2013. július 3., szerda

84.Rész.Bumm!

*A bűnös szemszöge*Ezt hallgasd:
Ma végre megtehetem azt,amire évek óta készülök.A lelkemet felkészítettem arra,hogy ne legyen bűntudatom és nincs is.Nem fogom megbánni.Végre megtudja milyen,hogy valaki tönkreteszi az életét.Bár már nem szeretem őt annyira,mint régen,hisz' rám is új szerelem talált.De kit érdekel?Az is hamar elmúlt.Nem az vagyok,akinek hisznek.Gyilkosként még mindig jobbnak fogom érezni magam,mint az,aki a fegyver másik oldalán áll majd.A tervem sikerülni fog és én boldog leszek.Végre boldog!Nem az az ember leszek,akire úgy néznek majd,mint aki most szabadult a diliházból,hanem az,akit majd sajnálni fognak az ex szerelme elvesztése miatt.Majd nevetve fogom végignézni,ahogy a felesége és a gyereke sírva fog tőle búcsút venni a sírja mellett.A fekete kapucni és maszk nálam csak egy álarc.Az,ami eltakar mindent...Régi sérelmeket,szerelmet,dühöt,kínt és minden mást...amit csak én érezhetek...
*Vissza a történtekhez.Steph szemszöge*

A csörömpölés előtt egy másik zajt hallottunk.Lövés gördült el a terem másik végéből,amely a színpad felé irányult.Harry mellett állt Sandy,aki a dobfelszerelés közé esett.Nem tudtuk mi történt.A nyakában lévő gitár eltört.De bár csak ennyi lett volna a baj!Mindenki,köztük mi is lefagyva ültünk a helyünkön,mintha nem is emberek lennénk,hanem mozdulatlan,élettelen szobrok,akiket a szobrász,csak most készített el.Lélegzet visszafojtva először nagy csönd lett a teremben.Aztán a biztonsági őrök lezártak minden ajtót,amit csak tudtak.Az aréna csöndes volt.Tele volt félelemmel és senki sem szólt egy szót sem.Hihetetlen csönd lett hirtelen.Azt hittük a rajongók visítani fognak,de nem tették ezt.A levegőt átjárta az a szúrós zaj,amit csak az hallott,aki igazán részese volt a történteknek.Harry-vel találkozott a tekintetünk és míg eltátogott nekem egy "Ne aggódj kincsem"-et,addig az ottani ügyeletesek Sandy-t levitték a színpadról.A csönd még mindig tartott.Nem tudják ki a tettes.Akárki lehetett.Mindegy,hogy hol ültél,hol álltál,nem tudhattad ki volt,aki egy életet talán kiontott,vagy csupán sérülést okozott neki.Hirtelen mint egy érzék,úgy csapott belém az,hogy mi lehet a kislányunkkal.A srácok is lementek már a színpadról rendőrök kíséretében hisz' merénylet történt.Szaladtam Ed-hez vagy ahhoz,akire rábízta Darcy-t,de nem találtam őket sehol.Valahol mélyen a tudatalattim mégis meg akart nyugtatni.Ekkor tűnt elő Ed a kislányunkkal egy vérfolttal az arcán.Úgy vettem ki a kezéből,mintha valami gyémántot tartanék.Féltettem nagyon.Darc csak mosolygott és nézett a zöld szemeivel.Olyan nyugtató volt látni,hogy itt van mellettem.
-Edward,mi történt?-próbáltam letörölni az alvadt vért az arcáról,ami csöppet sem volt sértetlen.
-Semmi vész.Elintéztem-mosolygott féloldalasan.
-Ne packázz velem Ed,mondd el mi történt.Nem kicsit vannak árulkodó jelek rajtad.-förmedtem rá.
-Annyi elég magyarázatnak,hogy egy idióta pszichopata el akarta rabolni a lányotokat?
-Istenem!-kiáltott fel Harry a hátam mögött.-Köszönjük.El sem tudom mondani mennyire örülök,hogy jól van.
-Igen köszönjük.-mondtam könnyes szemmel.
-Máskor is.Ti is a családom vagytok.Inkább azon kellene aggódni,hogy ez egy jel volt valaki számára.
Válaszolni sem érkeztünk mikor a szemünk láttára,mellettünk egy világosbarna hajú lányt vittek el a rendőrök.Sírt.Nem láttam teljesen az arcát,de a könnyek nem voltak nehezen észrevehetőek.
-Mr.Styles,Mrs.Styles,Mr.Edward elfogtuk a tettest.Emelhetnek vádat,vagy..
-Nem!Először is mondják el mi történt-szólt közbe Zayn.-Utána majd válaszolnak.
Bólintottunk.
-Harry,remélem tegeződhetünk-szólt az egyik rendőr-.
-Persze.Csak mondja.
Közben Harry átvette tőlem Darcy-t.
-Nem más volt a célpont mint te.Szóval már nem lennél itt,ha a lány amatőr nem lenne.Ha egy fél méterrel odébb áll,akkor téged talál el.De szerencsére nem tudta teljesen felmérni a helyzetet.Nem tudod ki lehetett?
-Nem.A lány nem beszél?Vagy honnan a francból tudhatnám csessze meg mindenki.A családom is veszélyben van nem csak én-kiáltott Harry.
-Harry.Megijeszted a lányodat!-kiáltottam én is.
-Jó,jó,ne haragudjatok,csak ideges vagyok.
-Már nem vagytok veszélyben.A lányt elfogtuk és szerencsére egy névre szóló ital kártyáról meg tudjuk mondani a nevét.
-Mégis ki az?Ismerem?-kérdezte Hazz.
-Felicity Hoffmann.Ismerős neked?
-Az első szerelmem.Nézett Harry a távolba és talán visszapörgette a gondolatait.
Az,amit a szemében láttam...semmihez sem volt fogható.Talán fájdalom volt.
-Mindegy is.-rázta meg a fejét.Nem számít,rég volt.Még az x faktor előtt-nézett rám bocsánatkérően az előbbi mondatáért.Egy elnéző mosolyt küldtem felé és megfogta a kezem,a homlokomra pedig egy puszit adott.
***
Este,mikor megetettem a lányunkat Harry pedig elaltatta,bebújtam az ágyba és próbáltam elfeledni azt,ami ma történt.De persze ilyenkor nem sikerül elfeledni az ilyen gondolatokat.Minden este jut eszembe.Megtapogattam magam mellett a helyet és üres volt.Kirázott a hideg,mikor arra gondoltam milyen lett volna a mai éjszaka.Nélküle...Az én egyetlen szerelmem nélkül.Akinek nem én voltam az egyetlen.-zártam le a szemem és próbáltam magam túltenni rajta.Valahogy arra emlékszem mintha azt mondta volna,hogy előttem nem volt még szerelmes senkibe.Hazudott volna?Nem lehet.Kétségbeesetten próbáltam a sötétségbe burkolózni,ami körülvett.Harry csöndben sétált az ágyhoz és ugyan olyan csöndben feküdt le mellém.Mellkasára tettem a kezem és úgy ahogy régen-úgy csavargatta a hajamat.Megnyugtatott.Odafordultam mellé és suttogtam.
-Miért történt ez Harry?Ha te most nem lennél..én sem lennék itt.Nélküled semmi sem vagyok.
-Tudod.Ma lepörgött előttem az életem és ha a között kellene választanom,a tizenhat éves koromból maradt szerelem,vagy életem szerelme között,akkor az utóbbit választanám.Tudod miért?
-Mondd el kérlek.
-Mert te az életem vagy.Ő nem számított.
-Hazz.Azt mondtad szerelmes voltál.Akkor..az első szerelmed...
Puha ajkaival elcsitított.
-Míg nem találkoztam veled elveszett voltam.De egy pár éve rám találtál..vagy talán én rád és így lettem egy egész.A szívem darabját hiányozni találtam,de most már nem hiányzik.És ez a darab..te vagy.Az elveszett szívem.-megcsókolt és ránk húzta a takarót....
Aki még nem iratkozott fel,az tegye meg.<------JOBB oldalt.

12 megjegyzés:

  1. annyira jóó*--*..csakhát..eléggé nagy fordulat..na mind1..siess a kövivel<3

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett*w* gyorsan kövit^^ ♥

    VálaszTörlés
  3. Egyszerűen imádom ahogyan írsz :D
    Hamar a kövit :D ♥

    VálaszTörlés
  4. Huuh nagyon jó!! ^.^
    Gyorsan a kövit!! Már nagyon várom/várjuk! ;)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jo lett.amugy most Zaynékkel mi van?

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm lányok :)) Zayn-ékről írok a következőben.Jó? :)))

    VálaszTörlés
  7. Jó lett. Oké. :) Várom a kövit. :D
    http://almoknehavaloravalnak.blogspot.hu/2013/07/3-dijam.html ;)

    VálaszTörlés
  8. Szia nagyon vagány mindegyik rèsz igazság szerint meg csak ma reggel bukantam erre a blogra de annyira megragadot hogy mar el is olvastam az egészet de már nagyon kiváncsian várom a következö részt: )))

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm lányook :)))) <3 <3 <3

    VálaszTörlés