2013. március 28., csütörtök

58.Rész.A Grammy és annak következménye...

Sziasztok.Köszönöm a komikat.Örömmel látom,hogy vannak angol olvasóim is :).Bocsi azoktól akik Swiftiek,nagyon bocsi,mert az ez előtti rész nem nagyon kedvezett nekik.Ez sem biztos,hogy fog,de ezt vegyétek figyelmen kívül.Szóval remélem jó alkottam:)Nem vagyok eltévedve,tudom,hogy nem nyertek a srácok Grammy-t,csak most ez tűnt a legjobb ötletnek :)xx
A dalszöveg megváltozott.Harry-re vonatkozó szavak,mondatok lettek az utolsóak.Nem tudtam,hogy ilyen könnyen megy neki valaki kifigurázása,vagy,hogy ilyen szöveget alkosson csak egy nézésből,mert látott minket.Harry az asztalra könyökölt és eltakarta a szemét.
'"So he calls me and he's like 'I still love you' British accent'''
-Nyugi,Harold.Hallod?
-Igen,csak.Rosszul esik..
-Elhiszem-hajtottam fejemet a vállára,mire ő megsimogatta a kezemet és a hajamba csókolt.A kis előadás után elnyerte a díjat és büszkén lépdelt a színpadon.Ide oda billegetve magát...Nekem sem volt jó érzés látni és hallani a barátom 'ex-barátnőjét',aki valójában nem is volt az.
-Azt hittem megbeszéltétek.-mondta Louis.
-Igen,úgy volt.De hallhattad.-motyogta Harry.
-Csak Paul ne legyen ideges...-mondta Liam.
Ebben a percben Paul Harry vállára tette a kezét.
-Bajban vagyok?-kérdezte Hazz.
-Nem.Ebben az esetben Swift kisasszony a hibás.De ne beszéljünk róla.Elég megaláztatás volt ez.Gyertek,ti következtek.-mondta Paul.
-Kívánj szerencsét kincsem.-mondta Harry.
-Sok szerencsét,ügyesek lesztek.Hidd el,és csak nyugalom.-csókoltam meg.
-Nem hiszem el,hogy ezt tette-mondta Melodie.
-Én sem gondoltam volna,hogy idáig fajul a helyzet,a Grammy-ig.-mondta Eleanor.
-Semmi gond,amíg Harry nem szomorú emiatt és az újságok nem figurázzák ki,addig elnézzük neki.-mondtam a számat lebiggyesztve.
-Ó drága-mondta Danielle.
-Reméljük megnyugodott-szólt Bella.
-Reméljük..-válaszoltam.

-Látod?Magabiztos voltál,ami azt jelenti,hogy Taylor-t most eszi az idegesség-mosolyogtam.
-Talán-puszilta meg az arcomat és mintha mér jobb kedve lett volna,mert egy nyugtató mosolyt küldött felém.Sorra nyerték a díjakat és az utolsó..az utolsó nyertes agyát húzták a legtovább.One Direction...-hangzott a műsorvezető hangja.Harry örömében felkapott és megpörgetett nagyon,nagyon örültem,ha ő örül,akkor én is.Sőt,boldog vagyok és össze vissza puszilgattam,mert tudtam mennyit jelent ez nekik.A srácok egymást is megölelték,olyan csoport ölelés volt.
-Most már láthatod milyen,ha ők díjat nyernek és te is átérzed,úgy ahogy mindannyian-mosolygott Dani.
-Ó,mennyire büszke vagyok erre az öt hülyére-motyogtam és a könnyemet alig tudtam visszatartani.A fiúk felmentek a színpadra,ahol Louis mondott egy kisebb beszédet,hogy megköszönje a díjat és lejöttek  kezükben a díjjal.
-Büszke vagyok rátok-mosolyogtam.
-Köszönjük-válaszolták a srácok,mire Harry átkarolt.
-Gyertek,menjünk.Ezt meg kell ünnepelnünk.-kacsintott.

Reggel hamarabb keltem,mint Harry.Hisz' suliba kell mennem,amihez semmi kedvem.Tudom,hogy Cinthia nem hagyja szó nélkül a tegnapi napot.Nem vagyok felvágós,de tudom,hogy ő annak fog beállítani.Beleborzongtam a gondolatba.Nem akarok veszekedni.Lementem a konyhába és az ajtón mintha kopogtattak volna.Kinyitottam és a reggeli újság pihent a küszöbön.
Címlapon: "Taylor Swift kifigurázta Harry Styles-t,de vajon mit szól ehhez a szívtipró barátnője?"(További információ a )1O.oldalon.
Na ez érdekes lesz-gondoltam magamban.Leültem a kanapéra,a saját kanapénkra.Olyan jó érzés kimondani,hogy a miénk,csak kettőnké ez az egész.De gyorsan visszaszárnyaltam a jelenbe.A szemeim kikerekedtek,mi van?-dörzsöltem meg a szemem.Ez borzasztó cikk.Bár,ha belegondolok itt jobban Taylor van fikázva,de akkor is.Tudom,hogy Tay is egy lelkileg összetört ember.Én is az lennék a helyében.Emlékszem,mikor azért vesztem össze Harry-vel,mert azt hittem Taylor kell neki,ők vették rá a hülyeségre.Megráztam a fejem.Együtt érzek vele,de miért kellett ezt a szövegváltoztatást megcsinálni?Még talán nem lennék ennyire ideges és Harry sem lenne az.
"Nem csak a Grammy körül van felfordulás a 1D életében.Liam Payne arra szánta el magát,hogy elkötelezve legyen.Vagyis másként értve valami készül a One Direction háza táján.Esküvő?Talán igen.Majd' meglátjuk mi lesz belőle.Sok tini lány álma és szíve törne össze.Egyenlőre sok sikert kívánnánk nekik.-írta az egyik újságíró" 
Hogy ebbe is bele kell szólniuk-forgattam a szemem.Lecsaptam az újságot az asztalra és mentem kaját csinálni.Közben forgott az agyam és egyre csak gondolkoztam.Ilyen lesz majd velünk is?Ilyen felhajtás?Igazuk van,talán ha hozzámennék Harry-hez több száz ezer rajongó,vagy talán millió élete hullna több száz darabra.Kész lett a kaja,de még Harry mindig nem jött le.Leültem és vártam,van még időm ezen gondolkozni,míg nem jön le.Vagy talán nem is akar esküvőt?Ó,nem vagy normális Statham-förmedt rám a tudatalattim.Megint kételkedek,nem,nem kellene így lennie.Túl sokat gondolkozok.Felvettem az IPhone-om és felnéztem Twitterre,volt utálkozó üzenet is.
"Azt hiszed elég jó vagy a világ leghelyesebb srácához?Akkor tévedsz.".Hát jó,tudtam,hogy ezzel fog járni,ha  együtt leszek Harry-vel.De olyan rosszul esik.Borzasztó rosszul.Az ilyen üzenetek veszik el a kedvem az egész élettől.De nem szabadna,hiszen van aki szeret...Volt pár twitt amin megakadt a szemem."Láttátok Stephanie ruháját?Olyan szép volt és Chanel." , "Ó de összeillenek.Álom páros Sarry." Sarry? Több ilyet találtam,de nem értettem.Összeolvasták a nevünket?Óh,már világos.Utánaolvastam Harry ex-barátnőinek.Alapjában véve mesélt nekem róluk,de ezt nem említette.Olvastam "Haylor,Carry...?" és ott van az a csaj,aki leszbikus lett miután Harry elhagyta.Fúj,hogy lehet idáig süllyedni?Bár megértem,azért tudom,hogy ilyen hatással van a lányokra.Rám is ilyen hatással van.Elpirultam,mert eszembe jutott az éjszaka.Te jó ég,meg kell néznem a tükörben...
Igen,jól gondoltam.Látszik a szívás.Amikor hozzáértem,felszisszentem.De elmosolyodtam.Az övé vagyok,igen.Az övé.Megjegyez engem,hogy mindenki tudja.
-Jó reggelt Steph-állt az ajtónál Harry és elmosolyodott.
Istenem,de aranyos és milyen sexy.
-Neked is jó reggelt-vigyorogtam vissza és a szívem csak úgy zakatolt.Az a látvány...grr.
-Nagyon fáj?-lépett oda hozzám és átkarolt.
-Nem.Így tudják,hogy hozzád tartozom.-pirultam el.
Kéjes vigyorra húzódott a szája.
-Biztos nem fáj?-puszilta meg az érintett helyen.-És itt?-adott lejjebb is egy puszit.Végigcsókolgatta a nyakam és aztán szája a számra tévedt.Alsó ajkamba harapott.
-Gyógyító a csókod.-mosolyogtam még mindig kábán a csókjaitól.
-Igen?
-Határozottan.De ezt azért majd visszakapod-mutattam a szívás nyomra.
-Hmm.
-Hmm?
-Hmm.
-Harry.Ne csináld ezt,mert így itthon kell maradnom és nem mehetek suliba miattad.
-Pedig jó lenne,ha maradnál.-vigyorgott.
-Hidd el,én is örülnék neki.De..de mennem kell.Menj enni, kihűl a kaja.-toltam el magamtól.Mert tudom,hogy ha a karjaiban maradok,akkor sokáig ott leszek.Sokszor engedek neki...
Meleg volt a levegő,elég jó idő volt őszhöz képest.Így felvettem egy farmer rövid nadrágot és egy inget.Örültem,mert újra egy nap,amikor nem kell a sulis egyenruhába öltözni.Az időjárás szerint ez az utolsó nap ilyen jó.Aztán már esős napok lesznek.Amikor kiköltöztem azt hittem mindig esni fog az eső,de nem.Változó az időjárás.Erről a változékonyságról jutott eszembe amikor az eső alatt csókolt meg Harry.Azt mondta ez volt a gyerekkori álma.Nem értettem ezt a gyerekkori álmot,de segítettem megvalósítani...
-Te nem jössz enni?-kérdezte Hazz.
-De.-ültem le mellé.

Mikor elpakoltam a tányérokat,felhívtam apát,hogy hogy érzi magát és Lorah-t is.Egyre kevesebbszer látom a családom.Harry is a családom része,de a többi tagjával alig találkozok.
-Ma elmegyünk nálunk?Kérlek.
-Persze.-mosolygott Harry és egy puszit nyomott a homlokomra.

A suliban nem volt unalmas egy óra sem.Valami messziről jött emberke tartott előadást.Volt olyan rész,amikor a tudományról beszélt.Itt untam meg..Csörgött a telefonom,mindenki rém nézett én pedig gyorsan kinyomtam.Aztán néztem meg ki volt az...Gemma.Miért hívott?Talán találkozni szeretne.Biztosan látszik már a pocakja.Olyan régen nem beszéltünk.
"Nem tudom miért nyomtad ki Steph.Harry szerint valami előadás mehet.Szükségem van a tanácsodra,ha hazamentél írj.Kérlek.xx G."
Megijedtem.Elég felkavaró sms....mi lehet?.
Komiba írjátok le,hogy szerintetek mi legyen a címe.A legjobbat kiválasztom és az lesz a rész címe:))

6 megjegyzés:

  1. nagyooon jóóóó Babócáám<3.csak igy tovább :)**

    VálaszTörlés
  2. Jó lett. :)
    Öhm... Grammy?? :DD Nem tudom, nem jut eszembe semmi más. :/
    Várom a kövit. :)

    VálaszTörlés
  3. Hello! :D
    Nagyon jó lett ez a rész is! Siess a kövivel! :))

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen!!!!:))) Tímea Pohli igazad van,nagyobb rész a Grammy-ről volt szó és a következményeiről,szóval a te kommented alapján lett a cím! xxxx

    VálaszTörlés