2013. május 2., csütörtök

71.Rész.Birthday party and....

Harry szülinapja is elérkezett.Egy bulit szerveztünk neki a srácokkal.Húsz évesen már elég felelősségteljesen kell gondolkoznia és ezt is teszi.El sem hiszem,én tizennyolc leszek,ők pedig húsz és összeházasodunk.Gondoltam volna ezt valaha?Még csak álmomban volt jelen ez a gondolat.Visszatérve a bulira,hát nehéz volt megszervezni,hogy Harry ne észleljen semmit belőle.A kaját,a díszítést titokban rendeltük,csináltuk meg.Azt adtam be neki,hogy valami bogár irtás miatt nem lehet menni a közös házunkba egy ideig.Tudom,hogy nincs ennyire hülye,hogy bevegye,de remélem nem sejti mit akarunk.Már pár nap telt el az igazi születésnapja óta,de egy nap nem elég a megszervezéséhez.Épp Holden-nel játszottam és vártam,hogy Liam és Niall feltették a "Boldog születésnapot Hazz" feliratot,mikor Danielle lépett be az ajtón.
-Sziasztok.Na hogy álltok a munkával?Minden megvan?Liam,az esküvői hellyel kapcsolatban szóltak,hogy már bejegyezték nekünk a helyet és a kaját,a székeket és a virágok színét kell elrendeznünk.-mosolygott Dani.
-Be vagy zsongva Dani-nevetett Louis.
-Nem is.Csak egy kicsit.De ki ne lenne ilyenkor bezsongva?Elvégre egyszer van ilyen alkalom az életben.
-Hát,ahogy én Liam-et ismerem,háromszor is elvesz téged feleségól-nevetett Zayn.-örülj,hogy eltökélt.
-Zayn-vágta oldalba Liam.-De egyébként tényleg így van.Khmm.-köszörülte meg a torkát.
Danielle-nek felcsillant a szeme ezeknek a mondatoknak a hallatára.
-Na mindegy-rázta le a gondolatot a lány.-Hogy vagy drága?-kérdezte tőlem Dani.
-Nem annyira jól-biggyesztettem le a számat.-Mostanában egyre többször van az,hogy rosszul érzem magamat és gyenge is vagyok.Pedig mindig az az energiával túlfűtött lány voltam.Remélem elmúlik ez egy kis idő múlva.
-De ezzel nincs baj,ilyenkor mindenki fáradékonyabb.
-Milyenkor?-kérdeztem vissza.
-Hát az időváltozás miatt.-mondta Danielle.
-Segítenél légyszi'-kiabált ki a konyhából Melodie.
-Megyek-szóltam,Danielle pedig odament Liam-hez.-Itt vagyok.-Bella-t mikor láttuk utoljára?
-Tegnap Steph,tegnap.
-Jaj,igaz..Tényleg.Feledékeny is vagyok.Ne már.Vagy inkább a kérdést nem jól tettem fel.Mikor beszéltünk vele úgy hosszan,mint máskor?-kérdeztem.
-Niall-el mostanában elég jól elvoltak,jobban mint máskor és Bella gondolta,hogy az ők kapcsolatuk is elég erős ahhoz,hogy...hogy összeházasodjanak,de ezzel van egy kis gond.
-És még is mi?
-Az,hogy Niall nem az a házasságkötő típus.
-Ez hogy jön ahhoz,hogy mostanában nem beszél velünk?
-Úgy,hogy két napja összeveszett ezen Niall-el és nem szívesen jön oda,ahol így mindannyian vagyunk.Mert rosszul esik ez neki,hogy mások kapcsolata egy újabb szintre lépett.Az övék pedig.De már kibékültek,úgyhogy mindegy.Bella elfogadta ezt,amióta tegnap Maura-val beszélgetett.
-Na hát,ez érdekes.Pedig mindig olyannak gondoltam Nialler-t,hogy hamar elkötelezi majd magát,de nem.Én is elfogadom a döntését.
-Én is elfogadom.Nem tudom mi baja van ezzel-rántotta meg a vállát Mel.-Egyébként vettem tegnap Waliyha-nak,Donya-nak és Safaa-nak ruhákat.Megnézed?nem tudom,hogy tetszeni fog-e majd nekik.
-Persze-töröltem meg a kezem.

Kényelmes ruhát vettem fel.Jól akartam érezni magam,nem pedig bebábozódni.Sokat kellett tanulnom és ki akartam kapcsolni kicsit az agyam ebből a dologból.Nem is értem mire ennyit tanulni.Sosem fogom megérteni,hogy a menedzsereléshez szükségtelen tantárgyakat hogy fogom majd felhasználni a munkámban.Harry-nek írtam egy üzenetet,hogy már jöhet a házba,mert tiszta minden,szóval a fiúkkal hozzánk jöttek.A szülők,barátok,sztárbarátok is eljöttek a buliba.Rita-val és Grimmy-vel álltam az egyik lámpa alatt,ami le volt kapcsolva és beszélgettünk.Kérdezgettek és biztattak a házassággal kapcsolatban,Grimmy pedig nevettetett.Pedig pont vissza kellett volna fognom magamat,mivel egy meglepetés buliról volt szó.Láttuk a fekete Range-Rovert megállni a ház előtt és még két autót.Megérkeztek a srácok.Eleanor bekapcsolta az égőket,amikor Harry megérkezett.Olyan meglepődést,mint Harry arcán láttam,még sosem tapasztaltam.Tényleg nem tudta.Magamban örültem,hogy sikerült titokban tartanunk.Pedig általában az ilyen nem szokott sikerülni.Odaszaladtam hozzá és átkaroltam a nyakát.Megcsókoltam és egy pezsgőspoharat nyomtam a kezébe.Levette a kabátját és mosolyogva nézett körbe.
-Harry-re!-emeltem fel a poharat és újra megcsókoltam a jövendőbeli férjemet.
-Köszönöm-suttogta,miközben megzavartak minket a Harry mellé álló emberek.Mindegyikük kezet fogott vele,vagy éppen megölelte és boldog 'utol szülinapot' kívánt neki.Anne tette a vállamra a kezét és mikor hátra néztem,mosolygott.
-Tudod,mi soha nem csináltunk neki ilyen party-kat.Mint láthatod,nagyon örül neki-mutatott a szülinaposra.-Boldog.
-Igen-mosolyogtam vissza.
Des és Joe pohárköszöntőt mondtak,ezen kívül még Hazz unokatesója és nagynénje is.Aztán mindenki leült enni.Harry tényleg boldog volt és értetlenül nézett rám.
-Mi az?-kérdeztem.
-Csak nem értem,hogy hogy tudsz nekem ennyiszer örömet okozni.Csodás vagy-puszilta meg a homlokomat.
-Azért ne túlozz-vigyorogtam.
Rengeteg kaja volt az asztalon és Anne erősködött,hogy ennem kell,mert túl vékony vagyok,így hallgattam rá.Beszélgettünk és én csak hirtelen felálltam az asztaltól és szaladtam a fürdőszoba felé,mint aki neki akar rontani a falnak,Harry pedig utánam jött.
Lehajoltam és az egész napi kaja kikívánkozott belőlem.Hazz megfogta a hajam és megvárta,míg vége lesz a rosszullétemnek.Megmostam az arcomat és a mosdónak támaszkodtam.Harry átölelt és megkérdezte,hogy hogy vagyok.Nem voltam jól,igazán nem voltam jól,de nem akartam elrontani a buliját,ezért hazudtam.
-Jól vagyok.
-Nem,nem vagy jól.Menj feküdj le.Menjek veled?
-Nem,Harry,menj a vendégekhez.
-Felküldöm Melodie-t és Bella-t.
-Oké.-válaszoltam.

Az ágyon fekve már már azt éreztem,hogy végem van.Erős hányingerem volt és fejfájásom.Feljött Mel és Bella,hoztak gyógyszert,de még azt sem volt kedvem bevenni.
-Várj csak...Te nem?...Áh,mindegy.Mikor.Hagyjuk.nem komplikálunk-vetette el a gondolatot a barátnőm.
-Egyszerű gyomorrontás Melodie-förmedtem rá...




7 megjegyzés:

  1. jaaaj:)végre:33
    nagyon jó lett manóóm<3
    siess a kövivel:))*

    VálaszTörlés
  2. Jujj, de jó, hogy felraktad! :))
    Nagyon jó rész lett ez is. Steph csak nem terhes?! :))
    Siess a kövivel, légyszi!

    VálaszTörlés
  3. Jön a kicsi Harry,jaj de jóóóóó :3 imádom
    siess a kövezkezővel!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó!! Siess a kövivel már nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra! :)

    VálaszTörlés
  5. szupppper rész lett *-*
    várom a folytatást :))

    VálaszTörlés