2013. április 10., szerda

65.Rész.Good and bad...

Hi!Megérkezett az új rész,a betegségem ellenére is.Nátha+torokfájás+könnyező szemek.Köszönöm az új feliratkozókat,mert nem is egyet kaptam!:)A komikat is köszönöm:).Remélem tetszik az új design és a rész is tetszeni fog.Az új rész 8 komi után jön:)Remélem össze tudjátok hozni.Ha még nem is lesz meg az összes komi,legalább egy feliratkozót pls:).Bízom bennetek!:)XX.
Ismerős látvány fogadott,mikor beléptem Zayn szobájába,csak most már nem üres cigarettás dobozok mellett.Maga volt,kezében egy lapot  szorongatva.Odasétáltam és leültem vele szembe.Zayn szája elé tartotta a kezét és az állát dörzsölte.Könnytől csillogott a szeme.
-Szia.Nem zavarok?-kérdeztem.
-Nem,dehogy.Épp hozzád akartam indulni,csak még fel kell fognom,azt amit a papírra írtak.
-Meg van a terápia eredménye?-kérdeztem fojtott hangon.
-Nézd meg-nyomta kezembe a papírokat,amiből idáig azt hittem,hogy egy van,de egy egész sorozat.
-Zayn..te...már nincs semmi baj,egészséges vagy-megnyugvás töltötte el a szívemet és szorosan megöleltem.
-Tudom.Hihetetlen-magyarázott.Neked és Melodie-nak köszönhetem ezt.Ha ti nem vagytok,már én sem lennék.A srácoknak is meg kellene köszönnöm,hogy mellettem voltak.Köszönöm.-mondta Zayn.
-Melodie tudja már?-mosolyogtam örömömben.
-Még nem,de megmondom neki,mindjárt megkeresem.
-Rendben.Mellesleg,hol van?
-Itt vagyok-mondta Melodie meghatódva mellkasa előtt összefont karral.-Mindent hallottam.
-Kicsim-szaladt oda Zayn és megcsókolta.
-Azt hiszem én...most megyek-mutattam az ajtó felé és amikor bezártam,nem tudtam leplezni az örömömet.
-Mi a nagy öröm tárgya?-kérdezte Niall.
-Majd te is megtudod-öleltem meg.
-Nem semmi dolog lehetett kicsilány-nevetett Nialler.
.Hát ez nem.És tudod,hogy nem szeretem,ha így hívsz-nevettem.
-Jó,jó,megyek,mert Bella már vár.
-Menj csak.

**
Nem akartam megzavarni Louis-t és Eleanor-t tv nézés közben,ezért felmentem Harry szobájába.Nem töltött el jó érzéssel,hogy azt sem tudom,hol van.Viszont,még mindig haragudtam rá.-De bocsánatot kért és neked is jól esett,hogy együtt lehettetek-suttogta a tudatalattim.Jó,ez is igaz.Unatkozva bámultam kifelé az ablakon,teát ittam és bámultam a sötét,téli éjszakába,kezdett szállingózni a hó.-Hol lehet már?-gondolkodtam.Felhívtam és az ajtó túl oldalán csengett a telefonja.Belépett egy óriási virágcsokorral a kezében.Nem tudtam megszólalni.
-Ha ezzel akarsz bocsánatot kérni...-kezdtem,de nem tudtam leplezni a hangomban az izgatottságot és azt a megnyugvást,hogy megérkezett.
-Stephanie...Mindenért bocsánatot szeretnék kérni.Nagyon hülye voltam,kérlek ne haragudj.tette le a rózsákat.Sokat jelentesz nekem.
-Biztos vagy benne?
-Igen,száz százalékosan.
-Szeretsz?
-Mindennél jobban.
-Akkor csókolj meg-mondtam,mire magához vont és csókjával perzselte a számat.A vállára hajtva a fejemet,nem tudta leplezni a mosolygásomat.-Máskor ne hazudj,kérlek.Ez fontos mindkettőnknek-mosolyogtam és adtam egy puszit a nyakára.-És köszönöm-mosolyogtam.-Megyünk ünnepelni?
-Zayn-t?Még szép-nevetett és összekulcsolta ujjainkat.
-Honnan tudod?
-Én mentem vele az eredményekért.Megkért,hogy nézzem meg,nem akarta tudni,ha rossz.Hogy mennyi...ideje van még.
-Ó-adtam az arcára egy puszit.-De hál'Istennek nem így lett.Egészséges és ez a legfontosabb.
-Igen.Ez a legfontosabb.
**
Harry kísért el az egyetemre,ahogy szokta.Megcsókolt és sok szerencsét kívánt.Ez nekem mindennél többet jelentett.Belépve az osztályba Brittany szaladt oda hozzám.
-Szia.-mosolygott.-Azt hiszem a dolgozatunk rossz lett.Higgyünk benne,hogy megengedi átírni az osztályfőnök.
-Szia.Reménykedtem, hogy nem rossz hírrel kezdődik a nap,de mindegy.Tanulnom kell,javítanom.Meglátjuk mennyire lesz rossz.Eric merre?
-Ja,hát igen.Egy kicsit összevesztünk,de nem vészes majd mesélek.Beszéltem Miranda-val.Jó suliba került,elmondása szerint.Legalább nincs olyan kiváltságos ember,mint Cinthia,így kibírja már ezt a pár hónapot,nem?
-Az jó.De..-mosolyogtam és elgondolkoztam.Mostanában mindenkinek sikerül valakivel összevesznie,vagy legalább is rossz kapcsolatot ápolnia.Mikor megkaptuk a dolgozatokat,akkor sajnálattal láttam,hogy hármast kaptam.Nem semmi,soha nem volt még hármasom.Basszus,ezt hogy javítom ki?Járhatok még egy évet,azt pedig nem akarom.Nem akarom...Bár ha úgy vesszük elég jó eredmény a puskázásra tekintettel.Nem ez volt az első húzásom,már súgásból is volt bajom.Hogy le romlottam.-temettem arcomat a kezembe.Megígértem,magamnak is,hogy nem fogok rontani.Ki kell bírnom.
-Hányas lett súgott oda Mel.
-Hármas.Neked?-mondtam szomorúan.
-Négyes.Elég jó-válaszolta.
-Neked.-fordultam előre.
Mit fogok csinálni?Tanultam sokat,de erre az egyre nem.Minden más dolgozat és vizsga ötös lett,de ez?Ez elront mindent.Nem hibáztattam Harry-t,mert ő segített,hogy kiszellőztessem a fejem és nem érdekel a tanulás,ha róla van szó.De azért mégis...
-Stephanie Statham.Jöjjön ide.-mondta az osztályfőnök.Ó Istenem,mi lesz ebből?Egy jó leordítás vagy...annál rosszabb.Nem,nem bukhatok meg.-motyogtam magamban.Nyeltem egyet.
-Mi lett veled mostanában?
-Ez,tanárnő,kérem.Csak ez az egy lett rossz dolgozat.Kijavítom,ha ad rá..lehetőséget.
-Hmm.-tűnődött el a tanárnő.
-Kérem...
-Jó.Kijavíthatod.Utolsó esély.Holnap második órán.Egyébként beküldtem a fogalmazásodat egy internetes versenyre.Gratulálok-nyújtott át egy oklevelet és egy kis pénzjutalmat.
-Tessék?-kérdeztem vissza.
-Jól hallotta.Megnyerte.És most üljön le.-mosolygott az osztályfőnök és én csak pislogtam.
-Gratulálok-mosolygott Melodie és a többi lány az osztályban.Volt egy fiú,aki soha nem mosolygott.Fogalmam sincs,mi volt a baja,de reméltem nem valami pszichológiai probléma-rántottam meg a vállam a gondolatra.
Jó,egy napom van a javításra.Beültem a szobába és elővettem két könyvet.Át kell olvasnom...
Mire az első végéhez értem,Harry kopogtatott be és hozott teát,meg csokit.
-Harry.-fogadtam széles mosollyal-Köszönöm.-mondtam és megcsókoltam.
-Még mindig tanulsz?Mennyi könyvet olvastál el?Vagy tízet?...
-Nem,még csak egyet.
-Te jó ég,ez nagyon vastag.Hány lapos?-kérdezte.
-Csak 151 lapos.
-Jó,akkor segítek neked tanulni,aztán pedig majd valami másat is csinálunk.-vigyorodott el,mire a vállába ütöttem.
-Hey-nyújtotta ki a nyelvét.
**
-Kész.Végigolvastuk és most már száz,hogy nem fogsz rossz jegyet kapni-zárta be a könyvet a barátom és a z arcomra adott egy puszit,minél jobban a szám felé haladva.A szám sarkánál hagyott egy puszit,elmosolyodott és megcsókolt.
-Harry...-zártam le a szemem.
-Lazulj el.-nyugtatott és végigsimított a kezemen,le a combomig,aztán vissza fel...

Harry pólóját felvéve néztem kifelé az ablakon.Mélyen aludt.Betakartam és egy puszit nyomtam az arcára.Lementem a konyhába,de akkor azt hittem kihagy a szívem egy ütemet.Most nem azért,mert Harry-t néztem,hanem egy iszonyatos látvány fogadott,amire nem számítottam.

6 megjegyzés:

  1. :@@..de jó h mindiig de mindiig ilyenkor hagyod abba...és..iszonyat jó lett:))..és nagyon nagyon jobbulást Babóca(?).már elfelejtettem:D

    VálaszTörlés
  2. wow! Nagyon jó lett! Nem hiszem el hogy megint a legizgalmasabb résznél hagyod abba >< siess a kövivel és gyógyulj :) <3

    VálaszTörlés
  3. de édik:D♥ és megint itt abbahagyni:@ Nagyon tetszik az új kinézet!Cool.☺ siess a kövivel és jobbulást.☺xxx

    VálaszTörlés
  4. Áh,ezt nem bírom,mindig ilyenkor hagyod félbe :( kérlek siess a következővel. :3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cuki rész volt! Siess a kövivel! Jobbulást! :))

    VálaszTörlés