2014. január 3., péntek

90.Rész.II.Fejezet utolsó része.

Mikor beléptünk az ajtón és megláttam azt,ahogy Danielle arcán folyik a könny és nézi a kislányát,az megható pillanat volt számomra és az én életemben is egy mérföldkő.Hogy miért?Átélhetem azt,amit a barátaim és együtt örülhetek velük,ami nem egy kis dolog és nem mindenkinek adatik meg.Harry kezében Darcy-val állt mellém és egyik kezével gyengéden átkarolt.
-Héj,ne pityeregj..-suttogta a fülembe Harry és egy puszit adott az arcomra.
-Nem fogok-töröltem le a könnyeimet.
Láttam azt is,hogy mindenki odamegy és mi is ezt tettük,gratuláltunk.
-És mi lesz a neve?-kérdeztem.
-Talán Emma.Mindig is szerettem volna a lányomat  Emma-nak nevezni.Tetszik ez a név.-mosolygott Danielle.
-Végre egy csöppséggel több.-szólt Eleanor.
-És nekünk lesz kire vigyázni.-szólt Louis.
-Ezt most miért mondtad?
-Mert általában én mint "nagybácsi" és Eleanor mint nagynéni vigyázunk rájuk.Félre ne értsetek.Imádom őket és imádok rájuk vigyázni is.
-Szerencsések ezek a gyerekek ennyi nagybácsival és nagynénivel.-mondta Niall.
-Bizony azok,szólt Zayn.
-Hazz..lenne még egy kis elintéznivalónk.Legalább is nekem akkor nyugodna meg a lelkiismeretem.
-Hm?Mi lenne az?-kérdezte és letette a kislányunkat,aki odaszaladt Dani és Liam  mellé.
-El kellene mennünk megnézni Zack sírját.Szinte senki sem gondozza..
-Rendben kincsem,elmegyünk.Még van egy óránk.-nézett az órájára.
-Gyere Darcy-szóltam,ő pedig engedelmesen megfogta a kezem.
-Hová?-kérdezte.
-Elmegyünk egy olyan helyre,ahol angyalok laknak,főleg a te védő angyalod.
-Angyalok?-kérdezett vissza,mire bólintottam.

Mikor elmentünk apumékhoz,mivel maradt fél óránk,Nathan már nagyon várt és Lorah is,viszont apámat nem találtam ott.
-Merre van?-kérdeztem.
-Valami üzleti elintéznivalója van.Gyertek üljetek le,biztos jól esne most egy kis forró csoki.Ugye Darc?-kérdezte Lorah és megpuszilta a csöppséget.
-Csoti,anyuci ugye szabad?-fordult oda hozzám,én pedig az ölembe véve leültem vele a kanapéra.
-Szabad,csak ne legyen nagyon forró.Na szaladj mamához,aztán visszajöttök.
-Gyere-szólt Lorah és a két gyerekkel bement a konyhába.Harry átölelt.
-Legalább ennyit együtt lehetünk.-mosolygott rám és a szemembe nézett,beleharapott az ajkaiba.
-Harry,ezt ne csináld.A konyhában vannak!-kuncogtam csöndben,mikor ő a kezeit összekulcsolta az enyémmel.
-Igazán semmi rosszat nem csinálok.
-Az ajkadba haraptál.Ez kihívás.-mondtam.
-Akkor nézzük meg a régi szobádat.-mondta és felmentünk.
*Két évvel később*
Ahogy a temető felé indultunk,előjöttek az emlékek.Az utóbbi időben sokat jártunk ide,azokhoz a szeretteinkhez,akik már nem lehetnek velünk.Dan,Zack.
-Sok angyal lakik itt.-mondta Darcy és rám nézett.
-Bizony.
-És ezeknek az angyaloknak szárnyuk is van?
-Talán van,de nem tudjuk.Ők már fent lehetnek a Mennyben.
-Zack bácsi vigyázott rám akkor,amikor a múltkor elestem.Ugye?
-Talán.-mosolygott Harry.
           *Harry szemszöge*
Láttam,hogy Steph-nél előjönnek a régi emlékek és talán nálam is azokról az időkről még,mikor rosszul bántam Zack-él és a levél..amit hátrahagyott.Mikor már majdnem odaértünk a fiú sírjához,láttuk,hogy valaki már hamarabb érkezett.Egy vörös,hússzú hajú lány állt csöndben virággal a kezében a partnál.
-Ki lehet az?-kérdezte Stephanie.
-Talán egy régi ismerős.
Mivel Zack sírja a temető másik végében,úgy száz méterre volt egy tótól,a lány csak egy helyben állt és nézett a távolba.
-Menjünk oda a nénihez.-mondta Darcy.
-Tudtam,hogy elfogtok jönni.-szólt a vörös hajú nő.
-Tessék?-kérdezett vissza Steph.-Ki vagy te?
-Hogy ki vagyok?Egy egyszerű özvegy nő,aki elveszítette mindenét..
-Zack-re gondolsz?
-Ki másra?-még mindig háttal állt nekünk.-Amim volt,az csak miatta volt érték és most,hogy elveszítettem már értelmetlennek tartok mindent.
-És hogy érted,hogy tudtál róla,hogy jövünk?
-Két éve mindig két hetenként eljöttök,vagy csak te magad Stephanie.
-Elárulnád ki vagy te?
Akkor a lány megfordult,elakadt a szavam és ezzel nem voltam egyedül..
*Na szóval,újra írom a blogot és arra kérnélek titeket,hogy minél többen komizzatok,vagy szavazzatok lent  a'Vélemények' opciónál (Tetszik,nem tetszik stb).Iratkozzon fel aki még nem tette meg.Minimum 7 komi után jön az új rész:)Megköszönném,ha mutatnátok ismerősöknek/barátaitoknak a blogot.Nem tudom még hány rész lesz,úgyhogy örülnék,hogyha sokan olvasnák.Bocsi azért,mert rövid,de ígérem majd hosszabbat is írok,csak most két blogot nehéz vezetni egyszerre,remélem megértitek :)) Love you xx

7 megjegyzés:

  1. Jó lett! :D Hamar hozd a következő részt,mert kíváncsi vagyok mi lesz! :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem pont így tetszik az egész blog, ahogy van !!*.* Ez a rész csakúgy ,mint a többi nagyon jó! Imádom a blogod ,minél hamarabb hozz köviit♥♥
    Remélem nem egy hamar lesz vége a történetnek ,mert imádom! Xx

    VálaszTörlés
  3. Hiper szuper rész lett!!:D <3 Hamar hozd a kövit :))

    VálaszTörlés
  4. nagyon gyorsan siess a köviveel♥

    VálaszTörlés
  5. Uuu...nagyon jo lett *.*
    Kovit! Gyorsaaaan! :D

    VálaszTörlés