Ez is jó rész lett. Várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
  3. Koszonom:) 5-komi utan hozom az uj reszt! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cool:)) Minél előbb a kövi részt!!:)

    VálaszTörlés
  5. nagyon JOO !! Kovetkezot !! :))

    VálaszTörlés
  6. Koszonom,mar csak egy komi kell es hozom!! 100% :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó, várom a következőt

    VálaszTörlés