2013. április 8., hétfő

64.Rész.Tell me a lie...

A rémület ült ki az arcomra.Már kezdett elszéledni a tömeg.A biztonságiak elég hamar kitessékelték a rajongókat.Perceken belül üres lett a terem és visszhangzó,akár csak egy kis hangtól is.Szerencséjük volt a  srácoknak,hogy már csak két dal volt hátra és a rajongók nem észlelték,hogy a koncertet le kellett állítani.Az öltözőben mindenki Harry-t figyelte.Odahajtottam az arcához,az én arcomat.
-Harry,te lázas vagy-tapogattam az arcát.-tüsszentett egyet.-Hazamegyünk most azonnal és orvost hívok.
-Jól vagyok Steph-mondta halk hangon a barátom.
-Ezt próbáld bemagyarázni.-mondtam parancsolóan és mikor kiléptünk az ajtón a testőrök egyből követtek minket.
-Merre lesz az út?-kérdezte az egyik,talán akit Noah-nak hívtak.Ebben a percben egy cseppet sem érdekelt a neve,annál inkább Harry állapota.
-Haza.Vigyenek haza.
**
Az orvos átnyújtotta a gyógyszernevekkel teli lapot.
-Az utóbbiból naponta háromszor vegyen be és azokat,amiket felírtam,öt napig szedje.Aztán meglátjuk rendbe jön-e.Öt nap múlva találkozunk-fogott kezet velem az orvos és biccentett Harry felé.A barátom csak felemelte a kezét és intett,de hangot nem adott ki a köszönésnek.Kikísértem Dr.Trianth-t és visszamentem Harry-hez.
-tessék,itt az első gyógyszer,amit be kell venned-nyújtottam át őket.Odaadtam a vizet is.Hazz értetlenül nézett.-Istenem,ez csak Advil a pillanatnyi fejfájásodra-mondtam.Olyan volt,mint egy makacs kisgyerek.Odahajoltam hozzá és megpusziltam.-Hmm,vedd be légyszíves.Ez volt a végszava.Felült és tette,amit mondtam.-Köszönöm,hogy hallgattál rám.Jól összejött ez így neked.De mindez csak úgy hirtelen?-kérdeztem.-Valakiről rád kellett,hogy ragadjon.
-Ami azt illeti,ahol a cipődet vettem,ott az eladó minden másodpercben az orránál tartotta a zsebkendőt..mondta Harry és lecsúszott az ágytámlának dőlve,be az ágyba.
-Ó.Ezért kell kezet mosnod,miután valahonnan hazajössz.
-Jó,máskor hallgatok rád-mondta mosolyogva és a szemét forgatta.
-Még betegen is képes vagy a szemedet forgatni-nevettem,mire ő is kuncogni kezdett.Ennyi tellett tőle ilyen állapotában.-Mindjárt jövök-mondtam.Felálltam és lesétáltam a konyhába.Csináltam egy kis húslevest és úgy mentem fel Harry.-hez.
-Köszönöm-mondta bájos mosolyával és a hajamra adott egy puszit.-Szívesen megcsókolnálak,de elfogod kapni és én azt nem akarom,hogy te is átéld,amit én.
-Nem érdekel,ha elkapom tőled,csak csókolj-válaszoltam és egy mosollyal nyugtattam.Megcsókolt,mivel a szokásos bizsergető érzést éreztem a hasamban.-Egyél-bátorítottam.-A nagymamám mindig ezt ajánlotta náthára és lázra.Ez a legjobb recept-simogattam a fejét és ő a tenyeremhez nyomta a fejét.Megdicsérte a főztömet és letette a tálcát az éjjeliszekrényre.
-Örülök,hogy az étvágyad azért megmaradt-nevettem.lementem a zsebkendőért és mire felértem,Harry már aludt.Megértem,hogy fáradt volt.De az,hogy ruhában aludt el,csóváltam a fejem.megpróbáltam leöltöztetni több-kevesebb sikerrel.Megemelte a csípőjét,hogy le tudjam venni a nadrágot.Szunyókált,félig fent volt.
-Élvezed a helyzetet mi?-motyogtam.
-El sem bírod képzelni-húzott magához.
-Szóval egyáltalán nem alszol.Pimasz vagy,tudsz róla?-kérdeztem,mire féloldalasan elmosolyodott.Átkarolt és a fejemet a mellkasára hajtottam.
**
Reggel hamar felkeltem.Beszéltem Anne-el és elmondta,hogy milyen makacs ilyenkor az ő fiacskája.
-Rájöttem-kuncogtam.
-De most már mennem kell.Délután elnézek Joe-val hozzátok.Viseld addig gondját,drágám és ne hagyd,hogy kiszolgálósdit játsszon veled,ahogyan velem tette.-mondta Anne és mosolygós hangján elköszönt tőlem.Vittem még be zsebkendőt és visszafeküdtem Harry mellé.Lehelete forró volt,ami csiklandozta az arcomat.Kezemet homlokához emeltem,meleg volt,de a keze hideg.Végtagjai gyengék,erőtlenek voltak.Ez nem lesz jó így.Hagytam volna,hogy aludjon jobb esetben,de lázcsillapítót kellett adnom neki,így felébresztettem.
-Ne haragudj édes,de lázas vagy,sőt ez enyhe kifejezés.Nyisd ki a szádat.Harry,ne játszd ezt a játékot.Meg kell mérnem a lázad.Bólintott.A szájába tettem a lázmérőt és néztem,hogy hogy emelkedik a piros csík a fehér anyagon.39,2°C.-nál állt meg.
-Hú,jól állunk-mondtam.Beadtam neki a lázcsillapítót és vártam,hogy lemenjen a láza.Odafordult hozzám és én végigsimítottam a karján és az arcán.
-Fázom,gyere ide hozzám-tárta szét karjait.Gyengéden magához ölelt.Mindig az erős Harry-t láttam,de ő most ennek az ellentéte volt.Cirógattam a hasát és ő visszaaludt.A tetoválás még mindig piros volt,pár nap míg elmúlik egy vagy kettő.Holden,a kutyánk ugrott fel az ágyra.Aranyosan nézett és a farkát csóválta.Éhes volt.Kivittem az ölemben és adtam neki enni.Visszafeküdt a helyére.Visszamentem Harry-hez és megmértem a lázát.37,7°C.Lejjebb ment.-fújtam ki a levegőt.Szeretem őt pátyolgatni.Olyan jó érzés tudni,hogy én is tehetek a gyógyulásáért.

**
Negyedik napja feküdt Harry ágyban.Úgy teszek,ahogyan őt tett:nem engedem felkelni,csak ritkán.Aggódom érte úgy,ahogy ő szokott értem.Viszont reméltem,nem csinál semmi olyat,amit nem lenne szabad ilyen állapotában,míg hazamegyek apáékhoz.Addig Zayn és Louis 'kegyeire' bíztam őt.Pedig magamban tudtam,hogy nem jó ötlet ez.

-Apa,Lorah,Nathan-kiáltottam,miközben a cipőmet húztam lefelé.
-Hát itt vagy.Végre-jött oda Lor.Nathan a kis kezeit nyújtotta felém,hogy az ölembe vegyem.Olyan jó érzés volt a kezemben tartani az öcsémet.Piszkálta a hajamat,közte kukucskált át és kuncogott.
-Hallgasd meg mit tud-mondta apa a hátam mögött.-Mondd ki bátran,hogy hívják a nővéredet?-kérdezte apa.
-Steph.-mondta Nathan és kezével eltakarta a szemét.Nevetett.
-Ne már.Te jó ég.Idáig csak az én nevemet nem mondta normálisan,mármint most sem épp az igazi,de olyan jó-öleltem magamhoz a testvéremet és egy nagy puszit nyomtam az arcára.

Míg beszélgettünk az asztalnál,én addig színes buborékokat fújtam szórakoztatásképp a testvéremnek,amit láthatóan élvezettel pukkasztott szét és csodálattal nézte,ahogy a buborék maradékai a levegőben semmivé válnak.
-Na és,hogy van Harry?-kérdezte apám a kávéját kortyolgatva.
-Azt hiszem javult az állapota.De most kíváncsi lennék rá,hogy mit csinálnak.Zayn-re és Louis-ra bíztam.-mondtam és eltűnődtem.
-Akkor azt hiszem,ott nem pihenés megy,hanem kb ugyan olyan hülyéskedés,amit már a legtöbbször láthattunk tőle.-nevetett Lor.
-Akkor adok én majd neki.-mondtam.-És te,hogy vagy mostanában,apa?-kérdeztem elterelésképp.
-Köszönöm,jól.Dr.Trinth,aki hozzátok is volt,ő ajánlott nekem jó gyógyszert,amitől már csak néha érzem azt a szúró érzést.Azt mondta,hogy pár hét szedés után ez is elmúlik.-mosolygott nyugtatóan.
-Apa,ugye rendesen szeded a gyógyszereket?Kérlek vigyázz magadra.-kérleltem.
-Jó,úgy lesz-mondta.-És karácsonyra mit terveztek?Jó lenne összeülni egy vacsorára nálunk.Harry szülei,mi és ti ketten.Talán még Gemma-ék is jönnének.Csak akkor Lorah valami olyan ételt fog készíteni,amit neki is szabad enni.-mosolygott apum.
-Rendben.Hát megbeszélhetjük.Nincs is olyan messze már.15 nap?10?Bocsi,nem számolom.
-Én sem,de remélem a vacsora az áll.-nevetett.
-Az szerintem mindenkinek meg fog felelni.-mosolyogtam.
**
Hazamenve a srácok a tv előtt ülve a PC játékkal játszanak.A hátuk mögött toporzékoltam,de még mindig nem észleltek semmit.Harry felhőtlenül játszott.Hagytam,hadd játsszák le a játékot,aztán kikapcsoltam a tv-t.
-Örülök,hogy meggyógyultál.-mondtam szánalmas mosollyal.
-Izé,Stephanie-vakarta a tarkóját Louis.
-Louis,ne magyarázkodj,Harry,beszélni valónk van.-húztam ki a szobából a pulóvere nyakánál fogva.-Még is mit gondoltál?Hazudtál nekem Harry.Semmi bajod.Mióta vagy egészséges???Tudtam,hogy már nincs lázad,de tettetted az egészet?-fogtam a fejemet.
-Ne haragudj kérlek.Csak olyan jól esett az a törődés,amit ilyenkor kaptam.-mondta és lebiggyesztette a száját.
-Megértem,hogy jól esett,mert kinek ne esne jól?De legalább ne tettetted volna-mondtam fortyogva a dühtől.
-Ne haragudj,kérlek.-fogta meg az államat és én mindenhová néztem,csak nem a szemébe.-Stephanie,nézz rám.Nem akartam hazudni.-mondta és odafordítottam a fejem.
-Hogy lesz ebből egy őszinte kapcsolat?Mondd meg,hogy?ha mindig egy kis apróságot fogunk hazudni,vagy mást csinálni,akkor ez nem lesz jó.Tudod hány kapcsolat ment így tönkre?-kérdeztem és tekintettel voltam a srácokra a nappaliban,ezért bezártam az ajtót.
-De a mi kapcsolatunk nem fog tönkremenni.Az egész kapcsolatunkkor csak ennyiben nem voltam őszinte.
-És mikor akartad elmondani?-kérdeztem.Magához húzott,de próbáltam magamtól távol tartani.
-Ígérem őszinte leszek.Ma este gondoltam elmondom neked az egészet,de olyan jó volt,mikor esténként teáztunk és filmet néztünk,amikor hozzám bújtál.-mosolyodott el Harry,mire én is egy mosolyt próbáltam elrejteni.-Megbocsájtasz?
-Harry...
-Kérlek.Ígéret szép szó és én be fogom tartani.
-Jó.Akkor kérlek máskor mondd el kérlek,hogy több szeretetet adjak magamból.-mondtam és elfordítottam a fejem.
-Akkor ne fordítsd el a fejed.Szeretlek.-tapasztotta ajkait az enyémre.
**
Elmentem a közös házba,hogy Melodie-val beszéljek.Sehol nem találtam,ezért benéztem Zayn szobájába és dejavu-m volt a látvány miatt....
Hi everybody!Meghoztam az új részt.Nem kaptam meg a komit?Mi van veletek csajok?Régi komizók,hová tüntetek?Jó lenne,ha már megkapnám az elegendő komi számot és legalább egy feliratkozót.:)) PLS.!A következő rész LEGALÁBB 6 komi és egy feliratkozó után jön:) 

7 megjegyzés:

  1. jaajnee:DD.már megint a legjobb résznél:@@
    igérem Domika..irok neked akár 10 komit is csak hozzad minnél hamarabb az új részt!:D

    VálaszTörlés
  2. Hello! :))
    Nagyon-nagyon jó lett ez a rész is! :))
    Egyet értek Melindával! :DD
    Remélem hamar összefog gyűlni a komi!

    VálaszTörlés
  3. imádom♥ és itt abba hagyni:@:D siess a kövivel.☺xx

    VálaszTörlés
  4. Hát igen... Itt az egyik régi komizó. Bocsi, hogy csak most de nincs annyi időm így akárhogyan is szeretnék mindig komizni nem mindig tudom összehozni de igyekszem ezentúl gyakrabban. A rész(ek) jó(k) lett(ek) és várom a kövit! :D

    VálaszTörlés
  5. Szuper lett ez a rész is!:DD És pont a legjobb résznél abbahagyni! ááá!:DD
    Nagyon várom már a kövit!!! Siess nagyon!♥c;

    VálaszTörlés
  6. hello! Eddig nem komiztam a blogodhoz, de ennek csak az az oka, higy enyhén szólva szar a telóm... De most már muszály volt, mert a blogod egyre jobb és jobb és imádom <3 <3 siess a kövivel... Függője vagyok a blogodnak :) *-*

    VálaszTörlés
  7. ÓÓÓ,nagyon szépen köszönöm:)))** ♥

    VálaszTörlés