2013. március 11., hétfő

51.Rész.Emberi kapcsolatok...

Mit csináljak?Mindenki kiütötte magát annyira,hogy ne legyen józan esze?Ki kellene valamit találnom.Harry suttog..
-Ne tedd,kérlek!-mondta halkan.Körülnézek.
-Majd én megteszem!-kiált Niall hercegi önfeláldozással.Vállalom Stephanie helyett,hogy pucéran megtegyek egy kisebb távot.Semmi gáz nincs benne.
Még hogy semmi?Na persze..
-Nialler erre semmi szükség.-szólaltam föl.
-Ez a játék hülyeség,nem jó kockára tenni az "Emberi kapcsolatok-at" .
-Igazad van-szorította meg a kezemet Harry.
-Akkor kezdj öltözni-mondta Louis szórakozottan.Niall leöltözött,mire Hazz-nak volt annyi esze,hogy eltakarja a szemem.
-Komolyan mondom,idősebb létetekre azt hittem több eszetek van-viccelődtem.Megnyugodva,bár kicsit még is félve fújtam ki a levegőt.Mindenki bekuporodott az ablakba,végignéztük,míg Niall egy dísz növényt maga elé tartva végigjárja a házat.Bella a fejét fogja.
-Istenem,csak észre ne vegyék.!
-Nyugi,nem láttunk fotósokat.Biztosan nem lesz belőle semmi,ha pedig igen...-ezt a mondatot gyorsan kijavítottam.Vagy is..nem lesz semmi-nyugtattam.Az ír srác diadalittas mosollyal jött be a házba.
-Köszönöm-öleltem meg,még mindig a dísz növényt tartotta maga elé.Oopsz,bocsánat-megyek kicsit messzebb tőle.
-Azt hiszem fel kellene öltöznöd-tolja be a nappaliba Bella meztelen barátját.
.Azt hittétek muszáj megcsinálnotok?-vigyorog Zayn oldalt.
-Tee,te nem lehetsz ilyen..Azt akarod mondani,hogy nem kellett volna megtennem sem nekem,sem Niall-nek?!Most megöllek Malik.-morgok és kezembe veszek egy kis lisztet...na jó,legyen az egész zacskóval.
-Nee,te pedig nem teheted ezt.Csak vicceltem Steph-mondja a "rossz fiú" és közben majdnem elesik.Száján még mindig rajta van a mosoly..
-Ó dehogynem-mondom,mire Harry nevetni kezd.
-Ne haragudj drága Zayn-em,de ezt most megérdemled-nevet Melodie.
-Csajok ez csak egy kis hülyülés V.O.L.T-a volt szót akadozva mondja ki a rá öntött,már szájában is érezhető liszt miatt.
-És holnap mi lesz a reggelivel?-kérdezi az aranyos ír manó.
-Niall!-mordul fel mindenki.
-Jobb lenne,ha most...hagynánk őket-mondja Bella.
Zayn úgy nézett ki,mint valami hó ember.
-Ezt tényleg megérdemeltem-mondja Zayn.Jaj,ne haragudj már Steph.-kérlel Zayn.
-Ráértek ezt még megbeszélni,de menni kellene aludni..-mondja Harry.
-Nem értem,hogy hogy tehette ezt.fortyogok magamban.
.Steph,nyugodj meg,inkább gyere és menjünk fel,te is és én is álmosak vagyunk.
-De...-csattanok fel.Harry átölel..
.Nem,te csak nyugodj meg.Holnap megbeszéljük-mondta.Az észrevehető volt,hogy én és a barátom nem ittunk sokat,sőt mi igen is keveset ittunk.
**
Forgolódok,nem tudok aludni.Még mindig a 'tegnap' este miatt.Hajnali 3 óra és én még nem alszom.Harry védelmező ölelése kicsit megnyugtatott.Próbálom magamról lehámozni végtagjait és megszabadulni érzéki 'fogságából',ami végül sikerül is.Ránézek a barátomra és mozdulatlan az arca.Mivel elég rossz éjszakám van,gondoltam lemegyek a konyhába.Meglepetésemre Liam is lent ül.Ilyenkor?Miért is olyan meglepő,én is fent vagyok-forgatom a szemem,csak is magam miatt.
-Te sem tudsz aludni?-kérdi elszomorodva,
-Igen,de ez mellékes.Miért vagy szomorú?Történt valami?Danielle?A családod?
-Az utolsó előtti.
-Miért?Mesélj,mi történt.
-Felhívtam.Jobban mondva csak hívtam volna,de nem vette fel.1-kor hívtam végre felvette,motyogott valamit és aztán letette.
-Liam!Biztos nem volt ideje,hisz' ő is dolgozik.Azon pedig ne csodálkozz,hogy az éjszaka közepén felhívod és csak motyogni fog.Szerintem mindenki azt tenné-nézek rá tanítóan.
-Igazad van Stephanie,te nem hiába tanulsz ott ahol tanulsz.Managament-nek való vagy.Olyan...Paul-os tanácsaid vannak.-mosolyog.
Paul-os tanácsok?Ezt bóknak veszem...Belül kicsit büszkeséget éreztem.Ezek szerint megérte ennyit tanulni.De ez nem változtat a helyzeten.Még mindig hallgatok...Kiveszem a hütőből a tejet és mellé egy poharat is teszek.
-Idd meg.Jobban fogod érezni magad s aludni is tudsz majd.
Magamban eldöntöttem,hogy felhívom Danielle-t.
Te jó ég!Miért nem jutott nekem is eszembe,hogy tejet igyak?Most még mindig Harry ölelésében lehetnék kizárva a külvilágot,csak ő és én.Még a jóleső gondolattól is megborzadok..elmosolyodom.
-Köszönöm.Tényleg jó ötlet-mondja örülve.
-Viszont én most megyek.További jó éjt..vagy reggelt-intek.
-Várj Steph,tudnod kell,hogy Zayn nem akart rosszat és nyugodj meg.Látom nem vagyok egyedül a feldúltságommal.
A fenébe..pedig próbáltam leplezni..Tényleg jó ember ismerő Liam.
-Megpróbálok megnyugodni-mosolygok és felsétálok.Visszafekszem a jó,meleg ágyba.Harry karjai újra magukhoz ölelnek.Érzi a jelenlétem,ez már telepátia,aminek magamban nagyon is örülök.Megpuszilom aranyos arcát és elalszom.
**
Borzasztó nagy öröm volt bennem,hogy végre volt egy teljes napom,hogy Harry-vel legyek.Két évre összesűríteni mindent,Jesszus!Nagyon nehéz az iskola.Még nehezebbb az időbeosztás.Ja,és hát Cinthia.A nap barnított bőrével dicsekedik és semmit sem változott.Míg az én bőröm fehér,kis barna árnyalattal.Soha nem fogok lebarnulni...Mintha csak Niall testvére lennék..testszínemet nézve.Harry szerint pedig már túl vékony vagyok.Keveset eszek.Az én részemről ez csak egy kis súly csökkenés.Aggódik miattam.
Nathan-ra vigyáztam,mikor Harry csöngetett.
-Sziasztok.Hát szia te kis vas gyúró-üdvözölte a testvéremet és bezárta az ajtót.
-Greta merre van,hogy te vigyázol rá?
-A másik szobában.Csak nem akartam,hogy kevés törődést érezzen az öcsém.Tudod,hogy apa és Lorah dolgoznak és csak este jönnek haza...
-Értem mire célzol-mosolyog.Mi lenne,ha ma kikapcsolódnánk?-kérdezte reménykedő hangon,hogy helyeslem-e,amit mondd.
-Nem tudom Harry.Tanulnom is kellene.
-De mindig tanulsz.Ne legyél már ilyen-biccenti meg fejemet az övével.Szánj rám is egy kis időt-jön közelebb hozzám,mire leteszem az öcsémet..
Olyan perzselő tekintettel néz rám,hogy nem utasíthatom vissza.
-Legyen-mosolygok.
-Reméltem-harap lágyan alsó ajkamba,majd egy apró csókot nyom a számra.Bowling pálya a Stratford Street-en.Jó?-kérdezi.A srácok is jönnek.
-Persze,csak feltalálom magam pár nehéz golyó és célzó képesség társaságában-nevetek,.
-Majd én megtanítalak,ne aggódj-viszonozza mosolygásomat.
-Tudod a mostani napjaimat.Tanulok,tanulok,felvigyázó vagyok és lassan rád is vigyáznom kellesz.
-Miért?...másodperceken belül megy a válasz.Nathan fejbe vágja a gumi kalapáccsal.
-Na ,ha így állunk-viccelődik Hazz és átveszi tőlem az öcsémet.Nathan csak vigyorok és néha még kacag is.hogy el lennének ők ketten,ha nagyobb lenne Nathan.
**
-Steph..
-Hmm?
-te..te majd szeretnél gyerekeket ugye?-kérdezi Harry félve,mire mosogatás közben majdnem elejtem a tányért.
-P..persze,de miért?
Nem nyilvánvaló,hogy majd tőled akarok gyerekeket Styles?...-szólal meg tudatalattim.
-Csak elgondolkoztam.
-Harry,drága nem most.Persze ha a sulinak vége és úgy döntesz,hogy mellettem akarod leélni az életed és..-nem mondhattam tovább a mondatomat.Harry ajkai az enyémen voltak.
-Még szép,hogy veled fogom elkötelezni magam.Majd olyan pisze orrú gyerekeink lesznek,csillogó szemű,szép ajkú..-mondja mosolyogva.Hangneme kicsit komolyabbra vált.
-Akármilyen lesz ő,vagy ők..Nekem tökéletes gyermek lesz,mert kettőnktől fog származni.
-Az én vérem és a te véred..Stephanie.-mormogja és szája újra az enyémre tapad.
-**
-Igen,azt az egyik fehéret kérem nőiben,a másikat pedig a bal sarokban,a feketét,azt én kérem.-mutatja Harry az ott dolgozó lánynak,aki tátott szájjal figyel rá.
-Nézd-mondja Zayn,megbökött és a lány felé mutatott.Ne gondold,hogy nem veszik észre a fiúk,hogy kinek ki jön be-mondta mellettem állva.
-Semmi baj.Biztosan egy rajongó-mosolygok.
-Én nem vagyok benne olyan biztos.Nézd,ahogy Harry-t bámulja.Csorog a nyála.A helyedben megmutatnám,hogy van barátnője-lökdös biztatóan Malik.
-Jól van na,hogy oda ne rohanjak..
-Pedig rohanhatnál..
De mit akar Zayn,mit csináljak?Akasszak Harry nyakába egy táblát olyan felirattal,hogy "Sajnálom.Mr.Styles már foglalt" ..-vagy mit?
-Harry gyere-mosolygok és köszönés képen a lány felé bólintok.
-Megyek kincsem-mondja és átnyújtja az egyik pár cipőt.A lány még mindig tátott szájjal néz a csodálattól,meg gondolom Harry megbabonázó szépségétől.További reakcióját már nem látom a lánynak,mert megfordulok és Harry társaságában elsétálok.Olyan 'De jó,hogy hallgattam Zayn-re' fejet vágok.Zayn tartja a kezét,hogy belecsapjak.
-Ó igen-mondja.
-Malik,te minek örülsz annyira?-kérdezi Harry.
-Semmi,semmi.Láttad volna a csaj arcát.Apám,az állati volt.Harry-nél nem menő az ilyen hajdobálás,cicababa stílus,amit ez a lány művelt.
-Akkor mi nála menő,vagy a nyerő?
-Hát nem ismerted ki?...Te vagy nála a nyerő.
Nyeltem egyet,kifújtam a bennem felgyülemlő nehéz levegőt
-Köszönöm Zayn.Igazán jó barát vagy-mosolygok.
**
-Nem jó-nevet Harry.
-Akkor gyere és mutasd meg-vigyorgok.Lassan mögém áll,csípőjét az enyémhez nyomja,mitől lezárom a szemem,veszek egy mély lélegzetet és újra kinyitom.Elgurult a golyó és minden bábut sikerült leütnünk.
-Ezt így kell-suttogja a fülembe.Megfordultam,lágyan megcsókoltam.Homlokát enyémhez nyomta..Mosolygott..
What's up guys?:) Köszönöm a komit és az újabb feliratkozót.Remélem jó részt sikerült remekelnem,szülinapom ellenére,mert alig volt időm.A KÖVETKEZŐ RÉSZ 7 komi és egy feliratkozó után jön ;)).


7 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy mostanában nem írtam, de attól még nyomon követtem a történetet és mindegyik rész (akárcsak ez) nagyon jó lett. :)
    Várom a kövit! :D

    VálaszTörlés
  2. köszönöm szépen.és bíztam abban,hogy nem hagytál fel az olvasással!:)))

    VálaszTörlés
  3. Mint mindegyik ez is szuper lett. :) következőt kérünk gyorsan!!!

    VálaszTörlés
  4. eszméletlen,tényleg ahogy írsz! imádom ezt a blogot!(: csak így tovább. és siess a következő résszel!:))x

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szuper lett! Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  6. Nézz be a blogomra :D Van ott neked még egy meglepetés ! <3
    www.youaremy-heaven.blogspot.hu

    VálaszTörlés