2013. június 2., vasárnap

79.Rész.Szülői szigor...

*Hell' drága olvasóim!:).Nem kaptam elég komit de viszont feliratkozót is csak egyet :/.Kérlek iratkozzatok fel és komizzazok,mert a vége felé járunk.Remélem tetszeni fog ez a rész is és nem okozok csalódást :)I hope you'll enjoyed!:)
-Mi történt Harry?
-Csak gyere.-karolt át gyengéden.
-Hazz.Megijesztesz.
-Kincsem,majd meglátod,ha a közös házba érünk.-nyugtatott mosolyával és megcsókolt.
-Hát jó.
Az autóban ülve nem azt mutattam,amit valójában éreztem.Kíváncsi voltam és megijedtem.Persze most nem kellene idegeskednem...

Ujjainkat összekulcsolva idegfeszítő lassúsággal mentünk a közös ház felé.Hallottam egy lassú dallamot és később,mikor az ajtó kinyílott,megpillantottuk Liam-et és Danielle-t.
-Ne már Styles-böktem a vállába.-És én ezért idegeskedtem..nem?
-Hát...de azért egyre erősebb leszel-nevetett,na gyere.-fogta meg a kezemet.
-Na nem mondod?-nevettem.-De máskor azért ne használd ki azt,hogy védtelen vagyok.-mutattam az ujjammal a mellkasára fenyegetésképp,aztán elnevettem magam.
-Sziasztok.Csakhogy ide értetek-mondta Liam.
-Úgy gondolták szükségetek van rájuk-mondta Niall.
-És azért jöttetek haza?-kérdezte Harry.
-Nemcsak ezért.Már nagyon hiányoztatok-ölelt meg minket Dani,már amennyire tudott.
-De a nászútatok...Miattunk..-mondtam.
-Nem,nemcsak miattatok.Mindegyikőtök hiányzott már.
-Azért az érdekes,hogy még másfél órával ezelőtt beszélgettünk veletek,most pedig..most pedig itt vagytok.
-Hát mit is mondjak.Jól jött,hogy Harry elvitt sétálni,mert akkor meglepetésként érhetett,hogy itthon vagyunk.
-Hát nem mondom,hogy olyan kis meglepetés volt ugye Harry?
-Na,ne legyél már ilyen.Én igenis mindentől védelek,csak meg akartalak tréfálni,nem tudtam,hogy ennyire ideges leszel.Ne haragudj-nézett rám smaragd zöld szemeivel és magához vont.
-Dúl a szerelem.Ez nem változott-nevetett Liam.
-Zayn,Melodie..olyan csöndesek vagytok.-mondta Eleanor.
-Semmi..
-Menjünk a szokásos helyre-mosolygott Louis.
Leültünk a nagy asztalhoz,mint a kerek asztal lovagjai és beszélgettünk.Hiányzott már ez,hogy mindannyian így tudjunk beszélgetni.
-Na szóval...az van,hogy mi is el akartunk menni nyaralni,de Melodie-t a szülei nem engedik..
-De nyáron tizennyolc leszel-mondta Bella.
-Szülők.Tudtunk ellene tenni valaha is valamit?-kérdezte Mel.-Hát nem.
-És mégis milyen messzire akartatok menni?-kérdezte Liam.
-Dubai-ba.-válaszolta Zayn.
-Hányszor voltam már a tánccsapatommal,és Liam-el is..Mi lenne,ha mi mindannyian mennénk?-nézett ravaszan Danielle.
-Ismerem ezt a nézést.Tudjuk,hogy nem lesz jó vége..-szólt Louis.
-De már elég idős vagy ahhoz,hogy oda menj,ahová akarsz.-vontam meg a vállamat.
-Anyám válasza."Mit számít az az egy nap?Egyik nap még tizenhét vagy,másik nap pedig már tizennyolc.Mindig is a kislányunk maradsz.".Hát ennyit erről.Anyámék franciák.Jean Dark fanok.Helló?Szerintem őrültek...
-Baba,hallod?De ez jó ötletnek hangzik.Ha mindenki megy,akkor te már ki nem maradhatsz.
-De Liam-ék most jöttek a nászútról és most vissza?Nem szeretnétek kipihenni?
-A pihenést?-nevetett Danielle.-Még szép,hogy nem.Mindenki egyért,egy mindenkiért.
-Jó csapat vagyunk mi ehhez-mosolygott Niall.

Nagy nehezen sikerült meggyőznünk a 'Jean Dark fanokat' arról,hogy elengedjék a pici lányukat,aki már nem is annyira pici.Ha csak magamra gondolok...akkor én már anya leszek,őt pedig még mindig a szülei irányítják.Letettem az utolsó vizsgámat is és befejeztem az iskolát.Végre már kifújhatom a levegőt.Nincs több tanulás,már lesz időm mindenre.A suli fényképen nem vagyok rajta,de a tablón igen.Most itt ülök és szürcsölgetem a koktélomat a világ legjobb barátai és jövendőbelije mellett.A fotósok sehol sem hagynak békén.Itt aztán elég sok pénzt kapnak egy ilyen képért,hogy láthatják a már csöppet sem kicsi pocakomat.Elolvastam egy cikket,amiben ez állt:
"Nocsak,nocsak.Először csak egy egyszerű randizgatás volt.Aztán nem sokkal ezelőtt már gyűrű csillogott az álompár ujján,most pedig baba.A baba nemét még nem tudni,de ne aggódjanak.Biztos forrásaink kiderítik majd és arról önök lesznek értesítve elsőként.Szép pár,de mikor kerül sor az esküvőre?Vagy nem is tervezik?A gyűrű csak egy jegyzékként szolgál?A házasságok 60%-a válással végződik.Reméljük az övéknek nem ez a sorsuk lesz."
-Hát..ez..
-Nyugodj meg,ennél lehetne rosszabb is.Nézzük csak meg azt a cikket,az rólunk szól-mutatott Danielle az egyik weblapra,ami a Sun Magazin weblapja volt.
"Az újdonsült házaspár Bali szigetén töltötte nászútját.(Képek mellékletben).A látszat azt mutatta,hogy boldogok annak ellenére,hogy mennyiszer az a hír járta,hogy szakítottak.De valami kapocs mindig visszavonzotta őket egymáshoz.Viszont a 'Styles család' jóval előttük jár baba ügyben.Kívánunk sok boldogságot Danielle-nek és Liam-nek! "
-Sajnálom,hogy mindenhol a mi nevünket hozzák fel-néztem szomorúan Dani-re.
-Semmi gond.Én már lassan hozzászokok,hogy az én nevem és az idézőjeles 1D barátnők is a címlapra kerülnek..
-ÁÁuucs-kiáltott Louis.
-Mi az?-a kiáltásra mindenki felkapta a fejét.-Mi történt szaladtak oda a srácok..

6 megjegyzés:

  1. nagyoncssi szupercsi:DD
    gyorsabban hozd a köviit:))
    és ha lehet akkor hosszabb legyen ennél:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó! :)) Várom a következőt!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szepen koszonom..csak lenne meg komi.. :'( ..nagyon szomoru vagyok emiatt..keves komi :/

    VálaszTörlés
  4. Szia van nálam egy meglepetés :)
    http://whoiambecauseidontknow.blogspot.com

    VálaszTörlés