2013. március 6., szerda

49.Rész.Gemma's and Dan's wedding.

-El sem hiszem.A nővérem,aki mindig óvott és vigyázott rám,néha sikertelenül...Kész nő.-mondta Harry az ablaknál állva.
-Pedig el kell fogadnod.Rohan az idő-karoltam át.Ő megfogta a kezem és ujjaimra lágy puszit adott.
-Igazad van,de már öltöznünk kellene.Elkésünk-mosolygott.Felvettem azt a ruhát,amit nem régen vettünk Eleanor-al,Melodie-val és Bella-val.Úgy mentem le a nappaliba Anne-hez.
-Gyönyörű vagy lányom.
-Óh,köszönöm.Te sem vagy rossz passzban,meg kell mondjam.Bombázó anyuka vagy és egy ilyen anyának ugyan ennyire szép fia és lánya van.-mosolyogtam,mire Anne megölelt.
-Tényleg?Én is ilyen lennék?-kérdezte Hazz a hátam mögött.Nagyon-nagyon szép vagy kincsem,jól áll ez a ruha-karolt át Harry.
-Majd meglátjuk milyen lesz menyasszonyként-mondta gemma a hátam mögött.
-Gemm!-szólt Joe.
-Kislányom!Vagy is nagy lányom.Már azt sem tudom mit beszélek.El kell fogadnom:felnőttél és olyan vagy mint egy tündér-állt oda a büszke anyuka a fehér ruhás lányhoz.
-Ó,anya.Köszönöm,csak egyenlőre a hajam úgy áll mint egy boszorkánynak.meghúznád a fűzőt?-kérdezte Gemma.Segítettem neki.
-Ezt meg tudjuk oldani-mondtam.Bella-nak mindig én ügyködtem a haján,neki több tehetsége volt ehhez,mint nekem.Megpróbáltam először én ügyködni valamit,de féltem,hogy a szépből majd kreálok egy ronda hajat,ezért hívtam Bella-t,mivel úgy is ezt a szakmát tanulja.Tehát itt az idő,hogy megmutassa a tudását.Tíz perce sem telt,hogy Bella ideérjen.Perceken belül csodálatos frizurát csinált Gemma-nak.Addig a srácok mentek érdeklődni,hogy mi a helyzet az esküvő helyszínén.Már majdnem minden megvolt,mire hívott Harry,hogy a hely amit elrendeztek,az foglalt.Valami keveredést sikerült összehozniuk,így nincs esküvői helyszín.Szegény Gemma könnyei potyogni kezdtek.
-Az én esküvőm,mikor jól akarom magam érezni,mikor összekötöm az életem azzal az emberrel aki szeret és én is őt.Az a nap,mikor várom hogy minden jól menjen,de nem..
-Nyugodj meg,minden rendben lesz-mondtam és adtam egy zsebkendőt.Most már újra kell sminkeljelek,ne szomorkodj,van egy ötletem-mondtam mosolyogva.A Harry-ék hátsó kertje elég nagy volt,hogy megrendezzük ott az esküvőt kevesebb,mint másfél óra alatt.Mindenki idegeskedett,de visszahívtam a srácokat,Des pedig már intézte is a székek és a virágok elhozatását.A többit Joe rendezte.Meglepő módon a két 'apuka' meg volt egymás mellett...
**
-Köszönjük,hogy mindezt elrendezted nekünk-mondta Dan.
-Tényleg,te mentetted meg az esküvőnket.-mondta Gemma ás átöleltek mindketten.
-Semmiség.Csak gyorsan kapcsoltam.Na menjetek,már várnak titeket-mosolyogtam.
-Semmiség?Ez?Amit itt összehoztál?-fogta meg kezemet Harry.Gyere,induljunk-adott egy csókot.Elmosolyodtam és elindultunk Gemma és Des háta mögött.Mivel én voltam az egyik tanú,Hazz pedig a másik(Rajtunk kívül még Dan barátai és Gemma barátnői).Szét kellett válnunk,így a menyasszony oldalára álltam.
**
-Szeretlek-suttogta Hazz.Mire 'küldtem' neki egy apró puszit.Elgondolkodtam a szertartás alatt.Annyira átéltem,amit Gemm.Remélem...Harry.-vel örökké együtt maradunk,amíg csak lehet.Elképzelem a mi esküvőnket,annyira szép is lenne.A rokonoknak,és barátoknak folytak a könnyeik.Tényleg,nehéz lehet felfogni,hogy a kis Gemma már felnőtt nő.Még Lorah könnyei is folytak,amit apám egy öleléssel nyugtázott.A kis Nathan pedig úgy nézett ki mint egy aranyos kis vőlegény.Hamar le ment az egész...mármint csak a java.Ahogyan néztek egymásra Gemma és Dan...látszik,hogy igazi szerelem az övék.
**
Mindenki jól érezte magát,felszabadultan.Az emberek táncoltak és én is sok mindenkinek be lettem mutatva ezen az estén.Megismerkedtem Harry unokatesóival,régi gyermekkori barátjával és a nagymamájával.Úgy érzem nem véletlenül mutatott be nekik.Elmondása szerint még nem volt szerelmes.Lehet irántam szerelmet érez,ha ennyi mindent megtesz azért,hogy észrevegyem?Már el voltam fáradva és mondtam Harry-nek,hogy bemegyek.A bácsikájával való táncolás kicsit kifárasztott.Ő is jött velem.A régi szobájába vezetett be.
-Ez a tipikus Harry illat,még mindig-szippantottam bele a levegőbe.
-Miért?Milyennek kellene lennie?-kérdezte nevetve és bezárta az ajtót.
-Pont ilyennek-válaszoltam mosolyogva.Bekapcsoltuk a tv-t és néztünk valami zenés műsort,ami Harry-nek a kedvence.Az ágynak a támlájának dőltünk és az ölében álmosan néztem azt a zenés valamit,közben gondolkoztam.Olyan jól esik ez tőle,és az amikor bevallja,hogy szeret,bár azt nem hallottam még,hogy 'Szerelmes vagyok beléd Stephanie'.
-Szerelmes vagyok beléd Stephanie.-mondta Harry....
Szemeim kikerekedtek szava hallatán.Mintha gondolat olvasó lenne.Álmosságomból ez a mondat hozott vissza.
-M.-mit mondtál?-kérdeztem akadozott mondattal.
-Jól hallottad-nézett csillogó szemeivel.
-Harry.Te azt mondtad nem voltál még..
-De,most vagyok.Annyira erősnek érzem a kapcsolatunkat és ki merem mondani,ami a szívemen van.
-Tényleg így gondolod?-hajoltam hozzá közelebb.
-Semmiben sem voltam még ilyen biztos az életemben..
-Harry.Én is ugyan ezt érzem,csak féltem..-csókja betapasztotta a számat,azt hittem csak én érzek így,de rájöttem nem.Neki elég volt az én válaszom.Hajába túrtam,mire tudta,hogy megadtam megadtam magam.Ez a gyengeségem jele felé nézve.Idegfeszítően lassan húzta lefelé rólam a ruhadarabokat.
-Könyörögj.-mondta Harry.Egy árva szó sem jött ki a torkomon.Ez a darkos része,amit imádok.
-Könyörögj.-hajolt felém és meleg lélegzetét éreztem magamon.
-Kérlek,Harry,kérlek-mondtam halkan.Ujjai gerincemet érintetté,miközben szánk folyamatos kapcsolatban volt.Ajkaink súrolták egymásét,a levegő nehezebb volt közöttünk.Minden egyes simítással,érintéssel hatott rám.Tudta ilyenkor mennyire tehetetlen és telhetetlen vagyok.Mellkasán feküdtem,mire ő kifésült néhány hajszálat a hajamból.Azt a tökéletes képet,amit ő nyújtott,semmi nem múlhatta fölül és senki.....
*HI EVERYONE!Lehet h rövid rész lett de bocsánatot kérek ezért.Remélem tetszett ;)) xx

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett attól függetlenül,hogy rövid.Remélem Harry hamar megkéri Stephani kezét vagy valami! Nagyon tetszik.Siess a következő résszel!

    VálaszTörlés
  2. Annyira csodállak,hogy ilyen jól írsz :D remélem hamar hozod a következőt :D

    VálaszTörlés
  3. Én pedig nagyon szépen köszönöm!!! :))
    Csak két komi?Lányocskáim..:///

    VálaszTörlés
  4. csodás mint mindig!*----* imádom a blogodat! siess a kövivel!:))x

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó az egész blogod.
    Nagyon bírom ahogy írsz.
    Remélem h nem egyhamar lesz vége.
    És ha már a végénél tarok,akkor azt szeretném kérdezni,h hány részig fogod írni?
    És várom a kövit :D

    VálaszTörlés