2013. január 6., vasárnap

19.Rész.Tudja meg a világ!..

Láttam,hogy Harry kint áll az autója mellett,és beszélget valakivel,de pontosan nem láttam,hogy kivel,így kimentem.
-Szi-köszöntem volna,de itt el akadt a lélegzetem.Ki állt ott?Hát Cinthia,borzasztó volt,meglepő és nagyon rossz érzés.
-Jajj szia-ölelt meg Cinthia,mintha olyan puszi pajtások lennénk,de az ő arcán is nagy meglepődés látszott.Ezek után már nem csak keresztbe akar nekem tenni,hanem gondolom már a fejében a gyilkolásomon gondolkozik.Na jó,ez lehet,hogy túlzás,de szerintem ő sem bírja a helyzetet..Én csak álltam,és nem szóltam semmit.Harry látta rajtam,hogy nem bírom a lányt,és inkább azt mondta neki,hogy most mennünk kell.Cinthia olyan kedves volt.Így akar a Hazz közelébe furakodni?Hogy lehet már ilyen?Előtte úgy csinál,mintha nagyon szeretnénk egymást,közben megfojtana egy kanál vízben.Harry oda fordult hozzám:
-Steph,láttam rajtad,hogy nem bírod azt a lányt,pedig elég kedves volt.
-Mi?Ő kedves?Na jó,nem hibáztatlak,nem tudtad,hogy ő Cinthia,akiről meséltem.Annyira álszent,most nagyon ideges lettem.
-Kincsem,ha ez ennyire sokat számít,akkor inkább nem beszélek vele,max autógramot kér és annyi,hisz' ő is rajongó,nem küldhetem el.Várj csak...-elővett a zsebéből egy szív alakú dobozt.Értetlenül néztem rá..
-Tessék,ez a tied-kinyitotta,és egy szív alakú nyaklánc volt a dobozban.Kivette abból és a nyakamba akasztotta.
-Ó,Harry,nem kellett volna.
-De,neked bármit.megláttam,és rád gondoltam.Majd találsz rajta öt szót,amik számomra nagyon sok erőt adnak,és csak akkor látod meg ha hiszel benne.
-Akkor viszont nagyon köszönöm-és adtam egy 'Thank you!'csókot.Beültünk az autóba,és én csak nézegettem a nyakláncot,de nem láttam rajta semmit.Reméltem,hogy megtalálom.Olyan szép volt a nyaklánc,és mintha anyumnak is ilyen lett volna,vagy valami hasonló.Útközben Harry beszámolt arról,hogy a családjához visz,bemutatni.Jókor mondja,még fel sem készültem.Vajon majd mi lesz a véleményük?Megfelelek majd?Lehet,hogy bénázni fogok,és nem magamat fogom adni.Féltem,mert még nem sok ilyenben volt részem,de ez más volt,mert életem 'Nagy Ő'-jéről volt szó,és annak családjáról,akik remélhetőleg,majd egyszer az én családom lesznek.Még csak álmodozom.
*Megérkeztünk*.Kiszálltunk az autóból,és megszorítottam Harry kezét.
-Ne félj,ha megismernek,akkor biztos legalább annyira fognak szeretni,mint én.-mosolygott Harry.
-Anyu,Joe,megérkeztünk-kiáltott a barátom.Elhiszem,hogy nem tudja apu-nak szólítani a mostohaapját...Rossz lehet,én sem hívom Lorah-t anyu-nak.
-Szervusztok drágáim,gyertek beljebb-ölelt meg engem és Harry-t Anne,aztán Joe is.
-Anne vagyok ő pedig itt mellettem Joe,nyugodtan tegezhetsz.Azt hiszem Gemma-ék is mindjárt megérkeznek.Gyertek,üljetek le.
Olyan aranyos nő Anne,egész este kérdezgetett,és még Joe is nagyon közvetlen volt.Annyit nevettünk!Azt hittem,hogy ez az ismerkedős dolog rosszabbul fog menni,de hál'Istennek jól ment minden.Mondták,hogy szívesen megismernék Lorah-t és apumat is.
-Majd legközelebb,persze ha lesz legközelebb,akkor csinálunk egy közös programot-mosolyogtam Anne-re és Joe-ra.
Közben megérkeztek Gemma és Dan(Gemma barátja) is.Elsőre féltem,mivel még is csak Harry testvére,és nem tudtam,hogy mit fog mondani.Még is,olyan kedves lány volt.Nem kérdezett sokat,de úgy láttam,hogy szeret engem.Pár szóból is észrevehető,hogy ő a Styles család tagja,meg persze arcról is,hasonlítanak Harry-vel.Anne és Gemma hoztak egy-egy régi albumot.Olyan képet is mutattak,ahol Hazz pucéron van.Nem hiába,nem hazudtolta meg magát.
-Hey,ez tabu.Na jó,Steph láthatja-nevetett Harry.De haragudj anyu,de most már mennünk kell,legközelebb többet leszünk.-kacsintott rám.
-Nagyon köszönjük a vendéglátást,és öröm volt vele-tek megismerkedni.A veletek-szót nehezen mondtam ki,mivel tegeződnünk kellett.
-Ó,szóra sem érdemes.De várjatok csak.Harry,gyere ide egy kicsit-odébb hívta Anne.Vajon mit akar mondani?Még Gemma-val és Dan-nal beszélgettem,míg Harry és Anne is beszéltek.
*Harry és Anne dialógja*
-Kisfiam,nagyon szimpatikus Stephanie.Csak tudatni szeretném veled,hogy jól választottál.
-Köszönöm,tudod..ő is félt,hogy mit fogsz majd szólni.Ő már úgy érzem,hogy a végső választásom lesz.Nála nem azt érzem,amit a többi lánynál,ő különleges...
-Tudom,és te is az vagy,és nagyon illetek egymáshoz,neked van teremtve.
-Ma bejelentem..
-Jól teszed fiam.-mosolyodott el Anne.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Indulhatunk?-puszilt meg Hazz.
-Persze.
Elköszöntünk mindenkitől,Anne-től és Joe-tól egy szoros ölelést kaptam,ami azt jelezte,hogy nem lehetett rossz véleménye.Gemma megpuszilt,és súgott valamit a fülembe:
-Ne aggódj,nagyon szeretünk és látszik,hogy Harry imád.Vigyázz az én mindig bolondos testvéremre,összeilletek.
Annyira jól esett ez a mondat.Harry és Anne között nagyon szoros anya-fia kapcsolat van,de a mostoha apjával is megértik egymást.Beültünk az autóba,és Harry elvitt egy olyan helyre,amire nem számítottam.Egy interjúra kellett menniük a fiúkkal,és azt akarta,hogy én is ott legyek.
-De Harry,akkor megtudják..Ezt akarod?:
-Pont ez a célom-ejtett egy mosolyt a fürtöském.
-De nem merem,félek a következményektől.
-Ne félj,itt vagyunk egymásnak...
-Rendben..
Beléptünk az egyik terembe.Ott már sietnünk kellett,mert majdnem elkéstünk.A srácok már tudták,hogy miről lesz szó,hogy miért megyek Harry-vel,de én ezt nem régen tudtam meg.
Mikor beültünk,a riporter sem lepődött meg annyira,ezt furcsálltam,mintha már ő is tudta volna,de biztos nem,ezt csak én gondolom.Először csak a turnéról és a TMH-ról kérdeztek,aztán áttértek a barátnő témára.Zayn elárulta,hogy ő Melodie-val jár,Niall pedig Bella-val,és áradoztak egy sort.A riporter meglepődve nézett rájuk,én csak szorongattam a Hazz kezét,és nagyokat nyeltem,mert az idegességtől már a szám is kiszáradt.Mikor Harry-hez értek,akkor ő nyugodt volt,és elmondta,hogy nagyon szereti a rajongóit,de azt szeretné,ha magánélete is lehetne.
-Rátaláltam egy csodálatos lányra,Stephanie-ra és azt szeretném,ha ezt elfogadnák mások is,hogy együtt vagyunk.-rám nézett,és mosolygott,mikor ezeket mondta.A riporter sok boldogságot kívánt.Mielőtt még nem mentünk ki,Harry az édes ajkait,az enyémre tapasztotta.
-Köszönök neked mindent,azt,hogy vagy nekem-hajtottam fejemet az övéhez.
-Én köszönöm,hogy megváltoztattad az életemet,kincsem.
-Kincsed vagyok?Tényleg?
-Igen,a szívem kincse.
-Most el tudnál vinni valahová?Nekem is van meglepetésem.
-Persze,de hová?Megmondtam a szálloda címét,ahová menni akartam,és vele szerettem volna lenni.Az úton néha rám nézett és csak hirtelen el nevettük magunkat.Mikor megérkeztünk,akkor az egyik kedvenc szállodámban foglaltam szobát,és apumékat is tájékoztattam arról,hogy hová megyünk.Meg akartam neki köszönni a szép napjainkat...
-A recepciós ránk nézett,és kedvesen ideadta a szoba kulcsát.Mikor bementünk a szobába,leültettem Harry-t az ágyra és tájékoztattam,hogy mindjárt jövök-kacsintottam.

7 megjegyzés:

  1. nagyon nagyon jóó alig várom a kövit :)
    kiváncsi vagyok mi lesz az ajándéka :) <3

    VálaszTörlés
  2. wííí... nagyon nagyon jóó lett alig várom már a kövit!! :)imádom :) <3

    VálaszTörlés
  3. júújj.. nagyon nagyon jóó lett nagyon tetszik ez az egyik kedven blogom egyre izgalmasabb lesz :) már várom a kövit nagyon :)

    VálaszTörlés
  4. Ha lesz meg komi,akkor hozom:))

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is jó lett. Várom a kövit! :D

    VálaszTörlés
  6. koszii.es nem sokara uj resz! ;)

    VálaszTörlés