2013. március 8., péntek

50.Rész.Csak érted élek!

                                            Az I.Fejezet utolsó része ;)
*Zayn Szemszöge*
Néztem Melodie-t ahogy alszik mellettem.Nem volt szívem felébreszteni,olyan szépen aludt.Mellette fekve néztem az arcát és simogattam.Tervezgessem a jövőt,vagy ne?De biztosan vele akarom leélni az életem.
-Jó reggelt babe!-mondtam a barátnőmnek.
-Neked is édes-mondta Mel.
Ilyenkor reggel egyszerűen órákat bírunk együtt feküdni az ágyban.Csak öleljük egymást.Ez az,amit hiányoltam a többi lányból:őszinteség,kedvesség,bulizós én+szerénység.Hogy lehet valaki ennyire tökéletes?-és hogy lehet meg benne minden egyszerre?Én,Hazz és Niall úgy gondoltuk soha nem találjuk meg az igazit,de talán ez a kérdés nem tevődik többé fel bennünk.Harry-t soha nem láttam még így nézni egyik barátnőjére sem,de Steph más.Harry szerelmes....Niall szeme nem ragyogott még senkire ennyire,Liam nem törődött azzal,hogy hogy néz ki...most órákat tölt a fürdőszobában,hogy megfeleljen Danielle-nek,pedig Dani -nak ő tökéletes.Louis nem nevetett még ennyit Eleanor előtt.Én....az én szívem senkiért nem dobogott még ilyen hevesen.
*Harry szemszöge*
Reggelente nem is szerettem kinyitni a szemem,ha nincs mellettem az életem...:Stephanie.Máskor csak feküdtem a rideg ágyban és gondolkoztam.Most van mellettem "Valaki,akiért élek." Akiért érdemes élnem.Már régen nem voltunk a barátnőmmel csak úgy kettesben sehová.El kellene vinnem valahová.A turné lekötött,de most már csak egy koncert van hátra:a mai.Ujjaimmal végigsimítottam kezén és vállára adtam egy  puszit.Betakartam,mire ő odafordult hozzám ezért a paplan újra lecsúszott.Pislogott párat,majd mosolyogva közelebb jött,hogy öleljem át.Aludt tovább,miközben én a mai napon gondolkoztam.Először elviszem a London Eye-hoz,aztán a Temze partján sétálunk,este koncert...és végül újra az övé vagyok.Így tökéletesen be tudom osztani az időmet.Adtam neki egy homlok puszit és felkeltem,hogy felöltözzek.
-Harry,hová mész?-kérdezte Steph.
-Csak felöltözök.Felébresztettelek?
-Dehogy.Óh,csak..Nem feküdnél vissza mellém?..Légyszíves.-mondta félig zárt szemmel.Máskor ő kel sokkal hamarabb,ez most fordítva van.mindig megvárja,míg felkelek reggeli álmosságomból,úgyhogy engedtem neki és visszafeküdtem.
-De jó,hogy itt vagy-bújt oda hozzám.Annyira aranyos volt,hogy nem lett volna szép,ha otthagyom.
-Köszönöm,hogy tegnap bevallottad a tényleges érzelmedet-szorította meg pólóm alját.Elmosolyodtam,arcát megemeltem és egy csókot nyomtam szájára.Visszakuporodott az ölembe,amitől a mosoly még mindig nem fagyott le a számról.
-Egyébként sexy a reggeli hangod.Mondtam már?-kérdezte nyúzott hangon a barátnőm.
-Igen,Steph,mondtad már-nevettem.Én mondtam már,hogy milyen sexy,mikor felcsúszik a pólód és kilátást ad néhány dologra?-kérdeztem szórakozottan,míg a fedetlen területet vizslattam.Lehúzta a pólóját.
-Most miért?-húztam vissza fel?.Reakciója egy halk morgás volt.
*Steph szemszöge*
Aranyos volt Harry-től,hogy visszafeküdt mellém.Viszont,vannak olyan pillanataim,mikor szégyellős vagyok és ezt ő kihasználja a 'csúfoskodásra'-Na majd én megmutatom,hogy bátor is tudok lenni.Egyszerű nemességgel,egy majdnem hasra vágódással felálltam és ott flangáltam előtte.Direkt csináltam..Lehajoltam,hogy jobban lásson,mikor szedem össze felé a tegnap elhajított cuccainkat.
-Értem mit akarsz,de ezzel nem fogsz meg teljesen.-mondta Harry, és közben keze a fenekemre csúszott.Ha kevesebb ruhában lennél jobban értékelném-harapott alsó ajkamba.
**
-Milyen érzés újdonsült menyasszonynak lenni?-kérdeztem Gemma-t,mivel ketten takarítottunk.
-Nagyon jó érzés.Olyan...elkötelezett,még is felszabadult.-mosolygott.
-Látom rajtad.Ragyog az arcod.És a nászút merrefelé lesz?
-Az még számomra is titok,de biztosan jó hely lesz.Steph...olyan jó volt a tegnap este-áradozott Gemm.
-Elhiszem-mosolyogtam.Azt hiszem mindennel készen vagyunk,kivéve ezt-vettem ki egy szalag darabot a lány hajából.Erre nagyot nevettünk.Mivel nem találkozunk egy hétig...sok boldogságot és jó szórakozást-öleltem meg Gemma-t.
-Kincsem már mennünk kellene.-szólt Harry.
-Megyek,megyek.
-Látom nehéz elszakadnotok-nevetett Joe.Apa és ő valami közös programot terveznek Lorah és Anne is.
**
-Nem tudom,hogy te hogy vagy vele,de szeretek a London Eye-ban lenni.Még ha sok ideig is tart,míg lejövünk-nevetett Harry.
-Egyszer voltam,még mikor ide költöztem.De..szeretek kifelé bámulni az ablakból és az egész várost belátni egy csöppnyi kis helyiségből.
-Akkor beszállunk az egyikbe.-fogta meg a kezemet és egyszerre toppantunk be egy üres fülkébe.Csináltunk néhány hülye képet,és pár normálisat is,mert arra is szükség van néha napján.
-Gyönyörű,nem?-kérdezte Harry átkarolva engem.
-De,de..Csak újra suli,nem sokára és megint csak nehéz lesz beosztani az időnket.-biggyesztettem le a számat.
-Hey,ne szomorkodj.Ezt az egy évet már akárhogyan kibírjuk,aztán pedig lesz,ami lesz.-mondta Harry és valamin nagyon elgondolkozott.
**
A Temze partja nagyon jó hely a beszélgetésre,kikapcsolódásra.Hazz bátran kulcsolta össze ujjainkat.Nem érdekelték őt a bámészkodók,lesi fotósok.Leültünk az egyik lócára.Vett nekem fagyit.Elmeséltem neki,amikor még Zack-el voltam és lecsöpögtettem magam.Mint két szerelmes,akik nem tudnak betelni egymással,olyanok voltunk,pedig ez már nem egy új dolog.Két év nem kevés idő.
**
-Igazán jó ez a blézer-mondta Eleanor.
-Te beszélsz,divat diktátor?Mindenki így akar öltözni,ahogyan te.-viszonoztam kedvességét az igazsággal.
-És neked ez a haj,Bella.Soha nem leszek iylen ügyes-mondtam.
-Oh,Steph,ne túlozz-mosolygott.Csináltunk a lányokkal pár hülyülős képet,ami szerintem jól sikerült,bár a fényképekkel kapcsolatban elfogult vagyok.
Az "Over Again-t" énekelték a srácok,mikor Harry egy puszit küldött nekem jelezve,hogy most is rám gondol.Nagyon jól esett ez nekem.Annyira bizsergető érzés ez,mikor valaki ennyire szeret téged...
**
Kicsit...csak kicsit voltunk becsípve.Soha nem is iszok,de most megtörtént.Nem szoktunk a srácokkal mostanában ilyen bulikat szervezni.Nem nevezném annak...de volt zene és jól éreztük magunkat.
-Felelsz vagy mersz.-mondta Louis nagy boldogan.Valahogy mindig ő és Zayn ütik ki magukat ennyire.
-Ne csináljátok már-mondtam Harry-vel oldalt állva.
-Mert miért?Muszáj játszanotok.Mert különben ha nem játszotok,vagy kiestek,akkor pucéran kell a ház körül mennetek.Ez szabály.
Leültünk egy körbe.-Istenem,ilyen hülyék közül mentenél most meg!Nem akarom ezt,de annyira ismerem a srácokat,hogy tudom betartják amit mondanak.
-Szóóval Stephanie felelsz,vagy mersz?-kérdezte Eleanor.Ez nem jó.Az ilyen játékokban lúzer vagyok,mivel mindig én járom meg.
-Felelek-nyeltem egyet.
-Hmm.Melodie súgott egy kérdést El-nek.Basszus már csak ez kellett.ha Melodie fejéből pattan ki egy kérdés,az nem lesz kellemes.
-Öhm,szóval.Kivel volt a legjobb idáig?....
-Mármint a ..?..
-Igen,az-nevettek.Nyeltem egyet,de ez könnyü kérdés volt.
-Még szép,hogy Harry-vel.Ez nem kérdés.-nevettem.Húh,megkönnyebbülés.A többiek olyanokat bevállaltak,hogy csak néztem.Újra én következtem.
-Smárold le Zayn-t.-mondta könnyedséggel Liam,mire én meglepődött,félelemmel teli arcot vágtam.Melodie egyszerű hülyeségnek vette,szóval nem is figyelt erre annyira.Mit csináljak?Már az elejétől jóban vagyok Zayn-nel és akkor is úgy érezte,hogy kicsit több is lehet köztünk.Nem akarom ezt az érzést táplálni benne.Elhessegettem a gondolatot.Melodie a mindene,de akkor sem tehetem meg ezt.Ha pedig nem teszem meg,akkor ...akkor pucéran kell körbejárnom a házat.Uram Isten...Talán hogy hülyének nézzenek,azt már nem.Mit csináljak?
*Hey GUYS!Nem kaptam meg a kért komikat.Merre vagytok csajok?:/ Viszont nő nap alkalmából hoztam nektek a rész,és mert három feliratkozóval gazdagabb lettem,amit köszönök is :)) .Vajon mi lesz Steph-el?Megcsókolja Zayn-t?Zayn engedi?Vagy pucéran fogja körbejárni a házat és nem lesz jó vége?Minden meglehet...minden!Kérlek,komizzatok,mert vége az I.fejezetnek.Aztán készülök egy jó pár érdekesebb résszel,szóval megéri feliratkozni,komizni és várni!Azt is tudtotokra adnám,hogy ha ti is írtok blogot,akkor ott a chat,linkeljétek be nekem,csere fejében kiteszem a tieteket.Vagy akármi kérdésetek van,írjatok!:) xx.D.


8 megjegyzés:

  1. ne hogy megcsókolja Zayn-t!:D amúgy ez a rész is iszonyatosan jó lett*---* siess a kövivel:)x

    VálaszTörlés
  2. xxx imádom-imádom-imádom! gyorsan a következővel *.* :D

    VálaszTörlés
  3. Neee.Nem szeretmén ha megcsókolná Zayn-t! AMúgy nagyon jó siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  4. először is..nagyon jó rész..másodszoor..NE SMÁROLJA LE mert elmegyek nálatok és majd adok neked egy kis születésnapi meglepetést :d..az már biztoos..inkább szaladgáljon pucéran xd..és köszii a Zayn-es és Melodi-s szemszögeet :)..szrtlk <3<3<3

    VálaszTörlés
  5. Remélem hogy nem engedi Zayn hogy le smárolja.Mert nem tenne jót egyik kapcsolatnak sem.Nagyon jó lett és várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett.Várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
  7. mikor lesz következőő ? :3 ne kínozz minket

    VálaszTörlés
  8. már hozom is ha begépeltem ;)))

    VálaszTörlés