2013. június 9., vasárnap

80.Rész.Have a problem?

A kiáltásra mindenki odaszaladt.Én is mentem,amilyen gyorsan csak tudtam az állapotomhoz képest.
-Mi történt?-kérdeztem.
-Nem vészes.
-Tényleg nem?-próbálta megérinteni Eleanor a Louis lábát,de elhúzta.
-Hozzatok ködszert-mondta Niall.
-Máris-futott Harry.
-Louis nem kicsit vérzik a lábad-mondta Liam.
-Csak megvágta egy kagyló...gondolom,vagy valami olyasmi.
-Ezt látnia kell egy orvosnak.Ez nagyon mély seb-mondtam.
-Add ide-nyúltam a ködszerért.-Majd én bekötöm.Csak nyugodtan kiálts,ha csíp a fertőtlenítő,jó?
-Oda sem merek nézni-szólt Zayn.
-Még is én irtózok a vértől,nem te-mondta Melodie és szédülni kezdett,mikor Zayn elkapta.Gyorsan a hintaágyra fektette közben én a Louis sebét próbáltam bekötözni így nem láttam mi történik a továbbiakban.Dani és Bella mentek utánuk.
-Áucs-kiáltott Louis.
-Sajnálom,na de nem tudom máshogy...-szorosan bekötöztem a sebet és Harry pedig felsegítette Louis-t.
-Soha nem tudsz magadra vigyázni-karolta át Eleanor.
-Vigyük el egy orvoshoz.-javasoltam.
-Majd én vezetek-mondta Niall.
-Rendben,később utánatok megyünk-szólt Harry.
Aztán Melodie  állapota felől érdeklődtünk.Danielle csinált neki zöld teát és már nyugodtan ült a kanapén bent a hűvösben.
-Ennyire irtózol a vértől?-kérdezte Bella.
-Már tegnap is hányt-mondta aggódóan Zayn.
-Szóval...nem csak a vértől vagy rosszul.Nekem gyanús-néztünk össze Harry-vel.-Velem is így kezdődött.
-Ne már,semmi bajom-legyintett Melodie.
-Azt magyarázd annak,aki nem terhes.Hahó,nézz már rám.Tudom,mit beszélek-forgattam a szemem.
-Kicsi én?-kérdezte Zayn és idegesen nyelt egyet.
-Fejezzük be.Semmi bajom.Tényleg-ölelte át Melodie Zayn-t.
-Na jó,akkor viszont menjünk a kórházba.
-De ne mindenki,valakinek itt kell maradnia.-mondtam.-Szóval mi majd elmegyünk.

A kórházba érve nehéz volt megtalálni Louis-t.Végül egy nővér segített.Az utóbbi pár évben egyre többet látogatjuk a kórházakat.És fogjuk is úgy érzem.Felhívtuk Loui szüleit és elmondtuk,hogy ne aggódjanak,nincs komolyabb baja,viszont össze kellett varrni a sebet.Tudtam,hogy túl mély ahhoz,hogy egy kagyló legyen az,ami megvágta.
-Hogy érzed magad?Tudjátok már mibe lépett bele?-kérdezte Harry.
-Kössz tesó,már jobban.Valami mérgező hal.Benne maradt a pikkelye és így jobban érezhető volt a fájdalom,de most már minden rendben.Szerencsére nem kell itt maradnom.Azért az állapotomat figyelni kell még legalább három napi,hogy tudjuk a méreg mennyire szívódott fel.
-Eleanor,ide tudnál jönni egy percre?-kérdeztem.-Hadd beszélgessenek a srácok.
-Persze.
-Tudod,nekem elég gyanús Melodie állapota.-Úh- rugdosós kedvükben vannak a kicsik-tettem a hasamra a kezem.-Visszatérve a témára....Szerintem ő terhes.*El szeme felcsillant*.-De ezt kérlek még ne említsük,mert hiába mondtam neki,nem hitte el.Segítesz nekem este rávenni,hogy csináljon meg egy tesztet?Remélem már kettőnknek fog hinni.
-Igazad van.Reméljük hallgat ránk.

A szobánkból éppen le lehetett látni a tengerre.A srácok kint ültek,a sérült persze felpakolt lábakkal,én lezuhanyoztam,így mi bent maradtunk.Mikor beléptem a hálószobába Harry elmosolyodott.
-Mi az?-kérdeztem a hajamat dörzsölve.
-Gyönyörű vagy.
-Csak ennyi?-szivattam.
-Nem,nem ennyi-húzott magához az ágyon és megcsókolt.
Kivettem a hajszárítót a fiókból és Harry kivette a kezemből.
-Majd én megszárítom.-a hátam mögé ült és a hajamat hátra tette.Aranyos gesztus volt ez tőle.Aztán a fésűt is elkérte és megfésülte a hajamat.Valahogy az ő kezében még a fésű is selyem fogásúnak tűnt.Aztán pedig egy lágy puszit nyomott a nyakamra.Kimentünk a többiekhez és leültünk a nyugágyakra.Tiszta volt az ég és a csillagokat még tisztábban lehetett látni.Számolgatom a heteket,napokat,hogy mennyi van hátra a picik érkezéséig és egyre izgatottabb vagyok.
-Hm?Mondtál valamit?-kérdezte Harry.
-Semmi,csak úgy látszik hangosan gondolkozok.
-Én meghallom a gondolataidat is-nevetett csendesen és megfogta a kezem.-Te is számolod a napokat?-kérdezte.
-Pont ezen járt az eszem.-mosolyogtam.-Talán tényleg hallod mire gondolok.-nevettem és egy puszit adtam a homlokára.-Megyek megnézem Mel-t,oké?
-Menj csak.
-Hey,hogy vagy?-kérdeztem és a homokban kicsit megcsúszott a lábam,de Liam megtartott.
-El ne ess Mrs.Styles-nevetett.
-Sajnos téged nem tudlak ilyennel cukkolni.De azért köszi,hogy megmentettél-vigyorogtam.-Ja és az majd igaz lesz,a Styles név már hozzám is fog tartozni-kacsintottam.
-Tudom-nyújtotta rám a nyelvét.
-Melodie,visszatérve rád,gyere velem.
-Már beszéltem Eleanor-ral-nézett a távolba.
-És?Benne vagy?Csinálunk egy tesztet.Jó?-mosolyogtam.
-Rendben.

Kopogtattam a fürdőszoba ajtaján,mert már nem bírtam rá várni.Csak pár perc az eredményig.ő pedig már úgy tűnik,mintha egy órája bent ülne.Kinyitotta az ajtót,de nem tudom,hogy miért sírt.Érzelemtől mentes volt az arca,kivéve a könnyeket,amik az arcán folytak lefelé.
-Na?-kérdeztem,de az arca továbbra sem árult el semmit....
*Hey guys!Kérlek komizzatok és iratkozzatok fel :))) Kevés komi jött az ez előtti részhez,igaz..csak gyorsan le akartam tudni és nem figyeltem nagyon a részletekre,de ezt már átgondoltam.Kérlek,már majdnem befejeztem a blogot,de adok még esélyt..csak komizzatok pls :))) XX

10 megjegyzés:

  1. uristen most hagyod abba....
    nagyon gyorsan hozd a 81. részt
    én nagyon szeretem és szerintem sokan mások is naponta nézik az oldalt hogy mikor jön új rész mert én igen :D
    imádom a blogod^^

    VálaszTörlés
  2. Gonosz vagy :D
    És nagyon jó lett ez a rész :)

    VálaszTörlés
  3. Nee én kíváncsi vagyok gyorsan kövit pls:-)

    VálaszTörlés
  4. Ne kínozz kérlek!!! Siess a kövivel!!! :D

    VálaszTörlés
  5. EZEKRE A PILLANATOKRA VÁRTAAAAM!!...éés pont itt fejezeed bee??
    utállak<33
    siess a kövivel<3:))

    VálaszTörlés
  6. bármit meg teszek csak ne hagyd abba...ez az egyik kedvenc blogom...nem tudom mit csinálnék a blogod nélkül :'(
    Imádooooooom....gyorsan hozd a 81-et

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó! Mikóra hozod a kövit??

    VálaszTörlés
  8. Szupika *.* új részt kérünk,now! :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett! :)) *-* Siess a kövivel, légyszi! :))

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépen köszönööm és hozom :)

    VálaszTörlés