2013. január 12., szombat

22.Rész.Drága ünnep itt vagy már!...

Még pontosan nem tudtam,hogy mit akarok venni,de pár perc gondolkodás után sikerült kitalálnom.A lányok pár perc múlva itt voltak.Mivel már elég hideg volt,így melegen öltöztem fel.Lementem a nappaliba,Lorah és apum egy katalógust nézegettek,amiben baba ruhák voltak.
-Ne haragudjatok,de most mennem kell,megbeszéltem a lányokkal,hogy megyünk vásárolni néhány cuccot.
-Oké,de nagyon vigyázz magadra-szólt utánam apum.
-Vigyázok,vigyázok..
A buszmegállónál vártam,mikor találkoztam Miranda-val.Nem akartam a szemébe nézni,vagy köszönni neki,csak álltam és elfordultam,hátha el megy,de nem ment.Oda fordult hozzám..
-Stephanie,nagyon sajnálom ezt az egészet,ami történt.Mi csak nagyon féltékenyek voltunk rád,jobban mondva Cinthia még mindig az.Mikor láttunk téged és Harry-t,vagy éppen Bella-t és Melodie-t a címlapon,akkor erősödött a féltékenység.A tied az egyik legjobb pasi a világon,szeret mindenki..A szülei megtudták,hogy mit tett/tettünk,akkor szoba fogságot kapott.Nem szólva arról,mikor meglátták a jegyeit.Én már nem akarom a rossz kislány szerepét játszani.Nem voltam mindig ilyen,de őt sem hibáztatom,rá tudott venni mindenre,ezért lettem ilyen gonosz.Meg tudsz bocsájtani?
Kis gondolkozás után..láttam rajta,hogy megbánta,amiket tett és a fenébe is,a szeretet ünnepe lesz,néhány nap múlva és nem vagyok gonosz...
-Persze,megbocsájtok,de most inkább Brittany-tól kell kérni-mosolyogtam rá.Megölelt,és még egyszer bocsánatot kért.
-Na és merre mész?
-A lányokkal megbeszéltük,hogy ajándék vásárlás lesz.Ha gondolod,esetleg...te is jöhetsz.
-Bocsi,de most nem tudok,a nagymamámék kell mennem.Majd máskor.Hogy vagy a baleset után?
-Hát,még bicegek és néha a fejem is fáj,de már jobban vagyok.
-Akkor jó,most mennem kell,szia-ölelt meg utoljára és elment.A buszok itt 10 percenként váltják egymást,szóval nekem már csak 10 percet kellett várnom,Bella már a buszban ült.
-Szia,gyere szállj fel gyorsan-mondta Bella és adott egy puszit az arcomra.Megpaskolta maga mellett a helyet,amit foglalt.
-Hogy vagy?Tudod már mit veszel?Nehéz dolgunk van,most már több mindenkinek kell ajándékot vennünk,mint az ezelőtti ünnepekben.
-Tudod,mint az öregek,most kb úgy érzem magam,a bicegős lábammal.Igen,most már nem 3-4 ajándékot kell vennünk.
-Egyébként beszéltem Melodie-val,ő és Britt már várnak minket.
-Oké,már nem kell sokat várniuk...Képzeld,Miranda bocsánatot kért tőlem...
-Na ne viccelj,ez viccnek is rossz..
-De bizony igaz.Mindenért bocsánatot kért amit tett/tettek..
-Pont ő?Soha nem gondoltam volna.
-Hidd el én sem,na de megérkeztünk..
Már vártak minket Melodie és Britt.Nekik is elmeséltem Miranda tettét.Nagyon meglepődtek,és azt mondtam,hogy mindannyiunktól bocsánatot kért.Britt szíve meglágyult,a keze még fáj egy kicsit,mivel a kormányon volt és a légzsák eltérítése miatt oda tette a kezét..De ez egy bonyolult dolog.A sorok között sétálva nagyon karácsonyi hangulat volt.nem tudtam,hogy hol találhatom meg azokat az ajándékokat,amiket kigondoltam.A fények,így minden csodálatos volt.A sütik illata,a kivilágított karácsonyi vásár.Bár csak Harry is itt lenne.Ketté váltunk,most én mentem Brittany-val,ő jobban ismerte a terepet.Először egy ruha boltba mentünk,mellette pedig volt egy cipős kis bolt,ahol egyszerre több ajándékot is letudhatok.Hosszas válogatás után vettem Gemma-nak és Anne-nek egy-egy blézert,remélem tetszeni fog nekik,Anne mindig fiatalosan öltözik.Lorah-nak és apumnak vettem egy kezes lábast,halvány lila színe volt,így ha kislány,vagy kisfiú lesz a baba,ez akkor is jó.Aztán Lorah-nak külön vettem egy csizmát,ami az ő ízlése,és még nem is magas sarkú.Joe-nak és apának,viszont már alig volt ötletem,hogy mit vegyek Harry-ről nem beszélve...
-Mit szólnál ahhoz,ha apudnak és Joe-nak vennél ilyen ..boros,vagy sörös poharakat?-kérdezte Britt.
-Jó ötlet,ez pont férfiaknak való.-helyeseltem azt a jó ötletet.Két sorral odébb volt ilyen mindenes bolt,ott megvettük a poharakat,még Dan-nak is vettem.Már alig bírtam a csomagokat.Ez idáig jól megy,de Harry-vel mi lesz?Sőt,még a lányoknak és a srácoknak is kell vennem valamit,nekik majd később veszek...Apropó,Harry említette,hogy a Stylist-juk kislánya nálunk lesz karácsonykor,mivel Lou-t az említett személyt 'nyaralni' viszi a férje.Egy egy fél éves babának mit lehet venni?Valamilyen csörgőt,vagy babát..Aham,baba..Amikor ezen gondolkoztam,akkor találkoztunk össze már Bella-ékkal.Ők már választottak,és mindenkinek vettek ajándékot..Remek,már csak két ajándék hiányzik...a mai napra.Már azt hittem,hogy nem találok ajándékot,ekkor megláttam egy pulóvert,kötött volt,fekete és stílusos.Így azt meg vettem Harry-nek és hozzá egy Douglas parfümöt.Remélem jól választottam.Lux-nak pedig vettem egy babát.Aranyos,beszélő babát,reméltem,hogy a baba nem lesz nagyobb Lux-nál..
*Karácsony*.
Louis-nak Harry-vel közösen vettünk egy quad-ot születésnapjára. Lorah és Anne nagy készülődésben voltak.Egy ideig én is  segítettem nekik,míg az utolsó sütiket is elkészítik,addig becsomagoltam az ajándékokat.Hál'Istennek találtam ajándékot a lányoknak és a srácoknak is,ami nehezemre esett ugyan,mert mindenkinek más az ízlése,de sikerült.Anne megdicsért,hogy ügyes vagyok a konyhában.Harry még egy próbán volt,de azt mondta,hogy estére mindenképp itt lesz.Piros-feketébe öltöztem,remélem nem néztem ki úgy,mint a mikulás.Már vártam az estét,de unalmasan telt a napom,nem tudtam mivel tölteni,minden kész volt.6-kor már Gemma és Dan is itt voltak,velük díszítettem a Karácsonyfát,ami az egyetlen befejezetlen dolog volt a házban.Én köszöntöttem őket,de Harry-re még mindig várnom kellett.Beültem az ablakba és gondolkoztam.Annyira gyorsan telik az idő,azt hittem,hogy ez az évem borzalmas lesz anyám elveszése után.Aztán jött Harry,be lépett az életembe,és most már egyikünk sem engedi el egymást.Egy ilyen valóban nagy családnak a részese lettem pár hónap alatt.Forrócsokit iszogattam az ablak előtt ülve és néztem,ahogy nagy pelyhekben hull a hó.Hol késik már Hazz?Már 7óra és 9-re már a közös házban kell lennünk Louis party-ján.A hóesésben láttam egy kis fényt az utca végéből,persze Harry volt az,az ismerős fekete Range-rover-ével.Nagy mosoly ült ki az arcomra,Gemma és Dan oldalról figyeltek és odajöttek hozzám.
-Mi is így kezdtük és még most is ugyan azt érezzük egymás iránt,anyu és Joe is-mosolygott Gemma.Ahogy oldalról néztünk,láttuk rajtad,hogy az a csillogás,ami a szemedben van,az igazi csillogás.Te maga vagy a szeretet,piros felsőben és fekete nadrágban-egyébként nagyon csinos vagy.Ma bejelentünk valamit,remélem ti is áldásotokat adjátok-mosolyodott el Gemm és megölelt Dan-nel együtt.
-Megjöttem-kiáltott Harry.
-Már csak téged vártunk,nagyon-ugrottam nyakába és szorosan öleltem.
-Hiányoztam?-kérdezte ravaszan Harry.
-Persze..Ez kérdés volt egyáltalán?-nevettem és megcsókolt.
Leültünk az asztalhoz,persze nem ettünk sokat,mert tudtuk,hogy ma még vár ránk elég kaja.Az asztalnál ülve én kicsit meghatódtam,és egy árulkodó könnycsepp folyt végig az arcomon,amit gyorsan letöröltem,hogy ne lássák,milyen érzékeny vagyok.
-Mi a baj kicsim?-kérdezte Harry.
-Semmi,semmi,csak..olyan jó látni így mindenkit együtt és közben anyum képe is előttem van,mikor kiskoromban mindig mesét olvasott a karácsonyi vacsora után.
-Nyugodj meg kincsem,ő most is vigyáz rád,már fentről véd téged-nyugtatott a barátom.A vacsora végén odasétáltunk a Karácsonyfához,és alatta temérdek sok ajándék volt,hisz már csak az én ajándékom legalább majdnem két tucat volt.Mindenkinek meg volt címkézve a sajátja.Mindenkitől gyönyörű ajándékokat kaptam.Nem győzték megköszönni azokat az ajándékokat,amiket én vettem.Úgy látszik el találtam,kinek mi kell.Harry-ét bontottam ki legutoljára,és ő is az enyémet hagyta-egymásra néztünk és elmosolyodtunk.
-Egyszerre bontsuk ki-mondta Hazz.
-Egy kék,fehér masnival átkötött dobozban pihent egy szép ruha.Gyönyörű volt,persze,mellette volt egy a karkötőre csatolható kis converse figura,mivel tudta,hogy nekem jobban az a stílusom,de az a ruha,tényleg nagyon szép volt.
-Köszönöm kincsem-öleltem át a nyakát és megcsókoltam.
-Én is köszönöm neked,amit kaptam,büszke vagyok ránk-mosolyodott el Harry.Apró csókokat lehelt a számra,de Gemma közbeszólt.
-Hey,fiatalok,gyertek csak..-kuncogott.
Hazz átfogta a derekam,és bementünk a nappaliba.Mindenkinek volt a kezében pezsgő,mikor beléptünk Dan a mi kezünkbe is nyomott egyet egyet.
-Na szóval,azt szeretnénk bejelenteni,hogy annyira erősnek éreztük a kapcsolatunkat,hogy eljegyeztem Gemma-t,ezt a csodálatos,gyönyörű teremtést köszönöm Anne,hogy világra hoztad a jövendőbeli feleségemet-mosolygott Dan.Mindenki koccintott és gratulált Gemm-éknek,de nekünk már indulnunk kellett.Anne meghatódva búcsúzkodott tőlünk.
-Nem tesz jót nekem ez a sok idegesség-mondta Anne félig mosolyogva,félig sírva.
-Boldog Karácsonyt nektek,és még egyszer köszönjük a szép estét-elbúcsúztunk.Apumék még ott maradtak,de ők is meghatódva köszöntek el tőlünk.
-Csodálatos vagy kicsim-nézett rám Harry.
-Te még csodálatosabb.
-Ezen vitatkozhatnánk-nevetett fürtöském.A szemei csak úgy csillogtak,mint a smaragd,bevillant a kép,mikor elvesztem a szemeiben,akkor,amikor először találkoztunk.Göndör fürtjeit a szél fújta az arcába,amit ő könnyen oldalra simított,hogy ne zavarjon csókunk közben,és ekkor csókkal tapasztotta be számat,amit ajkai édesen simogattak...


11 megjegyzés:

  1. annyira jóóóó*--*.holnap után következőőt..légysziii *-* <3

    VálaszTörlés
  2. Koszonom,de ez a komiktol fugg!! :)))

    VálaszTörlés
  3. egyszerűen imádom.. az egyik barátnőm mutatta nekem a blogot... (igazából nem vagyok valami nagy 1D rajongó), de elkezdtem, és nem tudtam abbahagyni... annyiraaa jó*-* minél hamarabb folytasd lécci:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó a történet csak az a baj ,hogy nem tudom tovább olvasni de remélem minnél hamarabb kész lesz . Sok szerencsét hozzá! :)

    VálaszTörlés
  5. Lys077 jujj ez nagyon jol esett(persze minden komi nagyon jol esik) de az hogy olvasod,pedig nem vagy nagy 1D rajongo,koszonom:)))
    Luca neked is koszonoom:) az uj reszt a komik utan hozom;)

    VálaszTörlés
  6. nagyon nagyon birom alig várom a kövit ! :)

    VálaszTörlés
  7. zsíírr lett már nagyon várom a kövit ! :)

    VálaszTörlés
  8. nnagyon tutiiii lett :) hamar kövit! :)

    VálaszTörlés
  9. Koszonoom:))
    Ha lesz meg egy komi,hamarosan hozom a kov.reszt!! :)))

    VálaszTörlés
  10. Ez is jó rész lett. :) Várom a kövit! :D

    VálaszTörlés