2013. január 25., péntek

29.Rész.Everydays..

Egyből felcsillant a szemem,mikor láttam Chirs-t és a mellette álló lányt.
-Stephanie!-ölelt szorosan magához unoka testvérem.
-Chris,régen nem láttalak-mondtam már csendesebb hangon,mert azt hittem,nem tudom fékezni a könnyeimet.Hosszú ölelkezés után bemutatkozott Harry és Molly is.Miután minden vendéget fogadtunk,kezdődhetett a közös beszélgetés,kajálás és ki mit csinált.Én és Harry Lorah édesanyjáékkal beszélgettünk,mivel még nem annyira ismerjük őket.Mondhatom,elég jól elbeszélgettünk.Persze nagyon fiatalos Lorah anyukája és apukája is,ezért nem kellett például megjátszanunk magunkat és olyan előkelő mondatokat mondanunk,ami nehezünkre esett volna.
-Kislányom,a te nagyid hol van?-kérdezte Alana.
Szomorúan bámultam a földet és megszólaltam.
-Nem ismertem a nagymamámat,mert már azelőtt meghalt,hogy én megszülettem volna,de a nagyapám,na ő egy csodálatos ember volt,mondhatom az egyik legjobb nagyapa a világon-mosolyogtam.
-Sajnálom,de tudod mit?...Mi lenne ha nagyinak szólítanál?Nagypapád és nagymamád helyett mi lennénk azok,akik bepótolják ezt a sok évet,amit nem tölthettél velük.-kérdezte Robert.
-Nagyon köszönöm,hogy így törődnek velem-mosolyogtam és megöleltem őket.
-De most megyünk,még néhány hidegtálat ki kell hoznunk,meg pezsgőt.
-Menjetek csak,addig élvezzétek a fiatalságot,amíg csak lehet-szóltak utánunk kedvesen.Még kipakoltunk néhány dolgot az asztalra,aztán pedig odamentünk beszélgetni Chris-ékhez,akik apummal beszélgettek.Apum utoljára csak nagyon kis korában látta Chris-t,így volt mit megbeszélniük.Oldalra hívtuk őket beszélgetni,hogy jobban megismerjük Miolly-t,Chris pedig Harry-t és így egymást.
-Nagyon szép pár vagytok-néztem rájuk.
-Te beszélsz?Jobb fiút nem is tudnék melléd állítani-bokszolt egyet Harry vállába.
-Óh,köszönjük-fogtam meg a barátom kezét.Egyébként ti mióta vagytok együtt?-kérdezte Hazz.
-Az után jöttünk össze pár héttel,hogy Stephanie elköltözött tőlünk.Igazság szerint pont ez segített,hogy megismerjem Molly-t.Egy árvaházban dolgozik.Az,hogy elvesztetted az édesanyádat,engem is megindított.Gondoltam adományozok egy árvaháznak.Bár,most már te kaptál egy újabb csodálatos anyát,és apudat is visszakaptad,ennek nagyon örülök,tudnod kell-mosolygott Chris.A beszélgetés közben úgy vettem észre,hogy nagyon jó lelkü lányt választott magának az unoka testvérem.Azt is láttam,hogy Chris megtalálta a közös hangot Harry-vel,a zenét.Mivel az unoka testvérem bassz-gitározik,ezért nem csodálom.
-Na elég volt az ülésből,nincs kedvetek ki jönni kicsit hógolyózni?-kérdezte Harry.Az időjárás szerint ez az utolsó hó,ki kell élveznünk.
-Na jó,legyen,de úgy is mi győzünk-nevettem.
-Azt már nem-mondta Chris.
-Majd meglátjuk,hogy a fiúk,vagy a lányok jobbak-kacsintott Molly.Két csapatra osztódtunk,lányok a fiúk ellen.Először csináltunk kis hógolyókat,aztán pedig megkezdődött a csata.Egyik hógolyó repült a másik után.
-Nee,Harry,ez fájt-néztem Harry-re,aki egyből odajött.
-Jól vagy kincsem?-kérdezte.
-Tessék,visszakaptad-nyújtottam ki a nyelvemet rá és a sisakját megtömtem hóval.
-Te akartad-mondta Harry,és közben kiakasztottam.
-Mit is?-kérdeztem vissza.Mire ő lehúzott magához a földre,jobban mondva a hóba.Az orrom súrolta az övét.Szemei csak úgy csillogtak és úgy nézett rám,hogy megbánjam amit tettem.
-Jajj Harry,Sosem nősz fel-forgattam a szememet.
-Stephaniee,igazad van,én soha-húzott még szorosabban magához és meg akart csókolni,mire én lágyan beleharaptam alsó ajkába és egy rövid puszit adtam neki,hogy szám alig érje az övét,mert tudtam,hogy ez felbosszantja.
-Nem irányíthatsz mindig te-kacsintottam rá és felálltam.
-Ez jó volt,csapj bele-szólt Moly-közben Hazz feltápászkodott.
-Ezt még megbánod Stephanie Statham,tudod,hogy ezzel elkábítasz.-mosolygott gödröcskés mosolyával Harry és megfogta a kezemet,visszahúzott.Úgy tett,mintha meg akart volna csókolni,de nem tette,csak arca nagyon közel volt az enyémhez.Most én éreztem azt,hogy meg kell csókolnom.Harry hátrébb lépett és én ott maradtam csókra várva.
-Mondtam,hogy visszakapod-nevetett.Megfogta a kezem és besétáltunk.Már alig voltak vendégek.Lorah mondta,hogy menjek fel nézzem meg Nathant,így felmentem,míg Harry maradt még beszélgetni Chris-sel.
-Sziia te drága-mondtam a kis ágyban fekvő testvéremre.Hát miért nem alszol?Ő csak bámult azzal a gyönyörű szemével és egy kis mosoly jelent meg a száján.Már ennie kellett,úgyhogy Lorah feljött megetetni.
*3Héttel később*.
Jó reggelt szülinapos-nézett rám Harry,mire megdörzsöltem a szemem.Egy tálcával leült az ágyam szélére.
-Csináltam reggelit-mosolyodott el és megcsókolt.Reggeli csókjaink inkább vadabbak voltak,nem tudom miért.Bírom Harry mindkét oldalát.Szája még szorosan az enyémre tapadt,és végigsimított oldalamon.
-Én nem is gondoltam a születésnapomra.Jó,hogy te igen-mosolyogtam.
-Jó lesz a mai nap,ha úgy fog telni,mint az ezelőtti hét,az én születésnapomkor,ha tudod mire gondolok-simított végig száján Hazz és kacéran kuncogott.
-Lökött vagy-nevettem.Mikor megreggeliztünk Harry felszívódott,így gondoltam megyek,addig lezuhanyzok.Nyílott az ajtó,Harry jött be a fürdőbe.
-Harry,zuhanyozni szeretnék-szóltam rá.
-De én is akarok.-nevetett.
-Azt akkor ne most.
-És ha azt mondom,hogy nem csinálok semmit?-kérdezte kaján vigyorral a szája szélén.
-Na gyere-szóltam rá.

-Már éppen kiszálltam,mikor Harry utánam szólt.
-Járkálhatnál így máskor is-nevetett.
-Csak szeretnéd.-kiáltottam vissza.
-Ma van egy meglepetésem,de ne sokat készülj.
-Tudod,hogy nem szeretem a meglepetéseket és a nagy felhajtást..
-Tudom,ismerlek,de ezt nem hagyhatod ki-kuncogott.Harry-nek el kellett mennie zuhanyzás után még próbálni,és interjút is kellett adnia.Mióta elmondta,hogy újra együtt vagyunk,azóta nehezebb a dolgunk,ha közlekedni akarunk az utcán.Néha még tőlem is autogramot kérnek,amit nem nagyon szeretek,mert én CSAK egy lány vagyok.Vannak igazán megvető arcok is...Melodie ma elment Zayn-nel valami terápiára,azt hiszem ez az utolsó előtti kezelés,vagy ilyesmi.Zayn-nel már régen beszéltünk erről a témáról,nem merem felhozni neki,mert eszébe jutnak,hogy mi lett volna,ha nem hallgat rám...Bella még mindig nem beszél Nialler-rel,de már Harry-vel rajta vagyunk azon,hogy ma sikerüljön kibékülniük.Ma el kellett mennem Bella-val valami ruhát nézni,persze rám kötött egy olyan bikinit,ami szerintem nagyon kihívó...
-Erre még szükséged lesz-mondta Bella..
*Este*
*Gyertek a közös házba,várlak nagyon xxx.-Hazz.*  Oké,hallgatok rá,azt hiszem.Bella nagy izgatottsággal jött át nálunk,bár Niall felé való érdekeltsége az nem buzgott ennyire.
-Na készen állsz?-kérdezte Melodie.
-Gondolom-szóltam unottan vissza
-Gyönyörű vagy.Harry-nek majd leesik az álla.-képedt el a két lány.
-Persze,süket duma.-mondtam.
Mikor leértünk a nappaliba,apum és Lorah átnyújtottak egy dobozt.
-Apa nem,én tudod,hogy nem...
.-De,de fogadd el,ez a 17.születésnapod-
Nagyon tetszik köszönöm nektek-öleltem át őket.
-Neked is köszi öcsi-nyomtam egy puszit a kis öcsém arcára mire ő egy gügyögő hanggal válaszolt.Egy ezüst nyaklánc volt,és nem mondhatni,hogy kevés ára lehetett...Nagyon sokba kerülhetett.
-Elviheted az autót,ha gondolod-mondta Lorah.
-Köszönöm,ha merném,akkor elfogadnám az ajánlatot..
-Csak nyugodtan.Bólintottam,ők ideadták a kulcsot,és beszálltunk az autóba.Jött egy sms-em Britt-től:
*"Ne haragudj,hogy nem lehetek ott drága,nagyon sajnálom,de tudod,hogy muszáj volt elmennem az ősökkel.Majd bepótoljuk.Puszi és nagyon boldogaat neked!:) xx" 
Miranda is írt sms-t,mert ő neki is el kellett mennie a szüleivel.Itt olyan hagyomány féleség.Britt szülei pedig nagyon fegyelmezetten nevelik őt,szóval ezt kellett elfogadnom,de örültem,hogy gondoltak rám.
-Stephanie,nyugi,csak tedd a kezed a váltóra.Szívd be a levegőt,és fújd ki.-nyugtatott Mel.Persze a baleset után nem nagyon mertem.Elindultam,mire neki mentem egy kukának,ami az autó háta mögött állt.A két lány a hátam mögött inkább nevetett,mint félt.
-Steph,menjünk kukás autóval ha úgy jó-nevetett Bella.
-Haha,nagyon vicces-mondtam flegmán,de az én számon is kijött egy kisebb nevetés.Elindultunk először szépen,lassan,aztán már belerázódtam.Mertem gyorsan is menni,már mint a megengedett sebességgel.Mikor kiszálltunk,megigazítottuk a ruhánkat,és besétáltunk.
-Megjöttünk.Srácok,merre vagyok-kiabáltam.
-Itt vagyunk szépségem-szólt Harry.
-Azta-mondta Liam.Nagyon szépek vagytok-mire Danielle megbökte.
-Jajj de régen találkoztunk lányok,hiányoztatok-ölelt meg Dani és El is.Mindkettőjüknek alig volt ideje mostanában.
-Nagyon boldog születésnapot Steph-szólt mindenki egy emberként.Egy dobozt adott át nekem Hazz.
-A lányok szerint ez volt a jó választás,de remélem tetszik.Nem pont az a túl elegáns,de..
-Harry,amit tőled kapok,nekem minden tökéletes-megcsókoltam.Hosszan ölelt engem,és fejét a nyakamhoz tette.
-Köszönööm,nagyon,ez tényleg szép-húztam a szavakat.
-Na,indulhat a party?-kérdezte Loui.Oopsz,először az ajándékok-mindenkitől kaptam ajándékokat,például El és Louis együtt vettek,szintén Dani és Liam is.Kaptam ruhát,karkötőt,ékszeres dobozt stb.Nagyon boldog voltam.Harry vezetett a házbeli medencéhez,mivel kettő volt,így mi magunk voltunk.Először persze a többiekkel is voltunk kicsit,de aztán Harry elvitt a másik medencéhez.A medence széle tele volt szórva rózsa szirommal és rajta pedig rózsából kirakott szívek voltak.Körülötte pedig gyertyák.Nagyon romantikus volt.
-Harry,ezt nem...Nem kellett volna,ez csak miattam-
-Neked bármit,te vagy a szívemnek a másik fele.-Kezét a szívéhez tette.
-Érzed?Ez a szív csak érted dobog.Könnyek szöktek a szemembe,bár próbáltam elrejteni azokat.Számat a Harry ajkaira tapasztottam.Nyelve küzdött a dominanciáért,de most én nyertem a csatát.Meg kellett neki köszönnöm.Akartam,hogy lássa,mennyire szeretem őt.Kezét lassan végighúzta az oldalamon,aztán pedig le a fenekemre.Fejét újra a nyakamhoz tette,és szívni kezdte.Száját újra a számra irányítottam,és éreztem,hogy innen nincs visszaút,mikor  érintései egyre szaporábbak lettek,egy halk nyögés hagyta el a számat-Mire ő vággyal teli és büszke szemekkel nézett rám.Elmosolyodott..Tudta,hogy ezt váltja ki belőlem..
-Khmm,szerelmesek...Ezt látnotok kell.-szólt Zayn.
-Ó ne már Zayn,te is most tudsz időzíteni.Malik ezért még kapsz.Majd folytatjuk édes-nyomott számra egy csókot..
-Mit kell nézni?-kérdeztük a falnál.Mindenki oda volt kuporodva.
-Shh-tette lágyan kezét a számra Harry,mikor meglátta miről van szó....
Hosszabb részt hoztam,és bocsi,hogy nem írtam,csak nem volt netem tegnap.De most bepótoltam.Ha szeretnétek megtudni,mit láttak a srácok,akkor komit.5-6 komi után hozom ;) xxx

12 megjegyzés: