2013. május 20., hétfő

76.Rész.Payzer's wedding...

*Sorry,hogy nem írtam hamarabb,de most jutottam nethez.(szülői szigor xd.)Remélem tetszeni fog ez a rész is és mégegyszer bocsi,hogy nem írtam hamarabb:)Két feliratkozó és elegendő komi után jön a köv.rész:) I hope you enjoyed.XX
A hintaszékben ültem,amit Eleanor-tól és Louis-tól kaptunk.A harmadik hónapban már kicsit nehezebb megmozdulnom,így inkább csak pihengetek.A gondolatok már lyukat ástak a fejemben még mindig anyámmal és a kicsikkel kapcsolatban.Két hónap elteltével még mindig ezen jár az eszem.Ide jött és elrontotta a bulinkat,mindenkinek fájdalmat okozott.Megráztam a fejem a gondolatra.Harry mellém ült és adott egy puszit az arcomra aztán a hasamra.Nagyon jó apa lesz belőle,ezt garantálom.Mindentől és mindenkitől véd,néha még a széltől is.Ezen a napon különösképpen megszeretne védeni mindentől.Sajnos az érzékenységtől még ő sem tud megvédeni,amit ma Danielle és Liam esküvője fog okozni.Az újságok mind ettől hangosak.A legtöbb rajongó már a ruha választáskor ott szeretett  volna lenni,de ezt megakadályozták a testőrök.
-Készen állsz a mai napra kincsem?-kérdezte Harry.
-Szívem,azért tudok járni és ne aggódj már annyit-túrtam a hajába.
-Nem aggódom,csak tudod...apai ösztönök-nevetett,mire én is elmosolyodtam.-Na menjünk öltözni,mert már csak egy óránk van-fogta meg a kezem és bementünk.

-Nee-kiáltottam.Harry gyorsan beszaladt hozzám.
-Mi a baj életem?-kérdezte.
-Úgy nézek ki mint egy bálna-fogtam meg a ruhám sarkát és kicsit felhúztam.
-Nem igaz.
-De nagyon is igaz.Te csak azért mondod,hogy ne bánts meg ezzel.
-Ezt csak te gondolod.Én máshogy látlak téged,mint te magadat.-vette tenyerébe az arcomat.-Te nőből vagy.A nők mindig is önértékelési problémákkal küzdöttek,ellentétben a férfiakkal,épp ezért látunk mi benneteket másnak.Gyönyörűnek...
-Ó Harry.-öleltem át.
Kézenfogva mentünk ki és a ruhám miatt nem voltam valami boldog,de ha Harry-nek megfelel,akkor nem panaszkodom.Senki másnak nem akarok megfelelni,csak neki..

Mikor megérkeztünk az esküvő helyszínére,mindenki szaladgált és kereste a helyét,az emberek lassan gyülekeztek,de velük együtt egyre több újságíró is.Több száz méteres körzetben le kellett zárni az egész területet.Előre láttam a mi esküvőnket,a felhajtás alapján.
"Stephanie terhes,emberek fényképeket..tedd át a lencsét.Most.."
"Harry,miért nem adtátok tudtára az embereknek?,'Mennyire előrehaladott már a terhesség?'-jöttek a kérdések és a vakuk csak úgy villogtak.Azt hittem elsírom magam,nem bírom tovább.Harry lágyan fogta a kezemet és maga előtt vezetett engem.A testőrök pedig szintén körülöttünk voltak.
-Örülök,hogy átjutottatok,de jöhettetek volna a hátsó kapunál is-ölelt meg Danielle.
-De nekünk senki nem mondta-forgattam a szemem.
-Senkinek nem mondtuk,hogy ott jöjjön.Ez már megszokás,hogy így játsszuk ki a médiát-mosolygott Liam.-Egyébként hogy van a kismama?
-Érzékenyen-válaszoltam.-És egy bálnának érzem magam,de már lassan elfogadom.A terhesség egy áldás,nem pedig teher,szóval már jobban vagyok.
-Reméltük-jött oda Niall.
-Niall,Bella-öleltem meg őket is.-Milyen volt a kempingezés?-kérdeztem.
-Nagyon jó,kivéve azt,amikor véletlenül legurultam az ágyról,valaki terpeszkedése miatt-bökött a szőkeség vállába.
-Áucs,ez fájt.Bella,már sokszor bocsánatot kértem-ölelte át a lányt.
-Jó,jó.-mondta mosolyogva.
-Így,hogy mindenki összegyűlt,már csak az utolsó simításokat kellett végezni mindenhol és egyben Danielle ruháján is.
-Gyönyörű vagy-mondta Melodie Dani-nek.
-Remélem tökéletes lesz ez a nap-mondta a menyasszony.
-Mi is reméljük,hogy ez lesz a legszebb nap az életedben-mondta Eleanor.
-Sok szerencsét!-mondtuk mindannyian.
Danielle édesapja ott várta már a templom ajtajánál.A fátyol Danielle arcába hullott,várva a nagy pillanatra,amikor Liam a csók jelenetnél elemeli onnan.Dani apja megkarolta lányát és büszkén egy puszit nyomott az arcára,aztán lassan lépdelve indultak el az oltár felé.Mindenki szeme a menyasszonyra irányult,és ámulattal nézték bevonulását.A zene ütemére lassan sétáltak.Liam arca felragyogott.A büszke rokonok reakciója belőlem is érzelmeket váltott ki.Harry rámnézett és elmosolyodott.Arra gondoltunk,hogy nem sokára mi is itt fogunk állni ketten az oltár előtt.Még Harry pillantásában voltam elveszve,amikor érezni kezdtem,hogy szédülök......

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó csak olyan rövid :(((( Kérlek Siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! :)) Egy kicsit tényleg rövid. :( Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó……csak kár hohy rövid,de nagyon jó!! Siess a kövivel……:)

    VálaszTörlés
  4. nagyon jóó:))
    örülök hogy segithetem..ha nem is sokaa..de na:)<3

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Van számodra egy meglepetésem! Nézz be: http://iwannabelast.blogspot.hu/2013/05/award-i.html

    VálaszTörlés
  6. Ajándék :D
    http://iloveharrys.blogspot.hu/2013/05/nyertem-koszonom-az-ajandekot-noeminek.html

    VálaszTörlés
  7. Jajj nagyon szépen köszönöm :)))) <333

    VálaszTörlés