2013. március 30., szombat

59.RészÉrted bármit megteszek...

*Sorry,hogy most hoztam a részt,de anyukámnak kellett segítenem az ünnep miatt és alig volt időm.ITT hangzik el az a bizonyos mondat,amit Harry mond a blog rövid bemutatásánál.A következő rész 6 komi és 1 feliratkozó után jön,remélem meg tudjátok csinálni.Guys,számítok rátok!!!:) xxx*
Vártam,hogy hazamenjek a suliból.Aggasztott Gemma sms-e.Vagy talán ezt is túl komplikálom?Végül is nem volt olyan vészes az az üzenet,de nem tudom mi lehet.Vettem a táskámat és már indultam volna kifelé mikor megérintették a vállamat.
-Helló új üdvöske.
-Gyere,hagyd-szólt Brittany.
-Nem,ő itt marad.Van még beszélni valónk.Mi is volt az tegnap?Hmm?Te akarsz folyton a középpontban lenni?Elcipelteted magad még az ilyen híres eseményekre is a drága Harry-vel?
-Figyelj...Ne legyél gyerekes..
-Te fogod megmondani,hogy mit csináljak?A drága Miranda-t is elintéztem,hogy repüljön a suliból..ha gondolod..
-Nem,na ide figyelj te liba,most befejezted,mert nem állok jót magunkért.Azt hiszed megtehetsz mindent?A kisujjamat kell mozdítanom és te fogsz repülni.Ennyi-mondta Melodie.
Egy kicsit túl tengett Melodie-ban az erő.Nevetnem kellett.
-Ugye voltál fül orvoshoz?Igen,jól hallottad,te fogsz repülni,szia-mondtam és elsétáltunk.-Köszönöm-öleltem meg Mel-t.-Most pedig menjünk.
Elköszöntünk Britt-től és Eric-től.De csak hazafelé menet jutott eszembe,hogy Miranda-t kirúgatta?Vagy áttétette más suliba?Azt mondta nekem,hogy minden rendben.Elvetemült kislány ez a Cinthia,mert hogy érett nő létére nem tud gondolkodni.Majd felhívom Miranda-t de először Gemma-val hadd beszéljek.

**
-Szia te gyönyörű kismama!-köszöntöttem Gemm-et.-Mi baj?Jöttem,ahogy tudtam.
-Szia-törölgette a könnyeit.Összevesztem Dan-el,mert neki a munka fontosabb minthogy velünk legyen..
-Ó,nyugodj meg Gemm-öleltem meg.-Csak a megélhetésért csinálja.Biztosan nagyon-nagyon fontosak vagytok neki...mindketten.
-De olyan dolgokat vágtunk egymás fejéhez,amivel mindketten megsértettük egymást,nem szép dolgok voltak.
-Tessék,itt egy zsepi szépen nyugodj le.Odaadom a karkötőmet.Anyámtól kaptam és ez segített,hogy ne legyek szomorú,de mostanában hatását vesztette,mióta Harry-vel vagyok,mert nekem Harry a boldogság,nem a karkötő.-mosolyogtam.
-Köszönöm Steph,de nem fogadhatom el.-mondta a lány.
-Dehogynem.El kell fogadnod,szívből adom,hogy segítsen.És hidd el,fog is.Ma biztosra veszem,hogy kibékültök.Felnőttek módjára leültök és beszélgetni fogtok.Muszáj...
-Igazad lehet.Olyan szépeket mondott és megsimogatta a pocakomat,ami már eléggé látszik és szedtem is fel pár kilót azt hiszem...-mondta Gemma félig könnyezve és félig sírva.
-Szeret titeket,ebben biztos lehetsz.

Bella-val vásárolni voltam.Rég volt már,hogy csak ketten menjünk valahová.Megakartam valamivel lepni Harry-t,de nem jutott semmi eszembe.Aztán megpillantottam egy állatkereskedést.Igen,ez pont jó lesz-gondoltam.Belépve a lány,aki a kasszánál állt elmosolyodott és hirtelen izgatottságot láttam a szemében.
-Sziasztok.M-miben segíthetek?-kérdezte.
-Szia.Még egyenlőre nézelődnénk.-mondta Bella.
-És milyen az élet a srácokkal?Olyan közvetlenek,mint a képernyőn?Mert sajnos én csak ott láthatom őket....-dörzsölte a kezét.
-Hát persze.De hidd el,ők is ugyan olyan emberek mint akárki.Néha fárasztóak,nagy szívük van és zárójelbe véve 'fájdalmasak'-mondtam nevetve és végigsimítottam a szíváson.A lány pedig elmosolyodott és azt hiszem  nagyon szégyenlős,mert látta a szívás nyomot és elpirult.Eltakartam...
-Ne haragudjatok a tolakodásért.Még be sem mutatkoztam.Honey Stevenson vagyok.
-Örülök,hogy megismertelek-mondtam mosolyogva.A lány végül egy husky-t segített kiválasztani.A kutya szemében szeretethiány látszott.Szeretetre volt szüksége,tőlünk majd megkapja..
-Viszlát és legyetek boldogak helyettem is.Szerencsések vagytok és azt hiszem...ők is veletek.-intett a lány.
Legyetek boldogak helyettem?Összeszorult a szívem.Hány rajongó lehet,aki reménykedik,hogy találkozik a fiúkkal és minden álmuk az,de nem biztos,hogy sikerül.Megfordultam...
-Megadnád a telefon számod?Kérlek..
Elég hülyén jöhetett ki,de segíteni szerettem volna a lánynak...
-P-persze-dadogott és elejtette a tollat,amivel a telefonszámot akarta felírni.
-Nyugi,csak nyugodtan-vettem fel a tollat.Ideadta a számot és hazamentünk.

**
Ezt hallgasd miközben olvasod.Bocsi hogy HSM.Régi-nagyon régi kedvenceim voltak ezek,kiskorom emlékei.De ezen akadt meg a szemem a youtube-on és azt hiszem ide illik:)
Harry hazajött én pedig készítettem vacsorát.Gyertyákat gyújtottam.Meg szerettem volna mutatni mennyi sokat jelent ő nekem.Nem akartam nagy felhajtást,de legalább annyit,hogy meghitt legyen.Belépett az ajtón és nagyot nézett.Az ujjasát ledobta a kanapéra és a fehér inge volt rajta.Odasétált hozzám nagy mosollyal a száján és megcsókolt.
-Hiányoztál.A nap minden percében mikor nem vagyok veled,hiányzol.-mondta és homlokát az enyémhez nyomta.
-Te is nekem...-oldalra lépett és zenét kapcsolt.
-Gyere ki a kertbe-mondta,megfogta a kezem és vezetett a hátsó kertbe.Felhős volt az ég,de ettől függetlenül nagyon szép idő volt.
-Táncolsz velem?Bár nem értek nagyon hozzá,de kérlek.
-Persze-mosolyogtam.Ő magához ölelt és érezhettem a jelenlétét,a szíve dobogását,ami csak értem dobog.Éreztem,hogy hevesebben kezd verni a szíve mikor kezét a derekamra csúsztattam.-Add a kezed-mondtam és ő tette,amit mondok.A hátsó kertben  mint akik most találkoztak és első randijukat élik.Csillogó szemeit néztem és levesztem.Beleszerettem teljesen  az én életem,a mindenem.Harry hevesen kezdett csókolni..
-Ne itt,ne itt a hátsó kertben.-mosolyogtam.
Nem bírtunk az érzelmeinkkel,amik csak úgy jöttek.Édes érzelmek,amiket egymás iránt érzünk.Harry gyengéd volt,még is olyan volt mintha már régen nem 'éreztük' volna egymást.Sietős...Én pedig nem bírtam betelni a látvánnyal.Az ő látványával.
-A ti-ed va-gyok sóhajtottam és akadozott lélegzetem elárult mindent.
-Az enyém-csókolt a nyakamba és mindent elfeledtetett velem.Apró csókokkal borított el mindenütt.Mindenhol éreztem.... A hasamban a feszítő érzés kezdett előtörni és végül a mellkasára fekve még levegőért kapkodva próbáltam megtalálni az utat a világba.
-Érted bármit megteszek:leszek a reményed,a holnapod,a jövőd és a szíved!"-súgta Harry.....

10 megjegyzés:

  1. Omg,ez-ez-ez perfect *.* <3 (am. kicsit lehet hosszabb a következő ) :DD

    VálaszTörlés
  2. Bár röviid :D.de jó :)
    udeesz vadoool :D <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon jó! imádom*--* de aranyosak:) siess:)

    VálaszTörlés
  4. De aranyos rész lett.! Nagyon tetszik.Siess a kövivel.!

    VálaszTörlés
  5. Hello! :))
    Nagyon jó lett! :))
    Kellemes Ünnepeket!

    VálaszTörlés
  6. basszus ennek a résznek a végét meg könyeztem nem rég találtam rá a blogra és teljesen meg fogot annyira jó és érzelemmel + eseménykben dús hogy egyszerűen IMÁDOM *.* xx
    UI:nagyon gyors a kövit :D

    VálaszTörlés
  7. ÓÓ nagyon szépen köszönöm :))))

    VálaszTörlés
  8. OMG!!!Ez elmondhatatlanul csodás,szép,eseménydús,romantikus... blog.Imádom!! :) Nehogy befejezd ezt a blogot,mert nagyon kár lenne érte.Amikor ezt olvasom,körülöttem megszűnik a világ!Olyankor se kép,se hang!!! :))) GRATULÁLOK!!!!!!!! További jó írást, és Kellemes Ünnepeket!! Puszii::Rita xx

    VálaszTörlés
  9. nagyon-nagyon köszönöm :')))))))) xxxxxx

    VálaszTörlés